Benzin göstergesi bozuldu (Cup 100cc)

Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Benim motorun gece kendi kendine benzin hortumu çıkmış sabaha kadar full olan deponun 4 de 3 ü boşaldı servise gittim kalan benzinide boşalttı ve tekrar kattı, hortumu değiştirdi. Benzin yarım litre ve gösterge fulle yakın gösteriyordu. Motoru kullanırken gösterge yarıya geldiğinde motor çalışmadı bir sorun olduğunu sandım neyseki depoyu kontrol ettiğimde benzin bitmiş petrole gittim . 1.5 litre benzin aldım gösterge full gösteriyor şimdi :( Bu gösterge nasıl düzelir ? Ben arabamı servise götürdüğümde benzin şamandırasını ellerken kontak açık gösterge çalışacak şekilde kurcalıyordu ama motorsiklet servisi kontak kapalı halletti bununla alakası olabilirmi ki _? Göstergem dijital gösterge depoyu fulllesemde full gösterecek 1.5 litre benzin doldursamda full gösterecek nasıl bir çözümü olabilir bu sorunu çözmem için ne yapmam lazım yardımcı olan herkese şimdiden teşekkür ederim :salut:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
21
selam dostum valla bende de aynı sorun var ama ben ne kadar benzın koysam sıfır gözterıyor. gerçi çok zaman dir 5 ytl üstüne benzin almadım ama yıne de bozuk olduğunu düşünüyorum..yardım cı olan olursa sevinirim şimdiden tşkler :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şamandıralar eğer tamamen bozulmadıysa ayarlanabiliyor..
ki seninkide hala gösterdiğine göre tamamen bozulmamış, eğer elinden glemiyorsa bi motosikletçiye gidip yaptırabilirsin, pek bi maliyeti olmaz..
ki değişse bile scooterlarınki 15 lira o da o kadar olsun..
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
şamandıralar eğer tamamen bozulmadıysa ayarlanabiliyor..
ki seninkide hala gösterdiğine göre tamamen bozulmamış, eğer elinden glemiyorsa bi motosikletçiye gidip yaptırabilirsin, pek bi maliyeti olmaz..
ki değişse bile scooterlarınki 15 lira o da o kadar olsun..

Depoyu fulleyip denemek istiyorum km sayacına göre depo bitinceye kadar kullanıcam bakalım kendi kendine düzelecekmi düzelmez ise servise gidip yaptırıcam.. :pale:
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum bence onun bağlantıları yanlış yapılmış yani boşken kırmızıyı göstericeği yere doluyu gösteriyo yani depo full olduğundada boşu gösterir:wiinkk: bence gidip tekrar bir ayar yaptır yada gerek yok böyle kullanırım dersende sana fazla sorun yapmaz:rendeer:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Benim motorun gece kendi kendine benzin hortumu çıkmış sabaha kadar full olan deponun 4 de 3 ü boşaldı servise gittim kalan benzinide boşalttı ve tekrar kattı, hortumu değiştirdi. Benzin yarım litre ve gösterge fulle yakın gösteriyordu. Motoru kullanırken gösterge yarıya geldiğinde motor çalışmadı bir sorun olduğunu sandım neyseki depoyu kontrol ettiğimde benzin bitmiş petrole gittim . 1.5 litre benzin aldım gösterge full gösteriyor şimdi :( Bu gösterge nasıl düzelir ? Ben arabamı servise götürdüğümde benzin şamandırasını ellerken kontak açık gösterge çalışacak şekilde kurcalıyordu ama motorsiklet servisi kontak kapalı halletti bununla alakası olabilirmi ki _? Göstergem dijital gösterge depoyu fulllesemde full gösterecek 1.5 litre benzin doldursamda full gösterecek nasıl bir çözümü olabilir bu sorunu çözmem için ne yapmam lazım yardımcı olan herkese şimdiden teşekkür ederim :salut:



xt 660 mı ne onla cogu parcaları aynı. yenisini bulamadıysanız bi ona bakın. bi de bi plakanın üstünde hareket eden esnek bi tel gibi bişey vardır. onu pense ile kıvrım yerinden ayarlayın o plakaya iyi otursun. o zaman düzelir. tabi önce baglantılarını kontrol ediniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------

pardon ya ben motoru mt o3 diye bu yorumum yaptım.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Boşver dostum göstermesin. Yoksa benzin alman gerektiğini gördükçe moralin bozulacak :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst