biz böyle sustukça benzin 5 te olur 6 da olur arkadaş, tepki yok bişey yok adamlarda 5 kuruş 5 kuruş 10 kuruş 15 kuruş arttırıp duruyor işte.
:cat::queen::queen::queen::queen::queen::queen::cat::cat::cat::cat::cat:
biz böyle sustukça benzin 5 te olur 6 da olur arkadaş, tepki yok bişey yok adamlarda 5 kuruş 5 kuruş 10 kuruş 15 kuruş arttırıp duruyor işte.
Darbe çığırtkanı ve ileri süper mega demokrasiden anlamayan nankör bir insansın RunemagicK!![]()