Benzine zam

Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
GKN ne istiyorsun ihtiyardan:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------

birde şu formda iyi haber ver kardeşim ya karabasan gibisin he:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------



biraz az gez sende ne işin var oralara gidiyorsun demek geliyor içimden:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------



korkutma beni kel daşım :mrgreen:

korkacak bir şey yok yine dip gazı gidiyoruz cc'yi küçülttük o kadar:mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
O kadar genişledin yani :p

falımda öyle cıktı :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:14 ----------

GKN ne istiyorsun ihtiyardan:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------



korkacak bir şey yok yine dip gazı gidiyoruz cc'yi küçülttük o kadar:mrgreen:

az kaldı istediğini verecem ben onun :bounce:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
10 gün geçtimi :p

kupaj.gif
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biriside demişti bi yerde kuşum öldü diye

ay çok güldüm anlıyan anladı:queen:

Mustafa Topaloğlu'da Bülent ersoy dünyaca ünlü olucakti ama önünü kestiler deyince yıkılmıştım olduğum yere :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
istanbulccc;

iyi güzel yazmışsında benzin ve mazot ürünleri bütün tüketim maddelerinin zamlanmasına sebep olur..tarladaki traktörden başlıyıp uzun yollardaki kamyonlara varana kadarki yakıt ihtiyacını acıklamayım zaten biliyosundur...

tabiki başka bi cok sorun var ama petrol ürünleri en önemli sorunların içerisinde yer alır,zaten petrol o kadar önemli olmasa devletin tüm gelirininde 3/1 ini olusturmazdı değilmi?

bugün mazot 1.5 liraya benzin 2 liraya gerilese inan bir çok ürün bunla paralel olarak ucuzlayacaktır..

ama ne yazıkki kıbrısa türkiyeden giden benzin orda 2 lira Türkiye de 4 lira...

devletin gelir sagladıgı bütün heryeri özelleştirirseniz böyle benzine bel baglayıp milletin anasını aglatırsınız..sorun tamamen başta



Konunun özet "ti budur....
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Yorumsuz, beklenen zam gelmiş:

Ana sayfa > Makro Ekonomi
Google Facebook Favorilerim Digg Del.icio.us
Benzine zam!
Akaryakıt ürünlerinden kurşunsuz benzinin litre fiyatı artırıldı. Otogazda indirime gidildi
06 Mart 2010 Cumartesi, 10:18

HABERTURK.COM EKONOMİ SERVİSİ

Akaryakıt dağıtım şirketleri 95 oktan kurşunsuz benzinin satış fiyatına 6 kuruş zam yaptı. İstanbul'da satılan benzinin litre fiyatı 3.67 TL'den 3.73 TL'ye yükseldi.

Otogaz fiyatlarında ise indirime gidildi. Litresi 2.07 TL'den satılan otogaz 2.04 TL'ye geriledi.

Zammı sabah petrol istasyonlarında gören vatandaşlar tepkilerini dile getirdi. Bundan sonra otomobil kullanmanın çok lüks olduğunu belirten vatandaşlar zamlara artık dur denilmesi gerektiğini söylediler. Yakıt almanın artık lüks sayılacağını söyleyen tüketiciler bu zamların nerede duracağını merak ettiklerini belirttiler.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
2 hafta once motorum servısten cıktı ve 300km yol yaptım ödediğim benzin 70 tl :pr:
kmde 23krş
tayip ögrencilere burs verir verdıgı paraları elektırık, benzın vs seylere gelen zamlardan gerı alır

tayipte haklı be sıgaraya zam gelır ıcmeye devam ederız benzıne zam gelır ıtıraz etmeden surmeye devam ederız, biz bunları boyle kabul edıyorsak adam nıye ındırım yapsınkı daha fazla para kazanmak varken ?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
walla geldi zam tam garanti oldu artık haberlerde gördüm şimdi 3.73 mü ne olmuş 95 oktan az kaldı 5 lira yapsınalrda duz hesap:queen:kafayı yedırtırler adama...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
Hani bugün zam geliyordu ?
Gittik doldurduk depoyu dünden bir şey olmadı :)
İyiki olmadı tabi orası ayrı ama bu tür kaynağı belli olmayan haberleride burada paylaşıp bizi heyecana getirmeyin kardeşim :p

inanmak sana kalmış bir günle kaçırmışız olacak o kadar
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ekonomik kriz vurduğunda ne oldu benzin 3.50yken 2.30 a düştü neden devlet vergi oranını azalttı.daha çıksın varil fiyatı 85 dolar biz alırız trde lt 3.77 hahahah
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Yuppii gene artmış benzin.:)Hiç binmicem artık motora.:queen::bounce:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Dünyanın en pahalı benzini ve eti canım türkiyemde..
Az kaldı insanlar zombileşti zaten birbirini yiyecek...
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
istanbulccc valla yazdıklarının tekrar bir oku istersen. Gerçi senden sonra yazan arkadaş ne kadar boş şeyler yazdığını gayet güzel açıklamış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst