- Katılım
- 1 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,168
eylem? Sesimizi duyurmak?
Halkın %50den fazlası zamları yapan hükümete oy vermiş daha biraz daha azı da onlara karşı çıksın diye oy vermiş.
Ancak gelin görün ki benzin zamlarını gündeme alan ne bir parti ne de bir siyasi kişilik var. Yani bi tanesi çıkıpta ne yapıyorsunuz benzinin litresi nekadar olmuş bu yaptığınız yanlıştır bile demiyorken sesimizi kime duyuracağız? Adamlar zaten ilgilenmiyor ve bu zamları onaylayanda kendileri...
Medyanın tamamı satılmış hükümetin kör olanın gördüğü yanlışları hakkında eylem yapsan ya manüpile edip yine masum hükümet ayağına yatıyorlar yada hiç gündemlerine bile almıyorlar. Kaç defa oldu yine olsa medya yine aynı şeyi yapacak
Ha tüm bunlara rağmen vaz mı geçmeli yoksa usanmadan yola devam mı etmeli?
Ben olsam güdemediğim deve yüzünden bu diyardan giderim. Ama madem gidemiyorum ozaman gütmeye çalışmakdan vazgeçmemeliyim diye düşünüyorum.
öncelikle halkın bu konuda gözünü açması lazım ki bişiler yürüsün. çoğu zam yapıldığından bile habersiz. Ana haber bültenlerinde bile çoğu zaman yer almıyor alsa da çok kısa önemsiz gibi geçiliyor. Tabii birde işin psikolojik yönü var 10krs yaptıkları zamla dikkat çekmiyorlar ve milletde aman canım 10krs dan kim ölmüş diyor. Halbuki 1 yılda yapılan zamlar 1 tl den bile fazla ama nerde onu anlayacak araştıracak kafa pardon insan.
Eylem konusuna gelince
Bu konuda çok hassas çalışılmalı ve polis tanıdığı olan kişilerde katılmalı. çünki herhangi bir eylemde kimseye zarar vermesen bile polis jopla biber gazıyla hatta panzerle bile geldiğine bizzat şahit oldum. Tanıdıklarda tamda bu noktada devreye girecek ve boş yere müdahale edilmesi engellenecek
Şovmenler ayıklanmalı
Eyleme gelecek kişiler özenle seçilmeli ve mümkün olduğunca ufak motor hacimli motosikletler katılmalı. Halkımız maalum 600lük yarış motoru alırsan tabide benzin pahalı gelir diyecek kadar aptal insanlarda memlekette bolca mevcut. Ayrıca bu motor hacmi kıstası şovmen artist amacı zamları protesto etmek olmayan sadece akşam haberlerinde görüneyim 1 2 hatun düşüreyim mantığındakileri bi nebze olsun gelmesini engeller
İyi bir kameraman şart
Eylem sırasında olanı biteni sonuna kadar ayrıntılı video ya fotoğrafa kısaca kayda alacak bi adam şart. Bu hem haksız yapılan bir polis müdahalesinde yada çıkan bir olayda kanıt olacak hemde medyanın çarpıtılmış haberlerine karşılık olarak yapılan çekimler paylaşılabilecek.
Vs vs... çok eylem gördüm çok bulundum ama böyle birşey özellikle internet ortamından hazırlanacak bir şey değil. İlla eylem yapılacaksa bunun iyi bir örgütlenmeyle gerekirse eş zamanlı farklı il merkezlerinde yapılması gerekir. İmaj çok çok önemli ve medyaya pabuç bırakmamak çok daha önemli
---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:43 ----------
Not: herkes gürler ama çok az kişi yağmayı başarır
Hani nasrettin hocanın fil fıkrası vardır. Bizim memleketimizde ne yazıkki aynı öyle insanlarla dolu.
hocam medya konusunda düşüncelerinize katılıyorum. google da bile benzin zammı diye arattığımda 2011 in haberleri çıkıyor. yani son zamlara o kadar az değinilmiş ki google da bile çıkmıyor. şovmen artist arkadaşlar bence olmalı ses getirmesi açısından. yurdum insanı gücü seviyor. küçük motoru olanlar da gitsek aynı salak zihniyet " la bunlar zaten ne yakıyor ki isyan ediyorlar " diyecek.
ayrı şehirlerde eşzamanlı yapılması da mantıklı geldi . bu şekilde daha fazla olabiliriz.