Benzine yine ve yine zam!

Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
işte bir türkiye gercegi daha bütün bütçe acıklarını bizim cebimizden karşılıyorlar
koyun olduktan sonra başımızda ki çoban istedigini yapar
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
eskiden ayda bir yaparlardı, artık günlük zamlara bağladılar işi. müstehaktır bizlere, iyi yapıyolar. ses çıkarmamayı marifet sayan bi millete layık bi uygulama. :pr:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
bunlara çüşşşşş vede ohaaaaaa diyorum. vampir gibiler milletin kanını emiyorlar kansızlar::ranntign::ranntign::ranntign::ranntign
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
burada bir sürü adamız, her halta gezi düzenliyoruz. benzin zammına neden protesto tertiplemiyoruz? iş bilmezlerin delik deşik ettiği ekonomi, zamlar kanalıyla sizden bizden emilen kanlarla finanse ediliyor.


susana semer vuran çok olur.

dünyanın en pahalı benzinini biz kullanıyoruz, motosiklet ve otomobil alırken verdiğimiz paranın yarısı devlete gidiyor. köprüde dumrula para öder gibi haraç veriyoruz. neden hala en fena yollar benim ülkemde? sosyal devletin gerekleri neden yerine getirilemiyor hala? paramı yok? paranız yoksa 3g ihalesini neden türk telekoma bedelsiz verdiniz? el insaf be. ben olası bir protesto gösterisine işi gücü bırakıp iki elim kanda da olsa geleceğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
ne bekliyordunuz ki bu devletten ötv nin acısını çıkarmayacaklarını mı düşündünüz gerçi firmaların da işine yaradı 25 liralık bir aracın fiyatı 6 lira inmişken 2 3 lira daha ucuza satıp daha fazla kar yaptılar işi düzenbazlığa çektiler ee devletin zaten belli ne mal olduğu ben hiç şaşırmadım şahsen. benzine verdiğimiz paranın %68 i vergi dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz sanki dünyanın en zengin ülkesiyizde bizim vatandaşlara hiç koymuyor böyle şeyler herkes halinden memnun gibi.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
durmak yok yola devam.yola çıkacak benzin parasını bulursak tabi.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
vallahi insalnarı kandırmasını iyi biliyorlar zaten belliydi ötv indiriminden sonrasının gelecegi
herkes o kadar güzle kandi ki bunlara
işte şimdi acısını cıkartıyorlar
daha bunlar bişey degil bence zamlar geliyor ve daha da gelicek tüm türkiye olarak bişeyler yapmadıkça hiçbirşey olmaz
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
vallahi insalnarı kandırmasını iyi biliyorlar zaten belliydi ötv indiriminden sonrasının gelecegi
herkes o kadar güzle kandi ki bunlara
işte şimdi acısını cıkartıyorlar
daha bunlar bişey degil bence zamlar geliyor ve daha da gelicek tüm türkiye olarak bişeyler yapmadıkça hiçbirşey olmaz

ötv zammından dolayı alamadıkları vergilerini sübvanse etmek için sigaraya zam yaptılar. ötv indirimi geçiciydi, sigara zammı kalıcı oldu.
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
117
burada bir sürü adamız, her halta gezi düzenliyoruz. benzin zammına neden protesto tertiplemiyoruz? iş bilmezlerin delik deşik ettiği ekonomi, zamlar kanalıyla sizden bizden emilen kanlarla finanse ediliyor.


susana semer vuran çok olur.

dünyanın en pahalı benzinini biz kullanıyoruz, motosiklet ve otomobil alırken verdiğimiz paranın yarısı devlete gidiyor. köprüde dumrula para öder gibi haraç veriyoruz. neden hala en fena yollar benim ülkemde? sosyal devletin gerekleri neden yerine getirilemiyor hala? paramı yok? paranız yoksa 3g ihalesini neden türk telekoma bedelsiz verdiniz? el insaf be. ben olası bir protesto gösterisine işi gücü bırakıp iki elim kanda da olsa geleceğim.


+100000000:cat:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
daha saçması suyun metreküpü 2.5 lira oldu bilmem haberiniz varmı bakın şimdi çelişkiye yazın en çok harcanan şey su ee suya zam geldi tamam kışın da en çok harcanan şey ne doğalgaz geçen kış toplamda %60 kadar varan zam silsilesini gördük doğalgaza şimdi de suya kışın da suyu kesip doğalgaza başlarlar tekrar ee ne demişler demokraside çareler tükenmez
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
benzine her zam yapıldığında yeni konu açıp bir nevi stres atarak bir dahaki zamma kadar susacaksak işler ala.
hem zam dediğiniz 1 kuruş. yaw lafı mı olur.
bu arada mt sponsorluğu altında klüp kurmak istiyorum. benzin 5 tl olsun diye. ilk icraat tavsiyem hepimizin kullanması gereken reflektör yelekler vardır. bunlardan yaptırılsın, üzerine de "benzin 5 tl olsun" diye yazalım ve giyelim.
bu yeleklerin fiyatı piyasada 10 tl den başlıyor.
bu işi mt den beklemek yerine bildiğim kadarıyla bir federasyon var onlar başlatsın ya da kurye derneği var onlar başlatsın.
ha ben neden yapmıyorum derseniz ben klasik türk insanıyım, lafa gelince konuşurum icraata gelince sıvışırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Durmak yok zama devam":pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst