- Katılım
- 23 Mar 2009
- Mesajlar
- 2,946
GKN ne istiyorsun ihtiyardan:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------
korkacak bir şey yok yine dip gazı gidiyoruz cc'yi küçülttük o kadar:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------
birde şu formda iyi haber ver kardeşim ya karabasan gibisin he:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------
biraz az gez sende ne işin var oralara gidiyorsun demek geliyor içimden:bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------
korkutma beni kel daşım :mrgreen:
korkacak bir şey yok yine dip gazı gidiyoruz cc'yi küçülttük o kadar:mrgreen: