oh maşallah hayırlı olsun bu işin sonu nereye gidecek bakalım...hatırlarmısınız 1 litre 1.$ olacak denirdi bizde yuh o kadarda değil demiştik...1 litre nerdeyse 2.$ oldu ve gececek gibi...iyiki motorumuz var :thumleft: ..arabamda dizel allah diğerlerine yardım etsin :farao: