- Katılım
- 13 Ağu 2011
- Mesajlar
- 58
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar
Motorum 1996 kawasakı en500 un benzın muslugundan benzın kacırıyor, servıse sordum 200 kusur lıra parca dedı ve ben bu parayı vermek ıstemıyorum bunun tamırı mumkunmudur acaba neler yapabılırız sımdıden tesekkurler yardmlarınız ıcın
Motorum 1996 kawasakı en500 un benzın muslugundan benzın kacırıyor, servıse sordum 200 kusur lıra parca dedı ve ben bu parayı vermek ıstemıyorum bunun tamırı mumkunmudur acaba neler yapabılırız sımdıden tesekkurler yardmlarınız ıcın
Son düzenleme: