benim ybr 250

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar bende motorumun fotolarını koyayım dedim, yardımımız dokunsun:cat:


 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
sağol allah razı olsun:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:05 PM ----------


tabi ne demek, biz bu fotoları koymuşsak herkeze beğendirecek değiliz:cat:

şaka yapıyorum:cherry: . işte bir iki yerini sevmiyorum onun haricinde mis gibi moto. bir de ninja 250 yi görüyorum bu motora rakip

kazasız belasız yıllarca binmen dileğiyle:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şaka yapıyorum:cherry: . işte bir iki yerini sevmiyorum onun haricinde mis gibi moto. bir de ninja 250 yi görüyorum bu motora rakip

kazasız belasız yıllarca binmen dileğiyle:rendeer:
bende bu motoru almadan önce ninja almayı düşündüm güzel motor ama , ben naked tarzı motorları daha çok seviyorum, yuvarlak far hastasıyım:cat:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bende bu motoru almadan önce ninja almayı düşündüm güzel motor ama , ben naked tarzı motorları daha çok seviyorum, yuvarlak far hastasıyım:cat:

ben de ninjanın nakedi olsa hiç durmam alırım kardeşime diyorum ninja alalım grenajları söküp yuvarlak far takalım yok ikna edemedim ninja japonya üretimi diye ısrar ettim olmadı. vtr250 de 13000 lira yuh dedim:mrgreen:

bu motoru bir kampana olmasından bir de hangi ülke üretimi olduğunu bilmememden 2. sıraya koydum. (kardeşimde racing olacak diyor)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
pasta cilasıda var bellli...pırlanta gibi makina...dünyayı gez bununla...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
allah kaza bela göstermesin...fiyatı biraz daha ucuzlasın bende alacam bi tane....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de ninjanın nakedi olsa hiç durmam alırım kardeşime diyorum ninja alalım grenajları söküp yuvarlak far takalım yok ikna edemedim ninja japonya üretimi diye ısrar ettim olmadı. vtr250 de 13000 lira yuh dedim:mrgreen:

bu motoru bir kampana olmasından bir de hangi ülke üretimi olduğunu bilmememden 2. sıraya koydum. (kardeşimde racing olacak diyor)
vtr 250 13,000tl gerçekten yuh ybr 250 brezilyada üretiliyor aklında bulunsun:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
tırnak izleri gözükmüyor rutuşmu attın..:queen: cidden güzel makina...bende ybr 125 ten başlayıp 250 cc de kalmak istiyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tırnak izleri gözükmüyor rutuşmu attın..:queen: cidden güzel makina...bende ybr 125 ten başlayıp 250 cc de kalmak istiyorum
tırnak izlerini cilayla hallettim:queen: yalnız arkaya oturan kişi eksoza basıyor onu nasıl engellerim acaba :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pegi açmıyormu binen kişi....egzost sıcakken yakar valla:queen:
keşke yaksa bi daha basmaz, :mrgreen:ama yakmaz eksoz muhafazası var ona basıyor:silent: her neyse ya basanada birşey diyecek değiliz aslında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst