- Katılım
- 28 Ağu 2009
- Mesajlar
- 1,269
yürüyerek yollar aşılmıyor malesef arkadaşım
Herkez varım der. Yanlız miting yaparsın.:mrgreen:
hocam medya konusunda düşüncelerinize katılıyorum. google da bile benzin zammı diye arattığımda 2011 in haberleri çıkıyor. yani son zamlara o kadar az değinilmiş ki google da bile çıkmıyor. şovmen artist arkadaşlar bence olmalı ses getirmesi açısından. yurdum insanı gücü seviyor. küçük motoru olanlar da gitsek aynı salak zihniyet " la bunlar zaten ne yakıyor ki isyan ediyorlar " diyecek.
ayrı şehirlerde eşzamanlı yapılması da mantıklı geldi . bu şekilde daha fazla olabiliriz.
Tüm yorumlari okumadim ama en güzel yorum bu...:queen:
_______________________________________________________
Sanirim 2 sene önce Osbourne de ayni seyi planlamisti..
Forumda destek veren verene idi...
Yürü abi arkandayiz falan okadar cok yazilan vardiki.. :cherry:
Bizim mavi gözlü Engin (Osbourne) baya gaza gelmisti.
Arkam saglam yürüyücez yapicaz protesto edicez abi diye düsünmüstü..
Yanlis hatirlamiyorsam bir Pazar sabahiydi...
Engin o "yürü abi" diyen kislerle bulusma noktasina geldiginde yapayanlizdi... :bounce:
Kicina baka baka evine dönmüstü..
Umarim sen daha iyisini becerirsin dostum..
Fazla (Hic) ümidim yokya...
O Engin in topigini bulabilecek bir arkadas varmi yahu???? :queen:
konuyu okudum
masallah diyim
herkes lafta var
laf harici kimseden ses çıkmıyor
yanlıs anlama kardeş bu ülkede o kadar şeyler için yürüyüşler mitingler yapıldı ama ne değişti ....yanlış hatırlamıyorsam malum süleyman demirelin sözü misali idarecilerimizde aynısını düşünüyor yürümekle yollar aşınmaz...bir şey değiştireceğini yada birilerinin sizi bizi ve yürüyen itiraz eden hiç kimseyi ciddie aldığı yada taktığı yok.onlar yine bildiğini yapmaya devam edeceklerdir..............
sen çelik cub 100 alıyodun hani ne oldu ??
konuyu uzatmıycam cunku amacını aşar siz taksimin yürüyüş sayesindemi açıldığını sanıyorsunz buna sadece gülerim eğer yürüyüşle protestoyla olsaydı neden bu zaman kadar yapılmadı....sadece sizin örneğe açıklama amacıyla yazdım konu uzamasın.konunun detayı sıyasete girerki burası hangi görüş olursa olsun tartışma platformu değil ne diyelim umarım bunların faydası olur.yıllarca yürümüeyle 1 mayıs tatıl olduysa ozaman 20-25 yıl üst üste yürürsek benzine yapılan son zam geri alınırDeğişiyor abi değişiyor. Kararlı ve azimliysen oluyor.
Bkz : 1 Mayıs. Taksim alındı. Artık olaysız, kansız yürüyüş yapıp, slogan atıp, pankart açıp, halay çekebiliyoruz![]()