metal kardeş cahilliğimi bagışla ama rx 135 diye motoru tanımıyorum. zaten
ben motorlara kim kimi geçer gözüyle bakmıyorum.
cbr 125 hakkında son sözü sen söylemişsin zaten sınıfında dünyanın
en iyi motoru. sesi konusunda haksızlık ediyosun. hondanın 50 lik scooterinın
sesi bile güzel.