- Katılım
- 1 Mar 2018
- Mesajlar
- 66
gökhan kardeşim,kazasız cezasız kullanımlar diliyorum.maaşallah koç koç.
bu arada bir trafik polisi olduğunu bildiğim için sana birşey sormak istiyorum;motorun ön tarafında,beyaz çakar yasak mı değil mi?
teşekkür ederim abim sağolasın....en iyileri sizin olsun inşallah.....çakar lamba normalde yasak ama görünürlük açısından bence olmalı..bazı arkadaşlarımız bunu abartıyorlar oyüzden kurunun yanında yaşta yanıyor.şu aralar denetimler sıkı ben kendi motorumda kullanıyorum ama genelde gündüzleri çakar modunu kullanıyorum geceleri uzun yola gidersem çakar modu kullanırım görünürlük açısından....normal şehir icinde akşamları düz modda kullanıyorum .sizlerde kullanın ama çok abartılı olmazsa sıkıntı yaşamazsınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------
BU ARADA ARKADAŞLAR BU MOTORU TAKİP EDEN DOSTLARIM HERŞEKİLDE VE HERKONUDA YARDIMCI OLURUZ MOTOR HAKKINDA MERAK EDİLEN HERŞEYİ SORABİLİRSİNİZ ELİMİZDEN GELDİĞİNCE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIM ŞİMDİDEN SAYGILAR.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------
YABANCI ÜLKELERDEN TRK 502......
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
Son düzenleme: