Benzine yine zam! 01 Mart 2011 Salı

Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
188667_132364470167878_100001829762773_185857_4764836_n.jpg

Darbe çığırtkanı ve ileri süper mega demokrasiden anlamayan nankör bir insansın RunemagicK! :p
 
Katılım
27 Kas 2010
Mesajlar
218
250 cc ye kadar ötv indirimi yaptılar demekki altında benzin zammı barınıyomus bu ötv indirimi gercekten cok iyi oldu :silent:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Akaryakıt firmaları Tüpraş'ın yaptığı fiyat artırımını pompaya yansıttı. 95 ve 97 oktan benzin fiyatlarında artışa gidilirken motorine indirim geldi. Benzinin litresi, 8-9 kuruşluk zammın ardından 4,13 liraya yükseldi. Motorin fiyatlarında ise 5 kuruşluk indirim oldu.
::sos::::sos::::sos::::deliir::::deliir::::deliir::::deliir::::deliir::::blusssh:::blusssh:::piloot::::piloot::::stretche
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
arabayı geçtik tamam garajda yatıyorda , böyle giderse motorlarıda çekeceğiz garaja allah hayırlısını versin ülkemiz için bakalım ne olacak:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gemicikler hala düşük vergili mazotla çalışıyor ama,
ekmeğe KDV olan ama pırlantanın KDV den muaf olduğu ülkede siz kimin evini soruyorsunuz arkadaşlar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst