fernando Katılım 20 Eki 2005 Mesajlar 291 19 Ara 2005 Konu Yazar #1 aldım en sonunda ama hewesim kursağımda kaldı ulan nerden çıktı bu kar!!!
Mc afromos Katılım 14 Ara 2005 Mesajlar 50 19 Ara 2005 #2 Hayırlı olsun..İyi günlerde kullan =) öyle deme ya kar yüznden sınvlar ertelendi:bounce:
tnagas Katılım 10 Eki 2005 Mesajlar 228 19 Ara 2005 #3 Hayırlı olsun ALLAH KAZASIZ BELASIZ KULLANMAK NASİP ETSİN
fernando Katılım 20 Eki 2005 Mesajlar 291 19 Ara 2005 Konu Yazar #4 eywallah arkadaşlar, cümleten...:cat:
fernando Katılım 20 Eki 2005 Mesajlar 291 19 Ara 2005 Konu Yazar #7 benimki siyah!!!! ahh garajdan bakıyo bana melul melul,ben de ona,bakışıyrz... şeytan diyo ki atla motora dal bolu nun karlarına!!!:queen:
benimki siyah!!!! ahh garajdan bakıyo bana melul melul,ben de ona,bakışıyrz... şeytan diyo ki atla motora dal bolu nun karlarına!!!:queen:
G gaffar Katılım 11 Haz 2005 Mesajlar 276 19 Ara 2005 #8 hayırlı olsun motorun. Sabret güzel günlerde gelecek.
fuat_rr Katılım 18 Kas 2005 Mesajlar 27 20 Ara 2005 #9 çok doğru bi seçim yapmışsın hayırlı olsun ii günlerde kullan
thorrmax Katılım 17 Ara 2005 Mesajlar 23 20 Ara 2005 #12 kardesim kazasiz belasiz kullan tekerin duz bassin
fernando Katılım 20 Eki 2005 Mesajlar 291 25 Ara 2005 Konu Yazar #14 acaba motoru kargoyla getirtsem,yiğitliğe b.k sürmüş olurmuym, yoksa atlayıp wursam mı kendimi karlı,buzlu,sisli,puslu,soğuk,bol kamyonlu bolu dağına ??
acaba motoru kargoyla getirtsem,yiğitliğe b.k sürmüş olurmuym, yoksa atlayıp wursam mı kendimi karlı,buzlu,sisli,puslu,soğuk,bol kamyonlu bolu dağına ??
uzzy Katılım 29 Eki 2005 Mesajlar 462 25 Ara 2005 #15 Kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle :rendeer:
vlad1462 Katılım 16 Eki 2005 Mesajlar 2,757 Motosikleti cb 125 f- nc 750x dct 25 Ara 2005 #16 hoca soğuğa ve kışa erkeklik sökmüyo bilesin.sen ver kargoya paşa paşa götür istediğin yere
PcKopatGhostRider Katılım 7 Ağu 2005 Mesajlar 2,317 25 Ara 2005 #17 hayırlı olsun ortak.. güle güle kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle..
PcKopatGhostRider Katılım 7 Ağu 2005 Mesajlar 2,317 25 Ara 2005 #18 bu arada bencede kargoya ver.. vlad1462 e katılıyorum... soğuğa ve kışa erkeklik sökmüyo.. bi kere daha düşün.. :cat:
bu arada bencede kargoya ver.. vlad1462 e katılıyorum... soğuğa ve kışa erkeklik sökmüyo.. bi kere daha düşün.. :cat:
D dely Katılım 26 Ara 2005 Mesajlar 2 26 Ara 2005 #20 bende aldım ama askere geldik şimdi napcaz?? da 3 ay bile kullanamadık? ÇILGIN\BAŞKENTLİ