Benzin filtresinin yönü hakkında yardım..?

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
dsc04390wj8.jpg


Arkadaşlar, yukarıdaki fotoğrafta hangi kısım depodan gelen hortuma bağlanacak, hangi kısım karburatöre gidene bağlanacak bir türlü çözemedik. Birde sizlere soriim dedim.

Bi ok işareti var, dikkatli bakarsanız görebileceğiniz gibi. O ok yönündemi olacak benzin akışı?
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
benim cup ile aynı ise beyaz taraf depodan gelen şeffaf taraf karbüratöre giden
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Ok işaretinin de anlattığı gibi depodan gelen şeffaf kısıma , karbüratöre giden beyaz kısıma, Çünki: gelmiş ve süzülmüş pislik birikintileri şeffaf kısımda durarak sana filtreyi değiştirme zamanı hakkında fikir verecek...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Ok işaretinin de anlattığı gibi depodan gelen şeffaf kısıma , karbüratöre giden beyaz kısıma, Çünki: gelmiş ve süzülmüş pislik birikintileri şeffaf kısımda durarak sana filtreyi değiştirme zamanı hakkında fikir verecek...

kesinlikle bu sekilde:cat::cat:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
eyvallah beyler, teşekkürler..

@muo; yrn kromaja gidioruz.
istersen senin egzozuda halledelim el atmışken?
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
ok daima karbüratöre giden kısmı gösterir.şeffaf kısım depodan gelen hortum takılacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst