Bergama'da "Aynaları sökme modası" saçmalığı...

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Hımmm, aYe ve boy'un tartışma alanına dönmüş bu topik :) Olsun okuyanlar da birşeyler öğrenir belki :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
aliağa da bundan pek farklı değil, aylar once aynasızlar diye bir topikte ben açmıştım

Aliağa - Bergama birbirine çok yakın, birbirlerinden etkilenmişler diyeceğim ama yok, her yerde yaygınlaşmış bu mesajlardan anlaşıldığına göre :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst