Benzin fiyatlarına ÖTV artışı

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
dün 98 oktan 10 ytl lik benzin aldım 3,5 ytlnin üstüne çıkmış 3,66 olmuş sinirim bozuldu önceden 30 ytl ye doldurabildiğim depoyu şimdi 40 ytl ye doldurabiliyorum
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
biz eşşek oldukça sırtımıza daha semer vuran çok olur halk olarak hiç tepki göstermiyoruz bir örgütlenip bu devleti protesto etmeye korkuyoruz.

sayın devlet büyüklerimize göre hava hoş nasılsa biz eşşekler gibi vergimizi ödüyoruz onlarda bizden aldıkları vergileri paşalar gibi çatır çatır yiyorlar sayın başbakanımız ailesi amerikada yaşıyorlar keyifler yerinde oğluna yatları alıyor acaba o aldığı yatın parasını kim veriyor yediği paralar nerden geliyor. daha çok söylenecek şey varda burda olmuyor işte. ALLAH belalarını versin:pr::pr::pr:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
oh çok güzel daha fazla isteriz bu kesmez bizi hadi hadi elinizi korkak alıştırmayın daha fazla zam istiyoruzzzzzzzzzz hıhıhıhıhıhıhıhhıhhııııııııııııııııııııııııhııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
neden tek başımıza bişey yapamayalım?
adamlar beşyüz motorla kalkıp eylem yapıyolar da biz neden yapamayalım?ülkemizde yıgınla motosiklet kullanıcılarına hitap eden sieler,forumlar var.onalarla iş birliği yapıp bi protesto düzenlenemez mi?
pekala yapılabilir.sadece istemek lazım.fakat bu nokta da iş bizden çok site yöneticilerine düşüyo.onlar organızasynu yapıcaklar biz katılımı saglıcaz..böyle bi organizasyon olupta benim işim var ben katılamıcam diyen adamda olmaz sanırım..

Benim anlatmak istediğim de bu zaten . :cat:
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
son benzin artışından sonra benim benzin göstergesi bozuldu zannettim...
heralde şimdi hiç hareket etmiyecek :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
kardeş senin makinaya 10 ytllik aldımı depo yarı oluyor zaten benim ibre yedekteydi ben 10 ytlik aldım ibre yine yedekte pompacı şaşırdı benzin hiç gözükmüyor abi kaç lt alıyor diyor :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yok artık, şaka gibi..
Şu koyunluktan (ya da eşeklik) kurtulup isyan noktasına bir gelebilsek çok sevineceğim..
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
aslında emok festivali arkadaslar bizim icin buyuk bir fırsak okadar motor olacak bu fırsatı kacırmammak gerek dıye dusunuyorum kanımca baya bır motor olacagından motorlarla benzine protesto edelım cok süper olur hemde cok kisi olacagız bizim icin cazip bir fırsat bu iş bilecikte protesto edebiliriz.....


sizin yorumlarınız nelerdir....
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Oldu olacak şunu düz hesap yapsalar da uğraştırmasalar bizi. Hepsi sabit 5 lira olsun. Biz gittiğimizde fiyat söylemeyelim, litre hesabından versinler. Yuh yaa yuhhhh. Olmaz bu kadar... ÖTV sine başlicam artık. Verginin vergisini ödüyoruz, bu ne biçim iştir. Buna bi dur diyecek yok mudur? Biz eşşşeeeeekk oldukça semeri vuranımız çok olur. Lanet olsun böyle işe... :pr::pr:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
ATATÜRK;eğer memleketimizin yarısından fazlası çifci olmasaydı bugun yeryüzünde olmazdık...ÇİFTCİYİ ÖLDÜRDÜN..KAMYONCU NAKLİYECİ ESNAFINIU ÖLDÜRDÜN..SIRA KİMDE_?rabbimden umarım sizin ve sizin gibilerin sonunu tez zamanda gösterir...oturmayın benim meclisimde..geyik derili koltuklaırnda haketmiyorsunuz...yazıklar olsun...dünyanın bir numaralı ülke halinde olmamız gerekirken şu yapılaşmaya bakın..daha dün 1 bugun 2 nehale getirdiniz ülkeyi...yakında içtiğimiz suya çeşmelerden akan pınarlarımıza da ötv zammı kdv alırlar bunlar..avrupa bitti..kaynaklaırnı tüketti..anlamıyorum avrupa birliğiymiş...asya bekliyor bizi..asya topluluğu oluşturucak bir yiğit..herkes akp ye bu adamlar kurtarıcak kazanıcaz feraha ericez diye oy verdi...beddua almaya devam edin...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1
600 yıl önce ibni haldun şöyle demiş, devlet ne kadar çok vergi alırsa halk okadar fakir olur;nekadar az vergi alırsa,halk okadar zengin olur..unakıtan bunu bilmezmi????100 ytl benzin aldığınızda 20 ytl kendinize 80 ytl (4 depo unakıtana almış oluyorsunuz) bu durumu düzetmenin bir yolu var.1 hafta akaryakıt almamak.hiç zor değil.sadece koyun sürüsü olmadan,sivil dik duruş..başkalarından medet ummadan.çünkü her kurtaran,kurtardığını öper???

seçimlerde eskişehirden aday olan unakıtan;beni seçince eskişehirlinin yürüyüşü değişecek demiş.o fıkrayı duymuşsundur oldcityboy arkadaşım...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Haram olsun verdiğim her fazladan kuruş haram olsun ...Lanet olsun......arabaya gaz doldurup biniom jawadan daha karlı oluyo .....HARAM OLSUN......
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
186
arkadaşlar çok güzel, doğru yorumlar yapmışsınız keisnlikle sonuna kadar katılıyorum, merak ettiğim, burda bunların soygunculuğunu, kan emiciliğini farketmiş kişilerden kimler bunlara oy verdi, merak ettiğim pişmanlık ne kadr çok var, saygılar.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kullandığım araç 125 cc 11 ytl ye doluyor depo 3,7 lt yaklaşık yurt dışında bu paraya araba deposu fulleniyor bukadarda olmaz ya....
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
Ben carrefourdan 101 ytl ye bisiklet aldım motorumu sattım..Hırsızların cebine elimle para vermek istemiyorum artık..Bir yolunu bulursam ,bu ülkeden gitmek ve temel ihtiyaçlarımızı "özel" gören ve ötv alan ötv nin üstündende ötvnin kdv sini alan hırsızlardan kurtulmak için yerimi yurdumu terketmek istiyorum. Bu ülkeyi bu hale getiren Utanmazlar Utansın !!
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
hehehehe aklima bi hikaye geldi

zamanin birinde padisah demis vezirine vezirim vergileri 2 katina cikar
vezir demis nasil olur padisahim zaten halk ac
sen cikar demis padisah ole de olmus

padisah cagirmis vezirini ne oldu demis.
vezir: padisahim herkes aglio herkes ac
tmm demis %50 daha zam yapin
aman padisahim fln yapilmis zam
cagirmis vezirini yine ne oldu millet hungur hungur aglio demis vezir

tmm demis %50 daha yapin zam
yapmislar
cagirmis vezirini padisah ne oldu demis

walla padisahim herkes gulup eglenio
padisah: heh simdi tamamdir ozaman


anlayana...



/////edit: arkadaslar ben su an amerikadayim. burda benzin galonu 3 dolar burda konustugum kisiler benzin cok artti son 2-3 yildir eskiden cok guzeldi diolar

not: 1 galon - 3.78 litre
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
93
millet kırda bayırda kene arıyor esas kene devlet olmuş halka yapıpmış boyna emiyor kanını :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst