Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
olmaz usta ben pompacıyı benzin pompasının yanında görmem lazım hava ayaz arabamdan inmeden,motorla alırken eldivenimi çıkarmadan ,ustaaaa at bi 20 liralık demem lazım , sonra kontak anahtarı fişimle birlikte direksiyondan, inmeden bana gelmesi lazım
tanıdım pompacılarla 2 satır laf etmem lazım makinalar otomatik olacakta pompacının bebeleri taş mı yiyecek bu iş vasıtasıyla geçinen kaç insan var biliyorumusunuz ?
hem sonra makina söyleyecekmi bana (abi hayırlı yolculukler ön cama su tutayımmı diyecekmi? ) otomatik makina işi tırt iş bence, benzin pahalı ,hani benzin sudan ucuz olurda kimsenin umrunda olmaz ,yavv kardeşşşş doldur ordan işte kaç lira filan
jeton filan atarsın ki bizim milletimiz kurnazlığı sever 2 günde buzdan jeton kalıbı çıkartır beleş benzinden sebep bence bu otomatik pompa işi hiçte kulağa hoş gelmiyor....