Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
v6qjB2.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

Maşallah.
Karter korumayı nereden temin ettiniz?

Arkadaşım yapıyor isteyen olursa yardımcı olurum....
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
tVMYYI.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

gwN9lR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------

https://imageshack.com/a/img922/8091/nztW6s.jpg" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------

nztW6s.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------

yavaş yavaş geliyoruz inşallah gezmeler yeni başilıyor......
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
o8utNM.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

KZ9XBA.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

ARKADAŞLAR BU MOTORU İYİKİDE ALMIŞIM GERÇEKTEN ÇOK MEMNUNUM SÜPER BİRŞEY YAA DĞA BAYIRA ÇAYIRA HERYERE GİDİYOR MAŞALLAH.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------

oua11h.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

VTb8aN.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

8DJUDQ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

TBgGWh.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

F6KJcq.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

LiztT2.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

DpEHVQ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

ujddZE.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

9jRzvH.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------

Zg0pDk.jpg
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Zaten 25'in de satın almış. 28'in de bu yorumları yapmış. Ne ara rodajı bitirdin ne yaptın da kötü olduğunu anladın?
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
bence hikaye.... adam belliki karalama politikası başlatmış....Emin olun motor kendisinin bile değildir.yani AÇKEN SEN SEN DEĞİLSİN dedikleri bu olsa gerek boşşşşşş.....salla gitsin.....:queen::queen::queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

MlLqcu.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

6M9JXG.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

OkoCeR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

ÇANTA SETİMİZDE TAMAMDIR......MAŞALLAH.....:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eveeet donanım tamamdır :cat: tamda benim beğendiğim çanta seti KAPPA.güle güle kullan gökhan kardeş.
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
6
arkadaşlar çok beğenerek aldığım 9.motorum olan Benelli TRK 502 şube işyeri açma niyetimizi gerçekleştirmek için üzülerek satmak durumundayım.2017 Model henüz 258 km'de 32300 tl bana maliyeti var xenon far var,sıfır sayılır kılcal çizik yok..bilginiz olsun telim 532818180 son 28500 tl vereceğim bilginize motor sıfır sayılır daha 258 kmde

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

sahibinden..com'da ilan numaram 555695817
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
1 saat önce yolda kaldım. tam 1 saat boyunca uğraştım. kırmızı ışıkta durdum motor kendi kendine stop etti. geri çalıştıramadım viteste olduğu için. 1. viteste ve boşa almıyor hiçbir şekilde vites değiştirmiyor. debriyaj çalışmıyor. debriyaj ile boşa alıp ittirerek çalışayım dedim o da olmadı. ne olduğunu tam anlayamadım tam 1 saat uğraştım şans eseri çalıştırabildim. ama debriyaj çalışmıyor eve zorla getirdim. yolda gelirken hiçbir şekilde debriyajın çalışmadığı kesinleşti otomatikten attım vitesleri hep. yarın servis bakacak inş başka birşey yoktur. daha 800km de motor.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
1 saat önce yolda kaldım. tam 1 saat boyunca uğraştım. kırmızı ışıkta durdum motor kendi kendine stop etti. geri çalıştıramadım viteste olduğu için. 1. viteste ve boşa almıyor hiçbir şekilde vites değiştirmiyor. debriyaj çalışmıyor. debriyaj ile boşa alıp ittirerek çalışayım dedim o da olmadı. ne olduğunu tam anlayamadım tam 1 saat uğraştım şans eseri çalıştırabildim. ama debriyaj çalışmıyor eve zorla getirdim. yolda gelirken hiçbir şekilde debriyajın çalışmadığı kesinleşti otomatikten attım vitesleri hep. yarın servis bakacak inş başka birşey yoktur. daha 800km de motor.

kardeş geçmiş olsun bu tür olaylar hepimizin başına gelebilir.nerden almıştın motoru sen.bu tür olayları yaşadıkça daha çok bilgi sahibi olacağız ve bu motorun servis ağıyla iletişimini daha iyi göreceğiz.....tekrardan geçmiş olsun
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
camgöz motordan aldım

Güncelleme:

1) https://www.rksmotor.com.tr/iletisim/ adresindeki +90 342 357 06 66 telefona tam 1 saat denememe rağmen kimse cevap vermiyor
2) İnternet sitesindeki Adana yetkili servislerden birini aradım sorunu anlattım. Hiçbir şekilde bir daha çalıştırmaya çalışmayın dedi. O büyüklükte motoru alacak araçları yokmuş kendi imkanlarınız ile getirmeniz lazım dedi.
3) Motoru satın aldığım bayiyi aradım kendi araçları ile motoru gelip alacaklar motor ile beni servise bıracaklar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst