Benim de artık bir YBR m war!!!

senin tercihin ne olurdu??


  • Kullanılan toplam oy
    26
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
aldım en sonunda ama hewesim kursağımda kaldı
ulan nerden çıktı bu kar!!!
 
Katılım
14 Ara 2005
Mesajlar
50
Hayırlı olsun..İyi günlerde kullan =) öyle deme ya kar yüznden sınvlar ertelendi:bounce:
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
benimki siyah!!!!
ahh garajdan bakıyo bana melul melul,ben de ona,bakışıyrz...
şeytan diyo ki atla motora dal bolu nun karlarına!!!:queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
27
çok doğru bi seçim yapmışsın hayırlı olsun ii günlerde kullan
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
acaba motoru kargoyla getirtsem,yiğitliğe b.k sürmüş olurmuym,
yoksa atlayıp wursam mı kendimi karlı,buzlu,sisli,puslu,soğuk,bol kamyonlu bolu dağına ??
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hoca soğuğa ve kışa erkeklik sökmüyo bilesin.sen ver kargoya paşa paşa götür istediğin yere
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
bu arada bencede kargoya ver.. vlad1462 e katılıyorum... soğuğa ve kışa erkeklik sökmüyo.. bi kere daha düşün.. :cat:
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
2
bende aldım ama askere geldik şimdi napcaz?? da 3 ay bile kullanamadık?
ÇILGIN\BAŞKENTLİ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst