Benzinde self servis dönemi

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
olmaz usta ben pompacıyı benzin pompasının yanında görmem lazım hava ayaz arabamdan inmeden,motorla alırken eldivenimi çıkarmadan ,ustaaaa at bi 20 liralık demem lazım , sonra kontak anahtarı fişimle birlikte direksiyondan, inmeden bana gelmesi lazım :) tanıdım pompacılarla 2 satır laf etmem lazım makinalar otomatik olacakta pompacının bebeleri taş mı yiyecek bu iş vasıtasıyla geçinen kaç insan var biliyorumusunuz ? :) hem sonra makina söyleyecekmi bana (abi hayırlı yolculukler ön cama su tutayımmı diyecekmi? ) otomatik makina işi tırt iş bence, benzin pahalı ,hani benzin sudan ucuz olurda kimsenin umrunda olmaz ,yavv kardeşşşş doldur ordan işte kaç lira filan :) jeton filan atarsın ki bizim milletimiz kurnazlığı sever 2 günde buzdan jeton kalıbı çıkartır beleş benzinden sebep bence bu otomatik pompa işi hiçte kulağa hoş gelmiyor....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben anlamadım yav nasıl olacak bu?anladığım kadarıyla kazık aynı çapta,
Yani şimdi pompanın yanıda birkaç farklı boy fakat çapı aynı kazık olacakta biz isteğimizimi seçeceğiz?
Yoksa tek kazık olacakta yine biz istediğimiz kadarmı oturacağız??
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ben anlamadım yav nasıl olacak bu?anladığım kadarıyla kazık aynı çapta,
Yani şimdi pompanın yanıda birkaç farklı boy fakat çapı aynı kazık olacakta biz isteğimizimi seçeceğiz?
Yoksa tek kazık olacakta yine biz istediğimiz kadarmı oturacağız??

aynen öyle olacak sevgili arkadaşım sabah sabah moralim yerine geldi sayende ,bir yerlerde bir kazık var ve biz onu ıslık çala çala arıyoruz eeeee gelecek var başımıza bulacak o kazık bir gün bizi :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben anlamadım yav nasıl olacak bu?anladığım kadarıyla kazık aynı çapta,
Yani şimdi pompanın yanıda birkaç farklı boy fakat çapı aynı kazık olacakta biz isteğimizimi seçeceğiz?
Yoksa tek kazık olacakta yine biz istediğimiz kadarmı oturacağız??

Kazık boyutu değişmeyecek ama kendi kazığımızı kendimiz sokacağız. :mrgreen:
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
supermarketlerdede bu uygulamaya geçiyolar yavaş yavaş. zaten memleketim insanı işsiz birde bunlara rağbet göstermeyin lütfen.
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Yazılan yorumları okuyunca bu haberin biraz yanlış anlaşıldığını düşünmeye başladım.

Kendi kendine akaryakıt alınabilecek pompalar eklenecek sadece gibime geliyor.Yani memleketteki tüm benzin istasyonları bu sisteme geçmeyecek.Haberde zaten sadece bir firmadan bahsediliyor. İsteyen istayonda başında görevli olan pompaya yanaşacak, kendi işini kendi görmek isteyen de bu yeni sisteme yanaşacak.Bu açıdan baktığımda bence güzel bir haber. Ben her konuda çeşitlilikten ve tercih haklarının bolluğudan yanayım. Fazladan bir işsizlik yaratacağını sanmıyorum.Yukarıda da yazmış bir arkadaş, atm cihazları çıkalı kaç yıl oldu, halen problem yaşanıyor.Bu sistem bir anda yaygınlaşıp pompacıları işsiz bırakmaz.Bir defa bazı şirketlerde fiş sistemi var.Şirket aracı akaryakıtı alıyor, ödeme sonra yapılıyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yazılan yorumları okuyunca bu haberin biraz yanlış anlaşıldığını düşünmeye başladım.

Kendi kendine akaryakıt alınabilecek pompalar eklenecek sadece gibime geliyor.Yani memleketteki tüm benzin istasyonları bu sisteme geçmeyecek.Haberde zaten sadece bir firmadan bahsediliyor. İsteyen istayonda başında görevli olan pompaya yanaşacak, kendi işini kendi görmek isteyen de bu yeni sisteme yanaşacak.Bu açıdan baktığımda bence güzel bir haber. Ben her konuda çeşitlilikten ve tercih haklarının bolluğudan yanayım. Fazladan bir işsizlik yaratacağını sanmıyorum.Yukarıda da yazmış bir arkadaş, atm cihazları çıkalı kaç yıl oldu, halen problem yaşanıyor.Bu sistem bir anda yaygınlaşıp pompacıları işsiz bırakmaz.Bir defa bazı şirketlerde fiş sistemi var.Şirket aracı akaryakıtı alıyor, ödeme sonra yapılıyor.

Dogru tespit.:cat:

Fakat tüm istasyonlarin bu sisteme geçmesi uzun sürmeyecektir.
Yeni yatirimciler için de çekici bir sistem.
Istasyon binasi gibi dert yok.
Al 100 metre kare bir arazi.
Koy 6 tane pompa.
Olay bitti.


Bir de yanlis anlasilan bir sey var.
Bu sistemde benzini alip kaçma gibi bir sansiniz yok arkadaslar.
Siz kartinizi makinaya girdiginizde, kartinizin limitine gore ne kadar yakit alabileceginizi size soyluyor alet.
Yakitinizi depoya doldurdugunuzda,limiti asarsaniz,otomatik kesiyor.
Yani uyaniklara gore bir sistem degil.:)
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
bruce willis'in suretler filmi geldi aklıma :p

biliyorum çok uçuk oldu :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ukraynada kullanılıyorsa Türkiyede hayli hayli kullanılabilir. Güzel sistem.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
O zaman türkiyede'ki işsiz sayısı bir hayli artacak ve o istasyona kimse gitmeyi istemeyecek. biz türk milleti olarak alışmışız rahata.. Ne kadarlık Abi?
Sorusunu duymamız lazım petrol istasyonlarında..

Off bi de kadınların benzin doldurduğunu düşününsenize.. Kesin orda yangın çıkar :)

Şimdi bizim buralarda bişey daha çıktı belki heryerde vardır bilmiyorum..
Benzin istasyonlarında verilen peçete koku bez gibi şeler yasaklanmış. Rekabetten dolayı, poromosyon vermiyorlar.. :(

Bizim akıllı türk milleti, arabanın plakalarını söker benzinliğe gider, depoyu doldurur basar gider :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hmmm demek öyle abi,
Ama İlkay abi biz ki koca kredi kartlarını çoğaltan, insanların ocağına incir ağacı diken bir milletiz :pr:
Ona da bir çözüm bulurlar...

HAMDOLSUN biz bu imanla onuda hallederiz
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Danimarka'da bu sistemden bir defa benzin aldım. Çok basit çalışıyor. Kredi kartını takıyorsun, kaç paralık benzin alacağını yazıyorsun, cihaz karttan parayı çekiyor ve pompaya o kadarlık benzini gönderiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasil yapacak o isi?
Karti sokmadan pompa çalismiyor.:)

Bundan 10 sene önce çipli kredi kartları pek ortalıkta yokken, kredi kartının manyetik şeridiyle çalışan ankesörlü telefonlarda bile kartı geçirmeden konuşamıyordun. Önce kartı çekiyorsun o sırada belli bir miktarı bloke ediyor, konuşma sonrasında çekmesi gerektiği kadarını alıp blokeyi kaldırıyordu. Yani şark kurnazlarına karşı önlemler eskiden beri var :mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Neyse ben biraz sonra yengenizin arabasina mazot alacagim.
Bir kaç foto çeker,sistemin nasil isledigini ayrintilariyla anlatirim.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst