- Katılım
- 17 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,141
- Motosikleti
- Honda Crf250L
e Yuh diyorum artık... bu kadar da olmaz !
ilanı verdin mi
e Yuh diyorum artık... bu kadar da olmaz !
başka bir konu içeriğinde yazmış olduğum yukarıdaki yazımı okuyunuz lütfen.
Arkadaşlarım,abilerim,kardeşlerim
Dünyada şu anda yer yerinden oynuyor olabilir ancak önce rakamlara bakıp zammın haklılık derecesi varmı yokmu onu incelemek lazım
Petrolün şu anki varil fiyatı : 97 - 98 Dolar seviyelerinde
LİBYA BAHANE ZAM ŞAHANE
Saygılarımla.
Tarkan1981' Alıntı:petrolün varili 150 dolar iken benzinin litresi 3,80 TL
petrolün varili 98 dolar iken benzinin litresi 4,05 TL
bu neyi anlatıyor sana söğliyim ;
aradaki 52 dolar + 0,25 TL devletin kasasına şakır şakır fazladan vergi olarak giriyor ve buda senelik milyar TL lik bir ek kaynak yaratıyor.
yapılan güzel şeyler elbet ortada, ancak kalitede ortada, rakamlarda
ve RAKAMLAR ACI VERİCİ,
Yemin ederim eskiden gaz sobalı evimiz varken gaz aldığımız gibi alacağım benzini artık. 3 tane 200LT lik varilimiz vardı musluklu kış başında gaz alır sobayı bunlardan doldurur doldurur yakardık. Basıp bir 2500TL 600lt benzin stoklayıp motoruda bunlardan doldururum gari. Bidonlar bittiğinde bir kaç yüz tl kar etmiş olurum herhalde
Benim için farkeden bir şey olmadı. Her seferinde 10 Tl'lik alıyorum.:queen: