- Katılım
- 22 Kas 2010
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
motorun problemını çözemiyorum arka tekerım kayıyor su 2 haftadır içim hiç rahat değil anlamdıgım bır nedenden dolayı virajlara girmeye korkuyorum artık lastiklerimin havası ön 33 arka 36 ol ması gerektıgı gıbı hersey tamam bı problem yok servıse goturuyorum gercı gotrudgum servıse guvenım artık 0 (goztepe korlas ) ilgisizlik yuzunden hayatıma mal oluyorlardı neyse yardımcı olabılırmısnız bu lastik kayması neden kaynaklanıyordur teşşekürler..
ale: