Benzine yüzde 10'a yakın zam

Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
594
Roubini yi okurken bende kötü oldum "Türkiye siyasi ve ekonomik olarak tehlikeli yolda"
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Konuyu açan ve okuyan arkadaşlara zamanda geriye gidip benzin 5 lirayı geçecek, bunlar daha iyi günleriniz demek isterdim :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
başlığı görünce sol koluma bir ağrı girdiydi inme gelecek sandıydım ki konu 12 senelik çıktı ama üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim karışık duygular içindeyim :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
lan yine zam mı yaptılar dedim yaa! Heyecan yaptırmayın insana, ne demeye hortlatıyorsunuz gereksiz eskileri!
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
oh maşallah hayırlı olsun bu işin sonu nereye gidecek bakalım...hatırlarmısınız 1 litre 1.$ olacak denirdi bizde yuh o kadarda değil demiştik...1 litre nerdeyse 2.$ oldu ve gececek gibi...iyiki motorumuz var :thumleft: ..arabamda dizel allah diğerlerine yardım etsin :farao:

yalnız böyle bir yorum var bakın.. o zamanda 2 dolar civarıymış litre fiyatı. Şuanda dolara vuracak olursak aynı gibi. Yıllar geçmiş ama kur ve fiyat paralel gibi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst