Beyaz güzeldir

Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Selam,
Motorumu boyatmaya karar verdim

önceki hali:

fjr1300gri.jpg



sonraki hali

byzfjr01.jpg


veyazfjr03.jpg


beyazfjr02.jpg
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
eskiden kız gibiymiş şimdi ise gelinlik giymiş kız gibi olmuş...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı olsun oktay abi, beyaz hayabusalardan esinlenip araya az birazcık kırmızı atsan?

bu arada orası serdar abinin dükkanı mı? ( yelkenaç )
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
orjinal rengi daha tatlı duruyor ama beyazda yakışmış Allah kazasız belasız sürmeni nasip etsin.Güzel olmuş beyendim 10/10
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
açıkçası ben beğenmedim.sade beyaz sanki bir kolu eksik gibi göstermiş. orjinalindeki gibi açık tonlu bir griyle biraz süsleseniz daha güzel olabilir.
bu halide gayet şık ama orjinal hali daha güzel duruyor gibi geldi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
2 rengide güzelmiş abi güle güle kullanmanız dileğiyle allah kaza bela vermesin
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Çok begendim.Beyaz motosikletler çok hoşuma gidiyor.Fiyat olarak ne kadar tuttu bilgi alabilirmiyiz?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Orjinalinde şerit geçen gri yerlerde siyaha boyansaymış başka bi güzel olurmuş bence.Maşallah.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Her renk her motora yakismaz. Beyaz haric, her motora yakisiyor. Cok guzel olmus, kazasiz belasiz gule gule kullanin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst