benim için karşılaştırın rs125 cbr125r rs50 tzr race replika

Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
37
ben motor kullanmaya yeni başlıcam tabii mobilet falan kullandık ama :queen: hiç alakası yok ben yeni motor seçimimde karasız kaldım beğendiğim motorlar şunlar lütfen sizde bilginizi ve beyenizi eksik etmeyin şimdiden teşekkürler :cherry:

TZR Race Replika
http://www.yamaha-motor-europe.com/products/gearbox_50cc/50cc/TZR_LT.jsp?view=OVERVIEW


RS125
http://www.aprilia.com/models03/road/eng/modello.phtml?id=27


CBR125r
http://www.honda.com.tr/motosiklet/model/?model=34


RS50
http://www.aprilia.com/models03/road/eng/modello.phtml?id=34

Şimdiden Teşekkür Ederim...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
54
rs 125 çok hoşuma gitti hiç bi bilgin yok bu motorla ilgili nerde satılır serwisi nasıldır?????fiyatı nediir???öörenelim bakalm :thumright:
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
37
satış yapan bayilerin telefonları var isterseniz verebilirim

aprilia motomax motorlu taşıtlar ve tic. a.ş. tel 0212 290 63 63
honda türkiye a.ş. 0262 648 86 75
yamaha tel 0212 277 64 32
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
54
dostum bu aprilia nın izmirde filan bayisi warmıdırr???fiyatını biliomsn bu motorun???
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
37
rs50 yi 6 milyar civarı tahmin ediyorum
rs125 i 8 milyar civarı tahmin ediyorum
cbr125 zaten 4,5 milyar
Tzr hakkında hiç bişey bulamadım
bu rakamlar Kasko değerleri baz alınarak resmen sallanmıştır herhangi bir dayanağı yoktur kendinizi fazla kaptırmayın :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
54
saoll.....!!!!!!!! rs125 daa palı olabilir gibime geli 9-10 gibi hiç görmedim gerçi buralarda???sadece resmimi war acaba türkiyede???gören bilen warmı nasıl motor!!!bn forumlardan birinde honda 250 nin geleceini duydum heycanlandm ama hala bi numara yok:...????????????? :thumright:
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
37
tzr race replikanın italyada şatış fiyatı 3.190,00 € muş sitesinde gördüm

1,6715 x 3.190 = 5.327 ytl oluyor

Bayıldım bu motora :queen: :queen: :queen: :queen: :thumleft: :thumleft: :flower: :flower: :flower:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
54
walla şekil gerçekten güsel ama 50 cc bi motora o fiyat çok beaa!!!!seyhan 250 alırsn baba gibi binersnn......!!!!bnm içinde hız hiç önemli diil ama güç önemli....
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
37
zevk tabii birde maltepe sahilde şunda turlamak varbeeeee şimdi ama boş ver bu saatte travesti doludur :flower:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
54
ehehheheeh... aman diimm kaç kaç :cherry: yaaa motor almak ne büyük dertmşş yaaaa bune bööle hergece hergece sabahlıoorm motor aramaktan
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
37
aynen bir şey bilmeyince daha zor oluyor bana olduğu gibi 4 tane arasında karaesız kaldım ama bu gece TZR Race Replica ya aşık oldum denebilir tipi çok hoş güç için doğru söylüyorun ama şimdi gidip cbr 125 alıcam oda bisiklet gibi duruyor dimi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
54
walla ilk gözdem oydu ama şuanda suzuki vl250 intuder olmassa kanuni seyhan 250 yada tiger 250 düşünüoorm!!!içimden racing almakta geçio ama ii bi racing 14 ten aşaa diil buda beni delirtiioo cbr 125 zayıf gösüktü bana biras şööle biras daa kalın baba olsa hiç düşünmem hemen alırm aprilia rs125 i buyüsden beendim ama bayii filan sorun hiç görmedim yani ben izmirde...........
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
37
evet sorun diyorlar zaten 3 sene yazları kullanıcam ondada sorun verirse yuh yani sonra değiştiricem bence en iyisi son kararı seyirciye bırakmak :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
37
cango güzel moyorda biraqz incemi ne yoksa bende honda fanatiğiyim oda bisiklet gibi duruyor söle 600f falan olucak anca kessin dimi
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
YAW arkadaşlar cbr 125 diyorum. 20 senelik motorcuyum güvenin bana !
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
54
beyler bukadar çin motorunun içinde neden seyhan250 tutulmuo pek herkes bi çindir gidio şekilse şekil motorsa motor güç se güç!!annamıorm fiyatıdaa ii hemen hemen aynı sayılır????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst