burada bir sürü adamız, her halta gezi düzenliyoruz. benzin zammına neden protesto tertiplemiyoruz? iş bilmezlerin delik deşik ettiği ekonomi, zamlar kanalıyla sizden bizden emilen kanlarla finanse ediliyor.
susana semer vuran çok olur.
dünyanın en pahalı benzinini biz kullanıyoruz, motosiklet ve otomobil alırken verdiğimiz paranın yarısı devlete gidiyor. köprüde dumrula para öder gibi haraç veriyoruz. neden hala en fena yollar benim ülkemde? sosyal devletin gerekleri neden yerine getirilemiyor hala? paramı yok? paranız yoksa 3g ihalesini neden türk telekoma bedelsiz verdiniz? el insaf be. ben olası bir protesto gösterisine işi gücü bırakıp iki elim kanda da olsa geleceğim.