Benzin fiyatlarına ÖTV artışı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu vergilerin yükselmesi hayrı alamet degil. Bir ülke ekonomik olarak çökmeye başladıgı zaman ilk vergiler yükselir.Rahmetli osmanlı devleti'de duraklama ve çöküş dönemlerinde vergileri yükseltmişti.

Umarım sonumuz osmanlı gibi olmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siyasi yazı yazı yazmak ve küfretmek yasaktır arkadaslar lütfen buraya aktarmayın..:rendeer:

bu kadar zamma yuh denir yeter artık..
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
24
motoruma pedal takacagım böyle gıderse . ne bu ya ben motoru alalı 3 ay oldu depo ılk aldıgımda 42 ytl ye doluyordu şimdi 51 ytl yazıklar olsun . bana yardım edın arkadaşlar en 500 e nasıl pedal takarız
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
varilin cıkıs fıaytını duymusmuydunuz??2.5 dolar!!!:silent::pr:
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
araç ve motor kullanmadıgım halde bu benzin zamları bana bile koyuyor arkadaşlar bunlara dur demek lazım bir yerden başlamak lazım ipin ucu kaçtı kaçıcak yada zaten kaçtı belli degil bir yerde patlıcak bu olaylar ama hayırlısı ÖTV yi anlamak mümkün degil konuştugumuz telefondan bile özel iletişim vergisi alıyolar.bu devlet içerisindeki yiyecek giyecek vs faydalanmak özel olduysa yaşamayalım böyle vergi olmaz dünyanın hiç bir yerinde yok afedersiniz k... kırık yunanistan veya balkan ülkeleri bile 1 ytl üzerinden benzin kullanıyor ki türkiye bunların yanında daha gelişmiş bir ülke olarak kabul ediyorum ama demekki onlardan daha aşagıda bir seviyedeyiz Herkes sinirli Her kes öfkeli sonuna kadar bu yolda savaş vermeli ve milleti her geçen gün bilinçlendirmeliyiz.Yoksa bu işin sonu yok.........
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Bakanların tuzu kuru adamlar benzin parasımı veriyor bizim gibi,altlarında son model Mercedesler ben öğrenci halimle 125cc lik motara binemiyorum::ranntign.Babam hele en cok isyan edenlerden Antalyada Amerikan arabalarını sevenler benzin alamaz oldular artık arabaları uzaktan seğrediyoruz.Babam Mustanga haftada 1 kere biniyor ondada 100ytl benzşnle 100 km yapıyoruz::angry2::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne yapsalar ,,ne etseler bu ülkenin insanlarından gık çıkmaz...helal olsun...Bütün dünyanın üç kağıtçı ve hırsız olarak bildiği insan Kasanın başında,,başka lafa gerek varmı...

Ne yapsalar ,,ne etseler bu ülkenin insanlarından gık çıkmaz...helal olsun...Bütün dünyanın üç kağıtçı ve hırsız olarak bildiği insan Kasanın başında,,başka lafa gerek varmı...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
75
Bir ülkede alınan vergi oranı ne kadar çok ise, halkı o kadar fakirdir.
Biz zengin balık hafızalılara, onurunu, geleceğini, bir lokmalık erzağa ve 1 ton kömüre satanlara ziyadesiyle....MÜSTA(HAK)'tır.
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
abi ben buraya hani bi yürüyüş falan yaparda protesto ederiz diye girmiştim ama kahve muhabbeti yapılıyor allah aşkına bırakın siyaseti iki insandan birini yok sayamaz hiçkimse
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Yetmez, biraz daha, daha fazla vergi.:mrgreen:Bu vergi konusunda Memati'ye döndük vallahi.:pr:Allah sonumuzu hayır etsin.:silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
artık benzin fiyatlarına bakmıyorum ne desek az gibi anlamıyor bu devlet bizi
yakında kimse kullanmayacak sonunda da bedava verecekler kimse almayacak.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Durmak yok yola devamm !!! Bunun diyenın ben ...................................
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
75
abi ben buraya hani bi yürüyüş falan yaparda protesto ederiz diye girmiştim ama kahve muhabbeti yapılıyor allah aşkına bırakın siyaseti iki insandan birini yok sayamaz hiçkimse

Değerli arkadaşım... Yazılanları dikkatle okuduğumda, yürüyüş yapmaktan çok daha etkin sonuçlar doğurabilecek anlamlar ortaya çıktığını farkettim. Toplumsal tepki fikri çok yerinde. Keşke bunu kahve ve çay sözcüklerini katmadan ifade edebilseydin. İki insandan birini yok sayma konusunu çok kişiselleştirmişsin. Burada olaylara hissi ya da fanatizm boyutundan arınıp bakmak gerekir. Yoksa tarafların söyleyebilecekleri sayfalar dolusu cümleler kurulabilir bu ortamda. Son olarak yazdıkların üzerine alınanlardan biri olarak hatrıma gelen güzel bir sözü yazmak isterim;

Gerzekçe birşeyi bir milyon kişi yapıyor olsa bile, o yine de gerzekçe birşeydir.
bkz. Toplumumuzda sigara içenlerin içmeyenlere dağılımı...
Not : O gerzeklerden biri benim...
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
İngiltere de olduğu gibi bütün motorlar , ve hatta kara nakil araçları , hep birlikte hareket edip , yolları kapatsak diyorum . o zaman belki sesimiz duyulur. sessiz kaldıkça üzerimize geliyorlar. en iyi müdaafa saldırmaktır unutmayalım. Türkiyenin bütün şehirlerinde bunu gerçekleştirebilirsek bir sorun çözülür sanıyorum.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
1 temmuzda yürürlüğe girecek olan bu yasa ile DOGUM günümde bile zamla karşılaşabilecegimi öğrendim :queen:

İngiltere de olduğu gibi bütün motorlar , ve hatta kara nakil araçları , hep birlikte hareket edip , yolları kapatsak diyorum . o zaman belki sesimiz duyulur. sessiz kaldıkça üzerimize geliyorlar. en iyi müdaafa saldırmaktır unutmayalım. Türkiyenin bütün şehirlerinde bunu gerçekleştirebilirsek bir sorun çözülür sanıyorum.

Ah be Rahmi amcam keşke dedigin gibi olsa da daha ucuza benzin alabilsek...
toplum o kadar tepkisizleşti ki haraket etmeyi bırakın bütün gün uyuyan bir toplum haline geldi Türkiye. eski american filmlerindeki kafasında hasır şapkalı bütün gün uyuyan mexikalılardan farkları yok :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
bu ne yaa sürekli zam nereye kadar!!tabi insan durup düşünüyor niye böyle? adam altında x5 hummer gibi jiplerle tanker tanker mazot-benzin yaksın sonra doğal kaynaklar bitti densin.Amerikada düz vitesli araba yok çoğu otomatik jeep veya pickup bence dünya yavaş yavaş küçük ve azyakan taşıtlara dönsün motorsiklet kullanımı artsın
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
1 temmuzda yürürlüğe girecek olan bu yasa ile DOGUM günümde bile zamla karşılaşabilecegimi öğrendim :queen:



Ah be Rahmi amcam keşke dedigin gibi olsa da daha ucuza benzin alabilsek...
toplum o kadar tepkisizleşti ki haraket etmeyi bırakın bütün gün uyuyan bir toplum haline geldi Türkiye. eski american filmlerindeki kafasında hasır şapkalı bütün gün uyuyan mexikalılardan farkları yok :queen:

maalesef doğru, Aslında bunu şöförler federasyonu organize etmeli ki bizde katılabilelim. Tek başımıza bişey yapamayız.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Müstehak bize :pr: Daha fazla yapsınlar :pr:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
72
maalesef doğru, Aslında bunu şöförler federasyonu organize etmeli ki bizde katılabilelim. Tek başımıza bişey yapamayız.
neden tek başımıza bişey yapamayalım?
adamlar beşyüz motorla kalkıp eylem yapıyolar da biz neden yapamayalım?ülkemizde yıgınla motosiklet kullanıcılarına hitap eden sieler,forumlar var.onalarla iş birliği yapıp bi protesto düzenlenemez mi?
pekala yapılabilir.sadece istemek lazım.fakat bu nokta da iş bizden çok site yöneticilerine düşüyo.onlar organızasynu yapıcaklar biz katılımı saglıcaz..böyle bi organizasyon olupta benim işim var ben katılamıcam diyen adamda olmaz sanırım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst