- Katılım
- 14 May 2006
- Mesajlar
- 2,188
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, yukarıdaki fotoğrafta hangi kısım depodan gelen hortuma bağlanacak, hangi kısım karburatöre gidene bağlanacak bir türlü çözemedik. Birde sizlere soriim dedim.
Bi ok işareti var, dikkatli bakarsanız görebileceğiniz gibi. O ok yönündemi olacak benzin akışı?