Benzin Deposu Acilll :((

Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Konuyu doğru yerde mi açtım bilmiyorum ama umarım doğrudur yanlışsa bile şimdiden kusura bakmayın.. :pale:

Benzin depom paslanmış, karbüratörede pis benzin geliyo haliyle, ilçede oturduğum için bi motosikletçiye uğradım, Sordum..

Motosikletim kanuni windy 2007 kırmızı.. Kanuni servisi falan dediler girdim bende toptancımıymış neymiş, herneyse.. Depo siparişi vereyim olmazsa dedim. Girdim sordum adam ölçtü biçti netten bişilere baktı, hesap makinasıyla çarptı böldü bana 175 Tl hesap çıkardı sadece benzin deposu için. Afedersiniz ama Ohaa ! Diye tepki vermişim, adamda gülüp fiyatları böyle gülüm dedi .. :pr: Yanımdaki arkadaşımdada var aynı motordan siyah renk, oda ben 100 tl aldım geçen sene burdan dedi adam evirdi kıvırdı çevirdi .. Bende eve gelince internette baktım ama bi tanecik bile bulamadım depo. Yamaha Ybr depoları bile 120 Tl civarıyken bu depo neden pahalı yoksa adam mı kazık atmak istedi ? Nettede bulamadım başka alabileceğim bi yer yokmu ?

Bi yardım edin motora binemez oldum garajda yatıp duruyor. depoyu Değiştirmem lazım sonrada benzin filtresi hava filtresi hepsini değiştrcem..

Varmı bana yardım edebilecek biri iyice kafam ağrıdı şeytan diyor git uyan bi motorun deposundan bul spariş et :( :pr::pr::farao:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
depoyu temizlemek aklına gelmedi mı dostum? yoksa çok mu zenginsin?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kuralkan'ın sitesine baktım benzin deponuzun fiyatı şamandıra vs. hariç 166 lira görünüyor. 10 lira için adamın yakasına yapışılmaz adam normal fiyat vermiş.
https://www.kuralkan.net/
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
depoyu temizlemek aklına gelmedi mı dostum? yoksa çok mu zenginsin?

Zenginlikle bağlantı kurman sanırım senin parayla olan yakın ilişkini belli ediyor.

Denemediğim yol kalmadı, depoyu temizlemek ve temizletmek buna dahil.

o kadar varmış yani öylemi 166 lira çok be yaa :(
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
deponu sök bi kaynar su ile yıka iyice hatta pas sökücülerdende dök içine sonra iyice durula daha sonra kuruma ya bırak fakat çok uzun bırakma yine pas tutar. depo almana gerek yok yani.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyle temizlemeyi denedın dostum..? belki biryerde bi eksik yapmışsindir..
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Pas sökücü aldık, içine döktük görsen çamur gibi aktı sonra bi düzeldi şimdi gene başlayınca moralimi bozdu biraz açıkcası ..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Pas sökücü aldık, içine döktük görsen çamur gibi aktı sonra bi düzeldi şimdi gene başlayınca moralimi bozdu biraz açıkcası ..
yine öyle pas sökücü ile temizle ve temiz olduguna emine ol daha sonra depon genelde full olsun o zaman yapmaz.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
depo çıkışına bir filtre takarak problemlerinin tekrarlama aralığını oldukça uzatabilirsin...

her sanayide oto parçacılarında vardır,ucuzdur...
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
Depoyu boş bırakma genelde 4'te 3'ü dolu olsun. Boş depoda paslanma ve korozyon çok hızlı oluyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben çok temizledim önce biraz kalın kum at deponun içine..kaynar suyu da doldur önce bi kabasini al..daha sonrasinda 'porçöz' kullan ama sulandırmadan sakin kullanma, bak bakalım o depo pırıl pırıl olmayacak mı?
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
deponu sök bi kaynar su ile yıka iyice hatta pas sökücülerdende dök içine sonra iyice durula daha sonra kuruma ya bırak fakat çok uzun bırakma yine pas tutar. depo almana gerek yok yani.

Kurumaya bırak derken kuruturuz saç kurutma makinası falan ama çok kurutma nasıl ıslaklık kalsın sonra benzin mi atayım içine ?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Temizlemene değiştirmene gerek yok. Butün depoların içi aynıdır. Zamanla karıncalanma olur ve sonra delinir. Ama bu 3-5 yılda olacak ıs degıl. TAkma kafana filtreni temiz tut.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
ben çok temizledim önce biraz kalın kum at deponun içine..kaynar suyu da doldur önce bi kabasini al..daha sonrasinda 'porçöz' kullan ama sulandırmadan sakin kullanma, bak bakalım o depo pırıl pırıl olmayacak mı?

Yarın sabah deneyeyim bakalım .. Kurutma işlemini nasıl yapmalıyım ? ben depo kapağını söküp ağzına saç kurutma makinası dayıyorum öyle kurur diye düşündüm daha güzel bi yöntem varmı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
içine yumuşak bi bez at deponun önce suyu al sonra fönle güzelce kurut..kuruttuktan sonra da az miktar benzinle bi çalkala depoyu pislik kalmış mı kontrol et hem su kalmışsa bile onu da minimıze etmiş olursun..ama porçözü deponun içinde 1,2 dakikadan fazla bekletme ve mutlaka bol bol durula..
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
eyvallah sabah deniyorum yarında olumlu olumsuz paylaşırım bilgiler için teşekkürler ..

@Dürümdöner

Başta fırçaladın ama oldun, bana yardım edecek ışık varmış sende.. :bounce::thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) sen ışığı yarın deponun içine tut temizliği gör:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst