- Katılım
- 17 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,470
dün 98 oktan 10 ytl lik benzin aldım 3,5 ytlnin üstüne çıkmış 3,66 olmuş sinirim bozuldu önceden 30 ytl ye doldurabildiğim depoyu şimdi 40 ytl ye doldurabiliyorum
neden tek başımıza bişey yapamayalım?
adamlar beşyüz motorla kalkıp eylem yapıyolar da biz neden yapamayalım?ülkemizde yıgınla motosiklet kullanıcılarına hitap eden sieler,forumlar var.onalarla iş birliği yapıp bi protesto düzenlenemez mi?
pekala yapılabilir.sadece istemek lazım.fakat bu nokta da iş bizden çok site yöneticilerine düşüyo.onlar organızasynu yapıcaklar biz katılımı saglıcaz..böyle bi organizasyon olupta benim işim var ben katılamıcam diyen adamda olmaz sanırım..