Benim Motorsikletimde Bu - MCT 250

Katılım
21 May 2009
Mesajlar
102
Arkadaşlar geçen sene yaz sonu aldığım için çok fazla ilgilenemediğim motorsikletimi bu sene biraz daha toparladım. 2005 model 12bin km.de kazasız güzel bir motor.









54614810150790460648900.jpg


39156610150761687568900.jpg


39903010150761685143900.jpg


40409610150761686308900.jpg


52412510150761687953900.jpg


54190710150761686778900.jpg


54262010150761688848900.jpg


54483910150761687238900.jpg


54704710150761684798900.jpg


55398610150761685728900.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
çok güzel arkadaşım. Bu mct lerin cant telleri çabuk kopuyo. Cantları çelik, tekerleri tubless yaptınmı 10 numara olur. Sadece öneri.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum slm,

Sis farı aküyü bitirmiyor mu ?
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
102
çok güzel arkadaşım. Bu mct lerin cant telleri çabuk kopuyo. Cantları çelik, tekerleri tubless yaptınmı 10 numara olur. Sadece öneri.

Daha iki gün önce baktım fiyatlara ancak çok pahalılar. Alırsam motoru satmamak lazım yoksa masrafı çıkmaz.. Düşünücem ama. :)

---------- Post added at 09:33 ---------- Previous post was at 09:30 ----------

Dostum slm,

Sis farı aküyü bitirmiyor mu ?

Sis farının içerisinde ufak ampul var. sanırım 3W. Bu yüzden merceği sayesinde sadece kendini aydınlatıyor. Uzaktan hoş duruyor ama yolu kesinlikle aydınlatmıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst