Levsy Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 3,261 12 Eki 2008 Konu Yazar #21 Hımmm, aYe ve boy'un tartışma alanına dönmüş bu topik Olsun okuyanlar da birşeyler öğrenir belki
Tolme Katılım 16 Mar 2008 Mesajlar 1,401 Motosikleti Sym Sympony ST200i E5 ABS 13 Eki 2008 #22 aliağa da bundan pek farklı değil, aylar once aynasızlar diye bir topikte ben açmıştım http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/46279-aynasizlar.html bu konu hakkında ,iş ilçe trafik şube amirlerine düşüyor bence Son düzenleme: 13 Eki 2008
aliağa da bundan pek farklı değil, aylar once aynasızlar diye bir topikte ben açmıştım http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/46279-aynasizlar.html bu konu hakkında ,iş ilçe trafik şube amirlerine düşüyor bence
Levsy Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 3,261 13 Eki 2008 Konu Yazar #23 Tolme' Alıntı: aliağa da bundan pek farklı değil, aylar once aynasızlar diye bir topikte ben açmıştım Genişletmek için tıkla ... Aliağa - Bergama birbirine çok yakın, birbirlerinden etkilenmişler diyeceğim ama yok, her yerde yaygınlaşmış bu mesajlardan anlaşıldığına göre
Tolme' Alıntı: aliağa da bundan pek farklı değil, aylar once aynasızlar diye bir topikte ben açmıştım Genişletmek için tıkla ... Aliağa - Bergama birbirine çok yakın, birbirlerinden etkilenmişler diyeceğim ama yok, her yerde yaygınlaşmış bu mesajlardan anlaşıldığına göre