beverly 500 anlamadıgım sorun

Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
37
motorun problemını çözemiyorum arka tekerım kayıyor su 2 haftadır içim hiç rahat değil anlamdıgım bır nedenden dolayı virajlara girmeye korkuyorum artık lastiklerimin havası ön 33 arka 36 ol ması gerektıgı gıbı hersey tamam bı problem yok servıse goturuyorum gercı gotrudgum servıse guvenım artık 0 (goztepe korlas ) ilgisizlik yuzunden hayatıma mal oluyorlardı neyse yardımcı olabılırmısnız bu lastik kayması neden kaynaklanıyordur teşşekürler..:pale:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Michelin taktırın kaymaz.Ya ömrü bitmiştir,kurumuştur diş kalmamıştır yada lastik istenen kalitede değildir.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Lastik kayıyorsa sorun lastikte işte ama motor ve yürüyen aksam gibi bi sorun mu bu ? bide korlas ilgisizlik gibi bir müşteri memnuniyetsizliği yapmaz eğer varsa şikayetinizle çözülebilir.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
şöyle olabilirmi?

asfalta yeni yağmış çiselemiş hafif ıslatmış yağmur asfaltın yağı ile ilk karşılaşmasındaki o mütiş buz pateni hali?

yada bir su birikintisinden yada tanker sızıntısından yola akmış suyu araçların yağlı asfalt üzerinde km lerce uzatması?

bu tür durumlarmı yoksa kuru zemindemi kayıyor yada sen virajlarda gaz ayarmı yapamıyorsun

yada frenlemede dengesiz kombinasyonmu var?

nasıl bir kayma ?
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
64
motorunuzun üstündeki fabrika cıkıs lastikleri kullanıyrsunuz sanırım..model ve lastik markası belirtirseniz sorununuza daha iyi çözüm bulucagınıza eminim..
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
37
ya lastiklerim michelin motordan anlayan bir arkadasım motorun takozunun dağıldıgını soledı motorun lastıgının kaymadıgını yalpaladıgı ıcın sen ole hıssedıyorsun dedi ama ben bilgi almak istedim sizce problem nedir yanı gaz ayarlaması napmam gerektıgını bılıyorum onceden zevk alarak gırdıgım ne kadar yatırabılıcegımı sınırımı bılen bırıyım ama motorda bı garıplık var bı aydıor kendımı guvensız hessdıyorum sankı her tarafı ayrı oynutormus gıbı :S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:18 ----------

lastikler michelin gold standard
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor takozları değişecek öyleyse, ustanın dediği gibi.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
ya lastiklerim michelin motordan anlayan bir arkadasım motorun takozunun dağıldıgını soledı motorun lastıgının kaymadıgını yalpaladıgı ıcın sen ole hıssedıyorsun dedi ama ben bilgi almak istedim sizce problem nedir yanı gaz ayarlaması napmam gerektıgını bılıyorum onceden zevk alarak gırdıgım ne kadar yatırabılıcegımı sınırımı bılen bırıyım ama motorda bı garıplık var bı aydıor kendımı guvensız hessdıyorum sankı her tarafı ayrı oynutormus gıbı :S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:18 ----------

lastikler michelin gold standard

tam bende bunu dicektim aynisi bende vardi her virajda motorun kıçı sanki beni sollayipda onume geccekmis gibi geliyodu:) orta ayaga kaldir arka tekerlekten tutup saga sola oynat biraz gucluce arka tekerlek varyator motor falan butun o kismin saseden bagimsiz saga sola oynadigini gorursun eger takozlardansa
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
lastiğin yapısındanda kaynaklanabilir genelde zaten fabrika lastikleri iyi olmuyo
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Aman dikkattttt
Motor takozları olayını iyi araştır,
Motorumdan gelen aşırı bi şıngırtı sesine banada bi tamirci aynı teşhisi koymuştu ve 100-150 TL arası masraf çıkarmıştı. Ama periyodik bakımında götürdüğüm ustam ise takozların sap sağlam olduğunu bana gösterip şıngırtının sebebini bulmuştu (hava filtre kutusunun altında benzin tahliye hortumu tutucusu metal parçanın yamulması)
Motor takozları kolay kolay parçalanan bir parça değilmişş

Sana bi servis öneriyim istersen, senin motora (piaggio) bakarmı bakmazmı ara konuş randevu al.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Takoz yada o takozların içinden geçip motoru şase ya sabitleyen saplamaları incelemek faydalı olabilir.
Bir gece aynı durumdan yolda kaldım. Saplama titreşimin etkisi ile yarinden çıkmış tı.
Arka taraf salınıyor ve sabit bir çizgide gidemiyordu. Yol çizgilerinden geçince motor fena halde yalpalamaya başlamıştı. . Yol ortasında grenajları söküp Allahtan hala düşmemiş olan saplamayı sağlamca sıkıp durumu düzeltmiştim.
Eğer arkada ciddi bir yalpalama varsa takoz yada şaseye bağlantı sorunu olması muhtemel.Amortisör bağlantılarıda dahil motor kısmının şaseye bağlantığı tüm noktalara iyice bakılmalı.
Geçmiş olsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
motorun problemını çözemiyorum arka tekerım kayıyor su 2 haftadır içim hiç rahat değil anlamdıgım bır nedenden dolayı virajlara girmeye korkuyorum artık lastiklerimin havası ön 33 arka 36 ol ması gerektıgı gıbı hersey tamam bı problem yok servıse goturuyorum gercı gotrudgum servıse guvenım artık 0 (goztepe korlas ) ilgisizlik yuzunden hayatıma mal oluyorlardı neyse yardımcı olabılırmısnız bu lastik kayması neden kaynaklanıyordur teşşekürler..:pale:


30bin km B500 kullandım ne yaptıysam o lastikleri kaydırmayı başaramadım. Dolayısı ile sizin lastiklerinizi ve motorunuzu kontrol etmek gerekiyor, Korlas yanlış seçin, Ferco Merkez Servisine gitmenizi tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst