[berkforce] 1001 ramazanı şerif edirne gezisi

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
evet nihayet 11 ayın sultanı geldi çattı şükür kavuşturana, sağlıcakla, huzurla, güvenle doldu taştı bereketle doldu taştı dünya ocakları. ramazanı şerif gezimizi ilk günü gerçekleştirmiş bulunuyoruz sırada nelereleri var onlar süpriz ama bugün edirnedeydik dostlar hoş bir gezintiye çıkmaya nedersiniz şimdi...





arasta çarşısı



selimiye camii





müzeden bazı eserler..









selimiye cami içten görünüş



























saat kulesi



alipaşa çarşısı



beyazıt körüsü



beyazıt camii ve külliyesi

















medrese avlu



şifahane



















bir başka gezide görüşünceye değin..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kardeşim güzel gezi olmuş
bişey sorucam
o tarafta bi cami varmış
zamanında fatis sultan mehmet sanırım o camiye bi savaşta mekkedeki cennetten gelen taştan bi parçayı koparıp getirmiş
gördünmü onu??
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Önümden geçmişsiniz.Tabii otoyol girmiş araya :) Güzel bir gezi olmuş... :cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstad öyle güzel yerler gezmişsiniz ki elinize sağlık söyleyecek kelime bulamıyorum kıymetli paylaşımınız için teşekkür ederiz.......::thanks:::thanks:::thanks:
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
::thanks:::thanks:
Bu resimlerle bizi şanlı tarihimize götürdün.

Güzel bi gezi olmuş,tabi motosikletin de hakkını yememeli:cat:
Gez beimle diyo sanki....
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
Tebrikler güzel gezi olmuş yanlız gezinin sonuna doğru motor griden kırmızıya dönüş yapmış galiba:queen::queen::queen::queen: :p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
eidrnenin meşhur süpürgesinden aldın mı meşhur peynirinden aldın mı meşhur deva-i misk helvasından aldın mı. haber verseydin edirne gezisine çıkıcam die edirne mt ye yazsaydın biz seni karşılardık hoş sohbetler yapara gezerdik. yinede güzel geçmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst