Benzin Zamlarına Hayır Mitingi Düşünüyorum(z)

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
eylem? Sesimizi duyurmak?

Halkın %50den fazlası zamları yapan hükümete oy vermiş daha biraz daha azı da onlara karşı çıksın diye oy vermiş.

Ancak gelin görün ki benzin zamlarını gündeme alan ne bir parti ne de bir siyasi kişilik var. Yani bi tanesi çıkıpta ne yapıyorsunuz benzinin litresi nekadar olmuş bu yaptığınız yanlıştır bile demiyorken sesimizi kime duyuracağız? Adamlar zaten ilgilenmiyor ve bu zamları onaylayanda kendileri...

Medyanın tamamı satılmış hükümetin kör olanın gördüğü yanlışları hakkında eylem yapsan ya manüpile edip yine masum hükümet ayağına yatıyorlar yada hiç gündemlerine bile almıyorlar. Kaç defa oldu yine olsa medya yine aynı şeyi yapacak

Ha tüm bunlara rağmen vaz mı geçmeli yoksa usanmadan yola devam mı etmeli?

Ben olsam güdemediğim deve yüzünden bu diyardan giderim. Ama madem gidemiyorum ozaman gütmeye çalışmakdan vazgeçmemeliyim diye düşünüyorum.

öncelikle halkın bu konuda gözünü açması lazım ki bişiler yürüsün. çoğu zam yapıldığından bile habersiz. Ana haber bültenlerinde bile çoğu zaman yer almıyor alsa da çok kısa önemsiz gibi geçiliyor. Tabii birde işin psikolojik yönü var 10krs yaptıkları zamla dikkat çekmiyorlar ve milletde aman canım 10krs dan kim ölmüş diyor. Halbuki 1 yılda yapılan zamlar 1 tl den bile fazla ama nerde onu anlayacak araştıracak kafa pardon insan.

Eylem konusuna gelince

Bu konuda çok hassas çalışılmalı ve polis tanıdığı olan kişilerde katılmalı. çünki herhangi bir eylemde kimseye zarar vermesen bile polis jopla biber gazıyla hatta panzerle bile geldiğine bizzat şahit oldum. Tanıdıklarda tamda bu noktada devreye girecek ve boş yere müdahale edilmesi engellenecek

Şovmenler ayıklanmalı
Eyleme gelecek kişiler özenle seçilmeli ve mümkün olduğunca ufak motor hacimli motosikletler katılmalı. Halkımız maalum 600lük yarış motoru alırsan tabide benzin pahalı gelir diyecek kadar aptal insanlarda memlekette bolca mevcut. Ayrıca bu motor hacmi kıstası şovmen artist amacı zamları protesto etmek olmayan sadece akşam haberlerinde görüneyim 1 2 hatun düşüreyim mantığındakileri bi nebze olsun gelmesini engeller

İyi bir kameraman şart
Eylem sırasında olanı biteni sonuna kadar ayrıntılı video ya fotoğrafa kısaca kayda alacak bi adam şart. Bu hem haksız yapılan bir polis müdahalesinde yada çıkan bir olayda kanıt olacak hemde medyanın çarpıtılmış haberlerine karşılık olarak yapılan çekimler paylaşılabilecek.

Vs vs... çok eylem gördüm çok bulundum ama böyle birşey özellikle internet ortamından hazırlanacak bir şey değil. İlla eylem yapılacaksa bunun iyi bir örgütlenmeyle gerekirse eş zamanlı farklı il merkezlerinde yapılması gerekir. İmaj çok çok önemli ve medyaya pabuç bırakmamak çok daha önemli

---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

Not: herkes gürler ama çok az kişi yağmayı başarır

Hani nasrettin hocanın fil fıkrası vardır. Bizim memleketimizde ne yazıkki aynı öyle insanlarla dolu.


hocam medya konusunda düşüncelerinize katılıyorum. google da bile benzin zammı diye arattığımda 2011 in haberleri çıkıyor. yani son zamlara o kadar az değinilmiş ki google da bile çıkmıyor. şovmen artist arkadaşlar bence olmalı ses getirmesi açısından. yurdum insanı gücü seviyor. küçük motoru olanlar da gitsek aynı salak zihniyet " la bunlar zaten ne yakıyor ki isyan ediyorlar " diyecek.


ayrı şehirlerde eşzamanlı yapılması da mantıklı geldi . bu şekilde daha fazla olabiliriz.
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
canım memleketimde dükkanların camını penceresini kırmadıkca sağa sola molotof atıp lililili diye bağırmadıkca... ı ıh gündemde olunmaz,sesimiz duyulmaz. :pr:
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Nasıl yani emekçilere zarar mı verelim.. :sunny:
Koray abi tabi ki bu değil düşüncem. Demek istediğim şu an gündemi bu tür olaylar tutuyor. Kimse dönüp demez aa bak motosikletliler benzine yapılan zam için eylem yapıyor.Daha önce yaptığımız kortejlerde ne kadar gündemde kalabildik?
Bir yolunu bulup daha fazla ses çıkadrmalıyız
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Sessiz kalmaktansa eylem yapmak iyidir.Belki diğer insanlarda bazı şeylerin farkına varırlar ve destek verirler.(Otomobil,otobüs sürücüleri gibi)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Koray abi tabi ki bu değil düşüncem. Demek istediğim şu an gündemi bu tür olaylar tutuyor. Kimse dönüp demez aa bak motosikletliler benzine yapılan zam için eylem yapıyor.Daha önce yaptığımız kortejlerde ne kadar gündemde kalabildik?
Bir yolunu bulup daha fazla ses çıkadrmalıyız

Kardeşim kusura bakma ben yazdığını yanlış anlamışım.. Özür dilerim :cat:
Yürüyüş yapsakta bişey olmayacak.. Herzamanki gibi bir mt toplaşmasından öteye gitmez..
Konuşmacı lazım, pankart lazım, tv lazım vs.. uzar gider :)
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Kardeşim kusura bakma ben yazdığını yanlış anlamışım.. Özür dilerim :cat:
Yürüyüş yapsakta bişey olmayacak.. Herzamanki gibi bir mt toplaşmasından öteye gitmez..
Konuşmacı lazım, pankart lazım, tv lazım vs.. uzar gider :)
Estağfurullah abi ama yazık günah ya insanın zoruna gidiyor hergün bişeylere zam geliyor.Cebimize giren ne?? geçen ay abartısız 400 küsür tl doğalgaz faturası geldi evlat acısı gibi...
benzine zam suyuna zam gazına zam hani bize a....
Allah belanızı versin demekten alı koyamıyor insan kendisini
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
sade vatandaşlar olarak umutsuzluğa kapıldık şimdiden.
medya sektöründe çalışan mt üyesi yok mu ? ya da tanıdık ?

emniyette üst düzey mt üyesi yok mu ? başımız belaya girince dayı görevi görsün destek versin :)

herhangi bir mt toplaşmasında 30 kişi toplanabiliyor. toplansak, motora takılan pankartlarla bulunduğumuz şehirlerin kalabalık caddelerinden meydanlarından geçsek bu sırada da ilgisini çektiğimiz insanlara broşür dağıtsak nasıl olur ?
ne aklıma geldiyse onu yazıyorum yani kötü de olabilir ama maksat beyin fırtınası
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
arkadaslar kusura bakmayın gıremedım bır sure
Yarına ben varım dıyenlere msj atarım facelerden ekler bı sekılde ıletısım kurarız olmadı faceden bı grup kurarız fıkırler orda paylasılır zaten herkesın facesı ful gun acık gıbı

Yenı gelenlerde ordan takıp eder

Konuyu sureklı guncel tutalım

Mıtıngın yapcak yerlerle alakalı dusunelım bıraz ona gore ıstanbuldan bır arkadas yerel yonetınden ızın alır
Kocaelıde de yapılabılır ama ıstanbuldakı gıbı etkılı olmaz

Gelmek ıstemeyen arkadaslarda gezı gozuyle bakabılırler nerden baksanız bır gezıye yırmı kısıden asagı katılmıyor

Benım ozel mesajım acık fıkırı olan arkadaslara her daım acık

Bız uzerımıze dusenı yapalım bana kalırsa en uygun zaman uc ya da dort mart yanı pazar gunu daha fazla ınsan sayısına ulasabılırız

Pankart hazırlma konusunda bu ısle ugrasan arkadasımız var mı ?

Medyada tanıdıgı olan yok mu ? Admınlerden ıstesek sıte adına ıletısıme gecemezler mı ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
arkadaslar kusura bakmayın gıremedım bır sure
Yarına ben varım dıyenlere msj atarım facelerden ekler bı sekılde ıletısım kurarız olmadı faceden bı grup kurarız fıkırler orda paylasılır zaten herkesın facesı ful gun acık gıbı

Yenı gelenlerde ordan takıp eder

Konuyu sureklı guncel tutalım


Mıtıngın yapcak yerlerle alakalı dusunelım bıraz ona gore ıstanbuldan bır arkadas yerel yonetınden ızın alır
Kocaelıde de yapılabılır ama ıstanbuldakı gıbı etkılı olmaz

Gelmek ıstemeyen arkadaslarda gezı gozuyle bakabılırler nerden baksanız bır gezıye yırmı kısıden asagı katılmıyor

Benım ozel mesajım acık fıkırı olan arkadaslara her daım acık

Bız uzerımıze dusenı yapalım bana kalırsa en uygun zaman uc ya da dort mart yanı pazar gunu daha fazla ınsan sayısına ulasabılırız

Pankart hazırlma konusunda bu ısle ugrasan arkadasımız var mı ?

Medyada tanıdıgı olan yok mu ? Admınlerden ıstesek sıte adına ıletısıme gecemezler mı ?






volkancım sabah sen ne içtin ? :cherry: yaz ulen benide yaz yetti gari ulen cbf ye binemez oldum :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haber Ajansları : Cihan, Doğan, İhlas. Cihan ve İhlas kesinlikle haber yapmaz, ajans muhabiri gelse bile haber toplantısında elerler.
Televizyon Kanalları : En fazla Bengü Türk ve Ulusal Kanal ilgilenir ilgilenirse diğerleri afedersiniz ama tınlamaz bile.
Gazeteler : Motosiklet fuarının haberini bile yapmıyorlar, eylemi haber yaparlar mı? İhtimal vermiyorum.

Şahsen ümitli olabileceğim mecra internet haber siteleri. Dürüstlüğüne inandığım iki haber sitesi var ensonhaber ve gazeteciler(internethaber).Veya sizlerin inandığınız haber siteleri.Bence böylesi bir eyleme ciddi anlamda yöneleceksek hemen bir web sayfası (blogspot formatında bile olabilir), twitter ve facebook üzerinde alan oluşturulmalı ve gerilla taktiğiyle yayılmalı. Ör:Tanıdık reklamcılar uçurabilir.

Düşüncelerim bunlardır. Memleketimizde ne yazık ki doğruyu göstereni sevmezler, dalga geçerler ısrarcı olduğunu gördüklerinde dışlarlar en sonunda da taşlarlar. Allah kolaylık versin, zorlu bir süreç.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
ırfan abı her benzın aldıgımda rakamlar oynamıs oluyor nerden nereye ben bu mılletın benzını dolara endekslemek ıstemedıgı zamanı hatırlıyorum mıllet sahlanmıstı nasıl olur yapmayalım dolar pahalı v.s dedıklerını bılıyorum


Sımdı alı kırcaya bakıyorum da tw de bu tarz dıgerlerıne oranla bıraz daha fazla ızlenen programlara maıl atsak cıddıye alınır mıyız ? Buralarla alakası olan var mı ? Katılım nasıl olur ? Her koldan yapılmalı egerkı sesımızı duyurmak ıstıyorsak


Haber kanallarına gazetelere maıl atıp tepkılerı olcmek gerek yarın bakınayım bıraz ben buna
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
pankart için tavsiye, herhangi bir dijital baskı merkezi reklamcı vs gibi bir yere gidin brandadan 10- 20 tl ye pankartı olur herkesin.
hem de resimli karikatürlü. :cat:
 
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
72
ya arkadaşlar bu ülkede 25 milyon araç var. Bunlarda rahatsız illa ki benzin zamlarından. Daha büyük kitlelere nasıl ulaşabiliriz ?
yani illa ki herkes motorcu olmak zorunda değil. taşıtı olan gelsin arkadaş. cumhuriyet mitingleri gibi olmasada her şehirde yapılacak bir tepki.
1-Sivil toplum örgütleri bu konuda bizlere yardım edebilir mi ?
2-Mutlaka gün pazar günü yapılmalı ki engeller ortadan kalksın, gerçekten tepkisini göstermek isteyen gelsin.
3-Veya hiç yoktan koskoca İstanbul.. kimbilir kaç yüzbin motosiklet var.. Şöyle en azından 500 motorsiklet olsanız köprüde 5 dakikalığına durup kornalı eğlem falan ?

Fikir üretmeye çalışıyorm :silent:
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
araştıralım başka protesto etmek isteyen gruplar varsa onlara da entegre olunabilir. arabacı dolmuşcu motorcu farketmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst