Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
gökhan kardeşim,kazasız cezasız kullanımlar diliyorum.maaşallah koç koç.
bu arada bir trafik polisi olduğunu bildiğim için sana birşey sormak istiyorum;motorun ön tarafında,beyaz çakar yasak mı değil mi?

teşekkür ederim abim sağolasın....en iyileri sizin olsun inşallah.....çakar lamba normalde yasak ama görünürlük açısından bence olmalı..bazı arkadaşlarımız bunu abartıyorlar oyüzden kurunun yanında yaşta yanıyor.şu aralar denetimler sıkı ben kendi motorumda kullanıyorum ama genelde gündüzleri çakar modunu kullanıyorum geceleri uzun yola gidersem çakar modu kullanırım görünürlük açısından....normal şehir icinde akşamları düz modda kullanıyorum .sizlerde kullanın ama çok abartılı olmazsa sıkıntı yaşamazsınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------

BU ARADA ARKADAŞLAR BU MOTORU TAKİP EDEN DOSTLARIM HERŞEKİLDE VE HERKONUDA YARDIMCI OLURUZ MOTOR HAKKINDA MERAK EDİLEN HERŞEYİ SORABİLİRSİNİZ ELİMİZDEN GELDİĞİNCE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIM ŞİMDİDEN SAYGILAR.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

YABANCI ÜLKELERDEN TRK 502......
FLETgm.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

zanV4P.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

LjrVcg.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

eDtdnd.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

8X1iCm.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
29
Cevap yazmam biraz gecikmiş olmakla beraber, trk 502 almamdan dolayı kutlayan ve iyi dileklerini belirten kardeşlerime teşekkür ediyorum.
ADANALI GÖK kardeşime e-mailden yan çantalarla ilgili sorularım olmuştu. Teşekkür ederim kendisine cevabı için. kendisinin kullanmış olduğu 33 lük yan çantalar her ne kadar trafik açısından sıkıntı çıkarmıyormuş olsa da, benim için yetersiz kalacak diye düşünüyorum. ayrıca anladığım kadarıyla çift açılır ya da üstten açılır çanta değiller.
40-42 litrelik ve çift açılır yada üstten açılır çantalar daha uygun olacak diye düşünüyorum benim için.
bir de yan 46litrelik sert plastik çantalar çok mu problem oluşturur kullanıcıları varsa görüşlerini almak isterim şahsen.

geçen hafta hıdrellez için motora, daha önceki motorum olan bajaj boxer için hazırladığım çantaları yükledim. her birinin içi 39 litre kadar. her birinin önünde 4 litre kadar alan fermuarlı başka bölümler var. dolayısıyla beher çanta hacmi 43, 44 litre oluyor.
bu çantalar iki yıl önce bime gelmişti. ben iki adet almıştım.

bu çantaları portatif olarak birbirine tutturmak için hurdacının birinden hurdaya çıkmış araçların birinden emniyet kemeri keserek almış ve uygun biçimde çantalara bağlantı pegleri diktirmiştim bir ayakkabıcıda. ara şeritleri de diktirmiştim. bu şeritlerin ve çantadaki peglerin arasından çubuk geçirerek heybe tarzında motosiklete yükleme yapabilir hale gelmiştim.

hatta geçen yıl çantaları boxera yerleştirdim, içlerini doldurup artçılı olarak bulunduğum yerden 250 kilometre uzaktaki bir termal kaplıcaya gittim. çok işime yaradıklarını söyleyebilirim.

işte geçen hafta sözünü ettiğim çantaları trk'ya yükledim. fena da olmadı aslında. ben daha çok bir şeyin işlevine önem veririm. işimi görüyorsa yeter. bununla beraber takım halinde alabileceğim sert plastik ya da alüminyum çantalar estetik açıdan hoş olacak. olmasa bile acil olarak işimi görebileceğim çantalara sahip olmanın verdiği rahatlık var kafamda. bu yüzden satıcılara kendimi o kadar da mecbur hissetmiyorum açıkçası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

ilk motorum üstte 7 litre kadar benzin deposu olan bir mobiletti. yeni çıkmıştı aldığım yıl. nüfus sayımına o motorla gittiğimi hatırlıyorum. 1980 yılı nüfus sayımı. demek o yıl veya bir öncesi ilk motorum olmuş. onu satıp jawa ceylan aldım. 250 cc idi yanılmıyorsam. ve iki zamanlı. bu yüzden benzine yağ katıyorduk. o ise ekzosttan kir ve pislik olarak çıkıyordu. onu birkaç yıl kullanıp sattım. uzun süre motosiklet kullanmadım. 2012 yılına geldiğimde bendeki eski motosiklet sürme duygusu depreşmeye başladı.
2012 yılında efsane diye piyasada sözü edilen haojin 125 cc skuter aldım. 2014 yılında bajaj boxer alıp onu verdim bayie. boxera ise 2014'den 2018 yılı nisan ayına kadar bindim.

eskiden motosiklet tecrübesi diye bir şeyden söz edilmezdi. motorumla şu kadar kilometre yaptım vs gibi sözler duymazdık en azından benim bulunduğum yerlerde.
bu yüzden mobiletimle kaç kilometre yaptığımı hiç hatırlamıyorum. jawa ceylan ile de kilometre adına bir şey kalmamış hafızamda.
o yüzden o zamanki tecrübelerimi (0) sıfır kabul edersem eğer, bugüne kadarki motosiklet tecrübem skuterle 4500 kilometre, bajaj boxer ile 8500 kilometre ve toplam olarak 13000 kilometre görünüyor. onları da tahmini hesaba katarsam belki 20bin üzeri bir deneyim sadece.
benelli trk ile daha 300 kilometre kadar bir birlikteliğim oldu. sorun çıkarmadan uzun süre kullanmayı umut ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

onları da tahmini hesaba katarsam ifadesinden kastım mobiletle ve jawa ceylanla yaptığım yolculuk.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

ÇANTALAR konusuna dönersek, givi'nin 46 litrelik yan çantalarının derinliği 31 santimetre. 33 litrelik olanlarının ise 23 santimetre görünüyor. trafikte 33 litrelik daha iyi deniliyor. fakat hacim olarak yetersiz benim için. 46 litrelik iş görecek, lakin yanlara doğru yaptıkları aşırı çıkıntılı durumlar beni endişelendirmekte.
bu yüzden benim öğrenmek istediğim - bilenlerden - derinliği 25, 26 santimetre kadar olan ama hacmi de 45 litreden aşağı düşürmeyen çantaların olup olmadığıdır. üstten açılması tercih sebebi olacak kullanım kolaylığı açısından.
bu sorunu münasip bir biçimde halletmiş kardeşlerimin görüşlerinden yararlanmak beni memnun edecek.
sizlere kazasız belasız sürüşler ve mutluluklar temenni ediyorum...
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Cevap yazmam biraz gecikmiş olmakla beraber, trk 502 almamdan dolayı kutlayan ve iyi dileklerini belirten kardeşlerime teşekkür ediyorum.
ADANALI GÖK kardeşime e-mailden yan çantalarla ilgili sorularım olmuştu. Teşekkür ederim kendisine cevabı için. kendisinin kullanmış olduğu 33 lük yan çantalar her ne kadar trafik açısından sıkıntı çıkarmıyormuş olsa da, benim için yetersiz kalacak diye düşünüyorum. ayrıca anladığım kadarıyla çift açılır ya da üstten açılır çanta değiller.
40-42 litrelik ve çift açılır yada üstten açılır çantalar daha uygun olacak diye düşünüyorum benim için.
bir de yan 46litrelik sert plastik çantalar çok mu problem oluşturur kullanıcıları varsa görüşlerini almak isterim şahsen.

geçen hafta hıdrellez için motora, daha önceki motorum olan bajaj boxer için hazırladığım çantaları yükledim. her birinin içi 39 litre kadar. her birinin önünde 4 litre kadar alan fermuarlı başka bölümler var. dolayısıyla beher çanta hacmi 43, 44 litre oluyor.
bu çantalar iki yıl önce bime gelmişti. ben iki adet almıştım.

bu çantaları portatif olarak birbirine tutturmak için hurdacının birinden hurdaya çıkmış araçların birinden emniyet kemeri keserek almış ve uygun biçimde çantalara bağlantı pegleri diktirmiştim bir ayakkabıcıda. ara şeritleri de diktirmiştim. bu şeritlerin ve çantadaki peglerin arasından çubuk geçirerek heybe tarzında motosiklete yükleme yapabilir hale gelmiştim.

hatta geçen yıl çantaları boxera yerleştirdim, içlerini doldurup artçılı olarak bulunduğum yerden 250 kilometre uzaktaki bir termal kaplıcaya gittim. çok işime yaradıklarını söyleyebilirim.

işte geçen hafta sözünü ettiğim çantaları trk'ya yükledim. fena da olmadı aslında. ben daha çok bir şeyin işlevine önem veririm. işimi görüyorsa yeter. bununla beraber takım halinde alabileceğim sert plastik ya da alüminyum çantalar estetik açıdan hoş olacak. olmasa bile acil olarak işimi görebileceğim çantalara sahip olmanın verdiği rahatlık var kafamda. bu yüzden satıcılara kendimi o kadar da mecbur hissetmiyorum açıkçası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

ilk motorum üstte 7 litre kadar benzin deposu olan bir mobiletti. yeni çıkmıştı aldığım yıl. nüfus sayımına o motorla gittiğimi hatırlıyorum. 1980 yılı nüfus sayımı. demek o yıl veya bir öncesi ilk motorum olmuş. onu satıp jawa ceylan aldım. 250 cc idi yanılmıyorsam. ve iki zamanlı. bu yüzden benzine yağ katıyorduk. o ise ekzosttan kir ve pislik olarak çıkıyordu. onu birkaç yıl kullanıp sattım. uzun süre motosiklet kullanmadım. 2012 yılına geldiğimde bendeki eski motosiklet sürme duygusu depreşmeye başladı.
2012 yılında efsane diye piyasada sözü edilen haojin 125 cc skuter aldım. 2014 yılında bajaj boxer alıp onu verdim bayie. boxera ise 2014'den 2018 yılı nisan ayına kadar bindim.

eskiden motosiklet tecrübesi diye bir şeyden söz edilmezdi. motorumla şu kadar kilometre yaptım vs gibi sözler duymazdık en azından benim bulunduğum yerlerde.
bu yüzden mobiletimle kaç kilometre yaptığımı hiç hatırlamıyorum. jawa ceylan ile de kilometre adına bir şey kalmamış hafızamda.
o yüzden o zamanki tecrübelerimi (0) sıfır kabul edersem eğer, bugüne kadarki motosiklet tecrübem skuterle 4500 kilometre, bajaj boxer ile 8500 kilometre ve toplam olarak 13000 kilometre görünüyor. onları da tahmini hesaba katarsam belki 20bin üzeri bir deneyim sadece.
benelli trk ile daha 300 kilometre kadar bir birlikteliğim oldu. sorun çıkarmadan uzun süre kullanmayı umut ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

onları da tahmini hesaba katarsam ifadesinden kastım mobiletle ve jawa ceylanla yaptığım yolculuk.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

ÇANTALAR konusuna dönersek, givi'nin 46 litrelik yan çantalarının derinliği 31 santimetre. 33 litrelik olanlarının ise 23 santimetre görünüyor. trafikte 33 litrelik daha iyi deniliyor. fakat hacim olarak yetersiz benim için. 46 litrelik iş görecek, lakin yanlara doğru yaptıkları aşırı çıkıntılı durumlar beni endişelendirmekte.
bu yüzden benim öğrenmek istediğim - bilenlerden - derinliği 25, 26 santimetre kadar olan ama hacmi de 45 litreden aşağı düşürmeyen çantaların olup olmadığıdır. üstten açılması tercih sebebi olacak kullanım kolaylığı açısından.
bu sorunu münasip bir biçimde halletmiş kardeşlerimin görüşlerinden yararlanmak beni memnun edecek.
sizlere kazasız belasız sürüşler ve mutluluklar temenni ediyorum...

kardeşim tekrardan hayırlı olsun motorun.çanta konusunda şu şekilde ifade edeyim sana motorsikletin en büyük avantajı aralardan ve yanlardan sıkıntısız geçebilmek.yan çantaları herzaman değilde ara zamanlarda gezilerde sadece kullanıcam dersen 46 lt olandan al.yalnız arkadaşım givinin 46lt yan çantalarını kullanıyor ve keşke bu kadar büyük almasaydım dediğini çok duydum.lakin kötüleme değil normal araba gibi trafikte seyir edersin..birde yüksek hızlarda kontrol biraz zorlaşır.ama hiçbirşeye engel değil tabi isteğe bağlı.ben yan çantalı kullanırken motorumu inan aralardan geçerken tereddüt ediyorum 33lt olmasına rağmen sen arka çantanı 60lt al işini görür...kendini ona göre hazırla dostum.....ayrıca birşey daha demek istiyorum kappa ve givi marka çantalar aynı yerde üretiliyor arasındaki tek fark givi çift açılır kappa tek açılır ikiside çok kaliteli ürünler maddi anlamda aralarında fiyat farkı yüksek karar sizin.....
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Herkese selamlar, bulduğum iki ürünü paylaşmak istedim. İkisine de gerçekten ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.

Puig tur camı. Boyum 172cm olmasına rağmen orijinali bende pek işe yaramıyor. Dolayısı ile deflektör veya alternatif cam şart. Ayrıca orijinali çok çabuk çiziliyor.

https://www.motea.com/en/tourenscheibe-puig-benelli-trk-502-16-18-rauchgrau-importiert-70000041829

Givi koruma demirleri. Orijinal koruma demirinin akıl almaz tasarımı sebebiyle ben biraz modifiye etmiştim. Aşağıda fotoğrafta görebilirsiniz. Fakat yine de malzeme kalitesi açısından pek iyi değil. Özellikle alt birleşim noktalarına sıçrayan taş vs. neticesinde boya atıp pas yapmaya başlayabiliyor. Ayrıca motor yattığında karenajlar yere değmiyor olsa da koruma alanı açısından Givi çok daha iyi görünüyor. Bu ürünleri daha ucuza alabileceğimiz şekilde bir distribütör getiriyor olsa çok iyi olurdu.

https://www.motea.com/en/sturzbugel-givi-benelli-trk-502-17-18-oben-schwarz-993859-0

IMG_0389.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Riptalon kardeş,ürünler güzel duruyor ama sormak istediğim;
1-bu siteden TR.ye ürün gönderimi varmı,
2-kredi kartıyla alış veriş yapılabiliyormu?yani PAYPAL filanlamı alınabiliyor?
3-bu ön cam standart camdan kaç cm.daha uzun acaba ?
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Riptalon kardeş,ürünler güzel duruyor ama sormak istediğim;
1-bu siteden TR.ye ürün gönderimi varmı,
2-kredi kartıyla alış veriş yapılabiliyormu?yani PAYPAL filanlamı alınabiliyor?
3-bu ön cam standart camdan kaç cm.daha uzun acaba ?

Abi aslına bakarsan siteden bağımsız olarak bu ürünlerin biryerlerde mevcut olduğunu göstermek istemiştim.

Sitede avrupa birliği dışında gönderimlerde ek ücretler olabilir diyor. Dolayısı ile gönderilebileceğini düşündüm ama ülkelere göre kargo ücretlerinin listelendiği sayfada Türkiye yok. Desteğe sormak gerekir. Aynı ürün aynı mağazadan amazon üzerinde de var ama Türkiye gönderimi yok.

Ön cam standart camdan 11 cm. (110 mm.) daha uzun.

Bu da puig sitesinden bağlantı;

https://puig.tv/en/tuning-motos/windscreens-for-fairing-bikes/touring-screen?bike=20774&reference=&colour=

75 € + vergiler olarak listelenmiş. Böyle bir fiyattan ulaşabilsem muhtemelen alırdım. Koyu renk seçenekleri dahi var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

Puig için distribütöre mail gönderdim.

Ayrıca Givi'nin bir ürününe de rastladım ve Türkiye'de yakında stoğa gireceğini görüyorum.

https://www.ozenmotor.com.tr/ProductDetails/givi-d8703st-benelli-trk502-17-18-ruzgar-siperlik/114/11619
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Herkese selamlar, bulduğum iki ürünü paylaşmak istedim. İkisine de gerçekten ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.

Puig tur camı. Boyum 172cm olmasına rağmen orijinali bende pek işe yaramıyor. Dolayısı ile deflektör veya alternatif cam şart. Ayrıca orijinali çok çabuk çiziliyor.

https://www.motea.com/en/tourenscheibe-puig-benelli-trk-502-16-18-rauchgrau-importiert-70000041829

Givi koruma demirleri. Orijinal koruma demirinin akıl almaz tasarımı sebebiyle ben biraz modifiye etmiştim. Aşağıda fotoğrafta görebilirsiniz. Fakat yine de malzeme kalitesi açısından pek iyi değil. Özellikle alt birleşim noktalarına sıçrayan taş vs. neticesinde boya atıp pas yapmaya başlayabiliyor. Ayrıca motor yattığında karenajlar yere değmiyor olsa da koruma alanı açısından Givi çok daha iyi görünüyor. Bu ürünleri daha ucuza alabileceğimiz şekilde bir distribütör getiriyor olsa çok iyi olurdu.

https://www.motea.com/en/sturzbugel-givi-benelli-trk-502-17-18-oben-schwarz-993859-0

https://preview.ibb.co/dd7LWJ/IMG_0389.jpg

kardeş ön cam için birşey dememde.koruma demiri için bence gerek yok okadar paraya paylaştığım siyah motordaki gibi koruma demirleri alabiliriz. yakın zamanda arkadaşımdan haber bekliyorum imalatı bitirmek üzeredir.ordan güvenli şekilde sipariş verilebilir diye düşünüyorum.saygılar...
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
kardeş ön cam için birşey dememde.koruma demiri için bence gerek yok okadar paraya paylaştığım siyah motordaki gibi koruma demirleri alabiliriz. yakın zamanda arkadaşımdan haber bekliyorum imalatı bitirmek üzeredir.ordan güvenli şekilde sipariş verilebilir diye düşünüyorum.saygılar...

Yapabilen olur ise ne ala. Zaten pahalı. Ben de alsam bile sadece cam alırım. Koruma demirlerinden öyle ya da böyle bir şikayetim yok. İdare ediyorum.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Yapabilen olur ise ne ala. Zaten pahalı. Ben de alsam bile sadece cam alırım. Koruma demirlerinden öyle ya da böyle bir şikayetim yok. İdare ediyorum.

aynen yakın zamanda piysaya sürülecek uygun fiyat herkes alabilsin diye......

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
16
selçuk kardeş öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim..ama fiyat bana göre yüksek aliexpresste var 100lira civarı formda paylaşılmıştı daha önceden fiyatı uygun tutarsanız büyük ihtimalle sizden sipariş verebiliriz...


Sizden sipariş verebiliriz demişsiniz ama bi yanlış anlaşılma olmuş, ben de müşteriyim, satıcı değil. :sunny:
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
slm arkadaşlar nerde bu trk cılar ses soluk çıkmıyor bir ses verin hiçmi gezmiyorsunuz motorlar nasıl arıza vs oluyormu başınızdan geçen motorla alakalı iyi veya kötü durumlar varmı yaşadınızmı var ise paylaşalım tartışalım konuşup görüşelim çözüm bulmaya çalışalım saygı çerçevesinde resim video yükleyelim aktif olursak formda daha iyi olur...aynı ilde oturan arkadaşlar birbirimizle tanışıp buluşup görüşelim geziler organize edilebilir bu tür proğramlara tüm motor sevdalısı dostlarımız ortak olabilirler...birlikten kuvvet doğar ses vermeye devam edelim saygılar.....ADANA'DAN GÖKHAN BEN
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
arkadaşlar yan koruma demirlerinin provası yapıldı çok az kaldı yakında piyasada olacak inşallah....

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

32bhEU.jpg

aQlxJX.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------

SNOebo.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

l3Z0S7.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------

wIZbZX.jpg
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Şu kan grubu stickerlarını yapıştırmanın hiç anlamı yok hele motosikletin üzerinde hiç bir işlevi yok.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
16
Salihli Setmog Motosiklet Festivali Diye Yola Çıktık, Ufak Bir Ege Turu Yaptık

slm arkadaşlar nerde bu trk cılar ses soluk çıkmıyor bir ses verin hiçmi gezmiyorsunuz motorlar nasıl arıza vs oluyormu başınızdan geçen motorla alakalı iyi veya kötü durumlar varmı yaşadınızmı var ise paylaşalım tartışalım konuşup görüşelim çözüm bulmaya çalışalım saygı çerçevesinde resim video yükleyelim aktif olursak formda daha iyi olur...aynı ilde oturan arkadaşlar birbirimizle tanışıp buluşup görüşelim geziler organize edilebilir bu tür proğramlara tüm motor sevdalısı dostlarımız ortak olabilirler...birlikten kuvvet doğar ses vermeye devam edelim saygılar.....ADANA'DAN GÖKHAN BEN

Gezilerime ilişkin notları paylaştığım sitemde daha önceki bir yazımda bahsettiğim yeni oyuncağım Benelli TRK 502 ile ciddi anlamdaki ilk uzun soluklu yolculuğum, 1700 kilometreyi aşan bu 3 günlük Ege Turu oldu. 2018 yılında 4'üncüsü düzenlenen Salihli Setmog Motosiklet Festivali'ne katılmayı, zaten bir ay önceden kararlaştırmıştık. Niyetimiz Salihli'deki Festivalden ve kamptan sonra, "Türkiye'nin Maldivleri" olarak bilinen Salda Gölü'nde de kamp yapmak, göle girmekti. Fakat göle girmek şöyle dursun, o taraflarda yağmurdan ve soğuktan fırsat olmadığı için Salda Gölü planını erteleyerek, hava durumunun daha elverişli olduğu kuzey batıya yöneldik.

Cuma günü saat 8.30'da teker döner dediğimizden, iş günü olması dolayısıyla iki fire vererek 7 kişilik ekibimizle, yağmur çamur demeden, çektik yağmurlukları ve Manisa'ya doğru yola çıktık.


Yüksel, Murat, Barış, Yusuf, Alper, Selçuk ve ben diğer Selçuk olarak 7 kişiyle yola çıkan ekibimiz, Ankara'da Selçuk'la vedalaşarak Onur'un ekibe katılmasıyla yine 7 kişi olarak yola devam etti.

20180511_102526-k.jpg

Yola Çıkış

Cuma namazlarımızı, Polatlı’da farklı mimarisiyle dikkat çeken güzel bir camide eda ettikten sonra, Çorba Restoran’da karnımızı doyurup yola devam ettik.

IMG-20180511-WA0009-k.jpg

Vakt-i Cuma

20180511_130047-k.jpg

Lafzatullah

Çaysız da olmayacağına göre, Sivrihisar’da, Afyon Özdilek’te ve Uşak’ta da çay-benzin vb. ihtiyaçlar için molalar verdik tabi.

IMG-20180511-WA0016-k.jpg

Sivrihisar 1

20180511_151813-k.jpg

Sivrihisar 2

20180511_151639-k.jpg

Sivrihisar 3

IMG-20180511-WA0020-k.jpg

Afyon Özdilek

20180511_190440-k.jpg

Uşak 1

20180511_190619-k.jpg

Uşak 2

Salihli’ye girdikten sonra festival alanına gitmeden önce benzinleri dolduralım diye düşündük ve petrol istasyonunda, melun pkknın el yapımı patlayıcısı nedeniyle Salihli’den bir şehidimiz olduğunu öğrendik. Rabbim, Mustafa Kozak Astsubayımızın şehadetini kabul, ruhunu şad eylesin. Kim derdi ki 720 kilometrelik yolu şehit cenazesi kılmak için gidiyoruz, gerçekten her şey nasip.

20180512_093008-k.jpg

Setmog Festival Kamp Alanı

20180512_094347-k.jpg

Goldwing Efsanesi

Kamp alanında çadırlarımızı kurup geceyi geçirdikten sonra, ertesi gün Şehidimizin cenaze namazına katılmak üzere Salihli Merkez’e gittik. Yüksel ağabeyin okul arkadaşı Oktay Bey, gayet misafirperver bir şekilde bizi ağırladı. Sağolsun, gayet samimi ve sıcak bir havada geçen sohbet esnasında yemeğimizi de yedik, çayımızı da içtik, abdestlerimizi de aldık, kalabalık olacağından seccade ve kartonlarımızı bile ayarladık.

IMG-20180512-WA0009-k.jpg

Oktay Bey ve Ekibimiz

1877 yılında 2. Abdulhamid Han(1878-1909) tarafından inşa ettirilmiş olan Hamidiye Camiinde, öğle namazı ve ardından kılınan cenaze namazından sonra vedalaşarak Cennet Yurdumuzun başka cennet köşelerine doğru tekrar yola koyulduk.

Gezinin ikinci bölümü için tıklayınız…
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gökhan kardeş,koruma demirleri gerçekten işlevsel görünüyor.:cat:
selçuk kardeş,güzel bir gezi olduğu fotolardan belli. :cat:TRK'nın yoldaki performansı,sürüş deneyimlerini bekliyoruz. ::gazla::
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Gezilerime ilişkin notları paylaştığım sitemde daha önceki bir yazımda bahsettiğim yeni oyuncağım Benelli TRK 502 ile ciddi anlamdaki ilk uzun soluklu yolculuğum, 1700 kilometreyi aşan bu 3 günlük Ege Turu oldu. 2018 yılında 4'üncüsü düzenlenen Salihli Setmog Motosiklet Festivali'ne katılmayı, zaten bir ay önceden kararlaştırmıştık. Niyetimiz Salihli'deki Festivalden ve kamptan sonra, "Türkiye'nin Maldivleri" olarak bilinen Salda Gölü'nde de kamp yapmak, göle girmekti. Fakat göle girmek şöyle dursun, o taraflarda yağmurdan ve soğuktan fırsat olmadığı için Salda Gölü planını erteleyerek, hava durumunun daha elverişli olduğu kuzey batıya yöneldik.

Cuma günü saat 8.30'da teker döner dediğimizden, iş günü olması dolayısıyla iki fire vererek 7 kişilik ekibimizle, yağmur çamur demeden, çektik yağmurlukları ve Manisa'ya doğru yola çıktık.

https://www.youtube.com/watch?v=pC-ktA75mQA

Yüksel, Murat, Barış, Yusuf, Alper, Selçuk ve ben diğer Selçuk olarak 7 kişiyle yola çıkan ekibimiz, Ankara'da Selçuk'la vedalaşarak Onur'un ekibe katılmasıyla yine 7 kişi olarak yola devam etti.

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/20180511_102526-k.jpg
Yola Çıkış

Cuma namazlarımızı, Polatlı’da farklı mimarisiyle dikkat çeken güzel bir camide eda ettikten sonra, Çorba Restoran’da karnımızı doyurup yola devam ettik.

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/IMG-20180511-WA0009-k.jpg
Vakt-i Cuma

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/20180511_130047-k.jpg
Lafzatullah

Çaysız da olmayacağına göre, Sivrihisar’da, Afyon Özdilek’te ve Uşak’ta da çay-benzin vb. ihtiyaçlar için molalar verdik tabi.

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/IMG-20180511-WA0016-k.jpg
Sivrihisar 1

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/20180511_151813-k.jpg
Sivrihisar 2

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/20180511_151639-k.jpg
Sivrihisar 3

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/IMG-20180511-WA0020-k.jpg
Afyon Özdilek

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/20180511_190440-k.jpg
Uşak 1

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/20180511_190619-k.jpg
Uşak 2

Salihli’ye girdikten sonra festival alanına gitmeden önce benzinleri dolduralım diye düşündük ve petrol istasyonunda, melun pkknın el yapımı patlayıcısı nedeniyle Salihli’den bir şehidimiz olduğunu öğrendik. Rabbim, Mustafa Kozak Astsubayımızın şehadetini kabul, ruhunu şad eylesin. Kim derdi ki 720 kilometrelik yolu şehit cenazesi kılmak için gidiyoruz, gerçekten her şey nasip.

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/20180512_093008-k.jpg
Setmog Festival Kamp Alanı

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/20180512_094347-k.jpg
Goldwing Efsanesi

Kamp alanında çadırlarımızı kurup geceyi geçirdikten sonra, ertesi gün Şehidimizin cenaze namazına katılmak üzere Salihli Merkez’e gittik. Yüksel ağabeyin okul arkadaşı Oktay Bey, gayet misafirperver bir şekilde bizi ağırladı. Sağolsun, gayet samimi ve sıcak bir havada geçen sohbet esnasında yemeğimizi de yedik, çayımızı da içtik, abdestlerimizi de aldık, kalabalık olacağından seccade ve kartonlarımızı bile ayarladık.

http://www.izpesinde.net/wp-content/uploads/2018/05/IMG-20180512-WA0009-k.jpg
Oktay Bey ve Ekibimiz

1877 yılında 2. Abdulhamid Han(1878-1909) tarafından inşa ettirilmiş olan Hamidiye Camiinde, öğle namazı ve ardından kılınan cenaze namazından sonra vedalaşarak Cennet Yurdumuzun başka cennet köşelerine doğru tekrar yola koyulduk.

Gezinin ikinci bölümü için tıklayınız…

abi maşallah süper görünüyor gezi sırasında motordaki artılar ve eksiler aklınızda bulunan ne varsa paylaşım yaparsanız sevinirim saygılar.....
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
16
gökhan kardeş,koruma demirleri gerçekten işlevsel görünüyor.:cat:
selçuk kardeş,güzel bir gezi olduğu fotolardan belli. :cat:TRK'nın yoldaki performansı,sürüş deneyimlerini bekliyoruz. ::gazla::

abi maşallah süper görünüyor gezi sırasında motordaki artılar ve eksiler aklınızda bulunan ne varsa paylaşım yaparsanız sevinirim saygılar.....

Öncelikle, iyi ki almışım dediğim motorumu daha da sevmeye başladım, bi defa peşinen bunu söyleyeyim.:bounce:

Fotoğraflardan da görüldüğü üzere, 6 silindirli 1800 cc goldwinglerin bile bulunduğu sağlam bir gruptu ve hacim bakımından en garibanı benim motorumdu. :) Fakat buna rağmen gruba ayak uydurmakta hiç mi hiç sıkıntı çekmediğim gibi, Salihli'ye vardığımız ilk gün yorgunluktan yakınan çoğu arkadaşa rağmen ben hayli zindeydim. Bunda, TRK 502 kullanıcılarının hep vurgu yaptığı konforun, oturuş pozisyonunun güzel ayarlanmasının ve rüzgar yönlendirme kabiliyetinin çok büyük etkisi var tabi.

Yanlış hatırlamıyorsam bizim motorlar 12bin devir çeviriyor ve 9bin devirden sonrası ise redline tabir edilen tehlikeli bölge. Bu yolculukta 8bin devri geçmedim ve çantalara rağmen elde ettiğim 150-155 km/s hız, grup halinde gayet stabil ve uyumlu hareket edebilmemiz için yeterliydi. Hatta molalarda şaşkınlıklarını gizleyemeyen abilerim de olmadı değil.

Benim elimdeki haritada yer almayan, hayli iniş çıkışlı ve virajlı ama bir o kadar zevkli olan Zeytindağ-Çandarlı-Denizköy-Bademli-Dikili yolunda, bir de orayı aratmayan İznik-Boyalı-Karamürsel yolunda yakıt ortalamaları 100 kilometrede 5 litreye dayandı. Fakat bunun haricinde 4 litre civarında yakıtıyla motosikletimiz gayet de ekonomikti. :cat:

Başından beri hep methedilegelen, Pirelli Angel GT lastiklerimiz ile amortisörler, çok iyi bir ekip işi çıkarıyorlar ve ben de bu övgülerin hakkını verdiklerini düşünüyorum(Bilhassa virajlarda). Ayrıca Ayvalık'ta ve özellikle de Cunda Adası'ndaki daracık sokaklarda o devasa cüsseye rağmen şaşırtıcı bir şekilde nispeten kıvrak hareket edebilen bir motosiklet. Hiç mi kötü yanı yok arkadaş diyen olursa, aha buraya da onu yazayım, az daha hafif olaymış daha iyi olurmuş diyebilirim. Leoncino modelini kullananlar, bizimkine kıyasla daha hafif oluşunun artılarından bahsediyor zaten. Sonuçta 48 beygir, 230-240 kiloyu götürürken farklı, 200 kiloyu götürürken farklı olacaktır, temel fizik kuralları gereği. ::comico::

USB şarj soketi ise, ilk iki gün kullanmamama rağmen üçüncü gün biraz da mecbur kalmamın etkisiyle kullandığım, küçük ama işlevsel bir detay oldu. Yakıt deposunun kapağı açıldığında depoya sabit olsaydı muhtemelen "Easy bilmem ne" bağlantılı bir depo üstü çanta monte etmeyi düşünebilirdim fakat bu haliyle benim eksiler listemde yerini aldı. Motosikletin bir diğer zayıf noktası da aydınlatması, fakat muhtemelen biz grup halinde sürdüğümüz ve fermuar düzenine de riayet ettiğimiz için ben bu eksikliği gece sürüşlerinde pek hissetmedim.

Son bir not olarak da zincir yağından bahsedeyim. Abilerimizden birinde 404 zincir yağı vardı, yola çıkarken ondan sıkmıştık. Ben de Castrol Chain Lube kullanıyorum. Zincire tutunması bakımından Castrol'un bir adım, hatta bir kaç adım daha önde olduğu konusunda hemfikirdik, bunu da belirtmek isterim.

Eksiklerimiz olmuştur muhakkak ama şimdilik aklıma gelenler bunlar...
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Öncelikle, iyi ki almışım dediğim motorumu daha da sevmeye başladım, bi defa peşinen bunu söyleyeyim.:bounce:

Fotoğraflardan da görüldüğü üzere, 6 silindirli 1800 cc goldwinglerin bile bulunduğu sağlam bir gruptu ve hacim bakımından en garibanı benim motorumdu. :) Fakat buna rağmen gruba ayak uydurmakta hiç mi hiç sıkıntı çekmediğim gibi, Salihli'ye vardığımız ilk gün yorgunluktan yakınan çoğu arkadaşa rağmen ben hayli zindeydim. Bunda, TRK 502 kullanıcılarının hep vurgu yaptığı konforun, oturuş pozisyonunun güzel ayarlanmasının ve rüzgar yönlendirme kabiliyetinin çok büyük etkisi var tabi.

Yanlış hatırlamıyorsam bizim motorlar 12bin devir çeviriyor ve 9bin devirden sonrası ise redline tabir edilen tehlikeli bölge. Bu yolculukta 8bin devri geçmedim ve çantalara rağmen elde ettiğim 150-155 km/s hız, grup halinde gayet stabil ve uyumlu hareket edebilmemiz için yeterliydi. Hatta molalarda şaşkınlıklarını gizleyemeyen abilerim de olmadı değil.

Benim elimdeki haritada yer almayan, hayli iniş çıkışlı ve virajlı ama bir o kadar zevkli olan Zeytindağ-Çandarlı-Denizköy-Bademli-Dikili yolunda, bir de orayı aratmayan İznik-Boyalı-Karamürsel yolunda yakıt ortalamaları 100 kilometrede 5 litreye dayandı. Fakat bunun haricinde 4 litre civarında yakıtıyla motosikletimiz gayet de ekonomikti. :cat:

Başından beri hep methedilegelen, Pirelli Angel GT lastiklerimiz ile amortisörler, çok iyi bir ekip işi çıkarıyorlar ve ben de bu övgülerin hakkını verdiklerini düşünüyorum(Bilhassa virajlarda). Ayrıca Ayvalık'ta ve özellikle de Cunda Adası'ndaki daracık sokaklarda o devasa cüsseye rağmen şaşırtıcı bir şekilde nispeten kıvrak hareket edebilen bir motosiklet. Hiç mi kötü yanı yok arkadaş diyen olursa, aha buraya da onu yazayım, az daha hafif olaymış daha iyi olurmuş diyebilirim. Leoncino modelini kullananlar, bizimkine kıyasla daha hafif oluşunun artılarından bahsediyor zaten. Sonuçta 48 beygir, 230-240 kiloyu götürürken farklı, 200 kiloyu götürürken farklı olacaktır, temel fizik kuralları gereği. ::comico::

USB şarj soketi ise, ilk iki gün kullanmamama rağmen üçüncü gün biraz da mecbur kalmamın etkisiyle kullandığım, küçük ama işlevsel bir detay oldu. Yakıt deposunun kapağı açıldığında depoya sabit olsaydı muhtemelen "Easy bilmem ne" bağlantılı bir depo üstü çanta monte etmeyi düşünebilirdim fakat bu haliyle benim eksiler listemde yerini aldı. Motosikletin bir diğer zayıf noktası da aydınlatması, fakat muhtemelen biz grup halinde sürdüğümüz ve fermuar düzenine de riayet ettiğimiz için ben bu eksikliği gece sürüşlerinde pek hissetmedim.

Son bir not olarak da zincir yağından bahsedeyim. Abilerimizden birinde 404 zincir yağı vardı, yola çıkarken ondan sıkmıştık. Ben de Castrol Chain Lube kullanıyorum. Zincire tutunması bakımından Castrol'un bir adım, hatta bir kaç adım daha önde olduğu konusunda hemfikirdik, bunu da belirtmek isterim.

Eksiklerimiz olmuştur muhakkak ama şimdilik aklıma gelenler bunlar...

abi diline yüreğine sağlık teşekkür ederim paylaşımın için.bende motorumla 600 km lik bir gezi yaptım bütün yol boyunca ortalama 250 km hiç durmadan inişli çıkışlı virajlı yollarda geçti gerçekten motor kendine güvendirtiyor lastikler amortisörler ve frenler olsun gerçekten sağlam sıkıntı hiç olmuyor.motoru alırken aklımda hep sorular vardı inanın şuan hiç birşey yok iyikide almışım diyorum.motor çok güzel özellikle uzun yolda çok rahat konforlu yormuyor insanı bi okadarda zevkli sürmesi yakıt ortalamam 3,5-4 lt civarı oldu hep artçımla beraber çantalı konforlu bir motor gezisi yaptık devamıda gelecek inşallah.motorun benim gözümde şuan eksik birşeyi yok tam anlamıyla yetiyor bana....motor güzel cüssesine rağmen çok kıvrak manevraları dönüşleri çok iyi bütün motorların arasında inanın dikkat çekmeyi başarıyor motorumu seviyorum RABBİM olmayanlarada nasip etsin inşallah.hakkımızda hayırlısı bakalım....
Qop3PA.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst