Benzine yine zam! 03/08/2009

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Benzine yine zam

Kurşunsuz benzinin fiyatı artırıldı

03 Ağustos 2009 Pazartesi, 18:32
Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu (EPDK), akaryakıt dağıtım ve bayi satışlarına yönelik belirlediği ''tavan fiyat''ı 95 oktan kurşunsuz benzinde artırdı.

EPDK, 4-5 Ağustos'ta geçerli olmak üzere, akaryakıt bayi tavan fiyatlarını 95 oktan kurşunsuz benzinde 3 kuruş artırdı. Buna göre, 3,26 lira olan 95 oktan kurşunsuz benzinin litre fiyatı 3,29 liraya çıktı. Litre fiyatı 2,62 lira olan motorin ile 2,49 lira olan kırsal motorinin fiyatında değişikliğe gidilmedi.

Vergiler dahil akaryakıt dağıtım tavan fiyatı da 95 oktan kurşunsuz benzinde litrede 3 kuruş artarak, 3,14 lira oldu. Akaryakıt dağıtım tavan fiyatı litrede 2,44 lira olan motorin ile litrede 2,33 lira olan kırsal motorinin fiyatı aynı kaldı.

YORUMSUZ

Alıntıdır.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
5 ağustosta kimse heveslenmesin zam başlığını ben açıcam,sıra bende:) çok şükür bi sonraki zam tarihini bildiriyolarda kendimizi psikolojik olarak hazırlayabiliyoruz. sen başımızdan eksik olma sevgili hükümet:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özgürlükler ülkesi türkiye ne hale geldi cennet vatan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi kereye mahsus olmak üzere küfür yasağı kalksın ya nolluuurrr.. komtan,skull,görkem,brrr,eyong nolur be biriniz bi kere izin versin. forum bayram edicek gün yüzü görmemiş küfürler dimağlara kazıncak :)


bugün aldım allahtan 3,26 dan 14 lt.bakalım ikmal zamanı gelince kaçtan alcam
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
En sonunda azımı bozucam ama hadi hayırlısı, az yakıyo maz yakıyoda böyle giderse 1 sene sonra lt si 4 lira oldumu nasıl gezicez artık bilmem.
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
benzının lıtresı 10 lıra olsun bızım paramız cok lutfennn :pr:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
indirim-beklerken-zam-geldi.jpg


da8ec81b-4f56-4172-8776-14644c05e868.jpg


9562f02b-8eda-4fba-8eb6-f1457d47fb27.jpg

:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
% 47 ye alkış:cat: nerdesiniz elleri görelim.

bütçe açık verdiyse buda ne motorcunun ne kamyoncunun ne otobüscünün nede bilmem neyin suçu var tek suç beceriksizce bizi yöneten ve kendi hısım akrabasını zengin eden cumhuriyet tarihinde görülmemiş kadrolaşmaya imza atan müslümanlıktan dem vurup kendi vatandaşını vampir gibi kemiren basiretsiz yönetimin suçudur.

ben onu bunu bilmem arkadaş bu ülke nasıl olurda bu hale gelir. ithalatta yüksek vergi koyuyorsun amaç nedir yerli üretimi canlandırmak peki yerli üretici bişe üretmeye kalksa hemen yapış yakasına bir sürü zorluk çıkar.

petrol günümüz şartlarında ekmek gibidir su gibidir. temel ihtiyaç maddesidir. bunun fiyatını yükseltince dolaylı yada dolaysız toplumun tüm kesimleri etkilenir. ama ne gariptirki % 47 başını kuma gömmektedir.

varmı şöyle deli kanlı ben oy verdim ama bin pişman oldum diyebilecek biri. yada verdigi oyun arkasında duran biri. kimle konuşsam ben vermedim diyor.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
% 47 ye alkış:cat: nerdesiniz elleri görelim.

bütçe açık verdiyse buda ne motorcunun ne kamyoncunun ne otobüscünün nede bilmem neyin suçu var tek suç beceriksizce bizi yöneten ve kendi hısım akrabasını zengin eden cumhuriyet tarihinde görülmemiş kadrolaşmaya imza atan müslümanlıktan dem vurup kendi vatandaşını vampir gibi kemiren basiretsiz yönetimin suçudur.

ben onu bunu bilmem arkadaş bu ülke nasıl olurda bu hale gelir. ithalatta yüksek vergi koyuyorsun amaç nedir yerli üretimi canlandırmak peki yerli üretici bişe üretmeye kalksa hemen yapış yakasına bir sürü zorluk çıkar.

petrol günümüz şartlarında ekmek gibidir su gibidir. temel ihtiyaç maddesidir. bunun fiyatını yükseltince dolaylı yada dolaysız toplumun tüm kesimleri etkilenir. ama ne gariptirki % 47 başını kuma gömmektedir.

varmı şöyle deli kanlı ben oy verdim ama bin pişman oldum diyebilecek biri. yada verdigi oyun arkasında duran biri. kimle konuşsam ben vermedim diyor.

Hocam bu tespitlerin için tebrik ediyorum. Bu söylediklerini halkımızın bir çoğu artık biliyor. Oy verenlerde biliyor. Ancak seçim olsa yine oy verirler emin ol !
Peki o halde sorun nerede ? Öyle bi düzen kurmuşlarki ne yaparsalar yapsınlar halk bunlara oy vermeye devam ediyor. İşte asıl içler acısı durum bu !
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
leman yorumu yapmış son noktayı koymuş bence


benzin.jpg
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
% 47 ye alkış:cat: nerdesiniz elleri görelim.

bütçe açık verdiyse buda ne motorcunun ne kamyoncunun ne otobüscünün nede bilmem neyin suçu var tek suç beceriksizce bizi yöneten ve kendi hısım akrabasını zengin eden cumhuriyet tarihinde görülmemiş kadrolaşmaya imza atan müslümanlıktan dem vurup kendi vatandaşını vampir gibi kemiren basiretsiz yönetimin suçudur.

ben onu bunu bilmem arkadaş bu ülke nasıl olurda bu hale gelir. ithalatta yüksek vergi koyuyorsun amaç nedir yerli üretimi canlandırmak peki yerli üretici bişe üretmeye kalksa hemen yapış yakasına bir sürü zorluk çıkar.

petrol günümüz şartlarında ekmek gibidir su gibidir. temel ihtiyaç maddesidir. bunun fiyatını yükseltince dolaylı yada dolaysız toplumun tüm kesimleri etkilenir. ama ne gariptirki % 47 başını kuma gömmektedir.

varmı şöyle deli kanlı ben oy verdim ama bin pişman oldum diyebilecek biri. yada verdigi oyun arkasında duran biri. kimle konuşsam ben vermedim diyor.

ağzını öpeyim be abi, süper dile getirmişsin. o %47 yi bende daha görmedim, dediğin gibi kime sorsak veya muhabbet arasında geçse ben vermedim diyolar. nede olsa onlara göre %47dekiler müslüman, %53dekiler değil. müslüman adam kendi insanını öpermi. bunlar öyle bir iktidar ki, afedersiniz ama bir atasözü vardır " köpek bile yemek yediği tası pislemez " diye. gerisini anlayan anladı
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ya bunları diyoruz ama karışık milletiz kardeşim gecenlerde pretesto yapalım dıyenlerin diyeceklerıne pişman ettiler kimse destek olmadı bizler sadece konuşuyoruz yarın 4 tl deseler ne olacak merak edrım
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Suyu çıktı artık en pahalı benzin bizde hergün zam ne bu ya...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst