cem dostum sana daha cok uykusuz gece lasım.. seçim için
race istersin race yoktur. tam bitane race beyenirsin rs125 çok kötü derler bu sefer tarz değiştirirsin kros chopper falan aklın hep race tedir. sonra bi kros beyenirsin tam ona niyetlenirsin. raceler gelicek falan derler beklersin, gelmez.
bi daha kros dersin sonra olumsuz yorumlar aldığın motor hakkında olumlu seyler duymaya baslarsın tam kafana yatar bu sefer kafan karışır yani benim durumlar böyle oldu ve cok sabahı gördüm sitelerde

dahada görücez deneyimli olucaksın bide param olucak cak bi gsx1000 sen sağ ben selamet para olsada deneyim yok deneyim olsa para yok su an ikiside yok

r: o yusden sende benim pozisyonumdaysan 4 ile 7 milyarlık bi bütçende var sa ne istediğin konusundada şüphedeysen cok uykusuz günler ağrıyan bilekler seni bekliyor demektir . inşallah hayırlısı bulur alırsın.. :cat: