- Katılım
- 24 Ağu 2008
- Mesajlar
- 339
- Konu Yazar
- #1
Benim motorun gece kendi kendine benzin hortumu çıkmış sabaha kadar full olan deponun 4 de 3 ü boşaldı servise gittim kalan benzinide boşalttı ve tekrar kattı, hortumu değiştirdi. Benzin yarım litre ve gösterge fulle yakın gösteriyordu. Motoru kullanırken gösterge yarıya geldiğinde motor çalışmadı bir sorun olduğunu sandım neyseki depoyu kontrol ettiğimde benzin bitmiş petrole gittim . 1.5 litre benzin aldım gösterge full gösteriyor şimdi
Bu gösterge nasıl düzelir ? Ben arabamı servise götürdüğümde benzin şamandırasını ellerken kontak açık gösterge çalışacak şekilde kurcalıyordu ama motorsiklet servisi kontak kapalı halletti bununla alakası olabilirmi ki _? Göstergem dijital gösterge depoyu fulllesemde full gösterecek 1.5 litre benzin doldursamda full gösterecek nasıl bir çözümü olabilir bu sorunu çözmem için ne yapmam lazım yardımcı olan herkese şimdiden teşekkür ederim :salut: