- Katılım
- 1 Mar 2018
- Mesajlar
- 66
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------
Maşallah.
Karter korumayı nereden temin ettiniz?
Arkadaşım yapıyor isteyen olursa yardımcı olurum....
Maşallah.
Karter korumayı nereden temin ettiniz?
evet kaynaklı değilmiş,bende dikkatli bakınca farkettim.Kaynaklı değil.
evet kaynaklı değilmiş,bende dikkatli bakınca farkettim.
gökhan kardeşim,hemşerim,güle güle kullanman dileklerimle.artık bol bol fotosunu yüklersin.:cat:
arkadaşlaaar,hani nerede koçlarrın fotolarııı,bekliyoruuuz.![]()
eveeet donanım tamamdır :cat: tamda benim beğendiğim çanta seti KAPPA.güle güle kullan gökhan kardeş.
Zaten 25'in de satın almış. 28'in de bu yorumları yapmış. Ne ara rodajı bitirdin ne yaptın da kötü olduğunu anladın?
1 saat önce yolda kaldım. tam 1 saat boyunca uğraştım. kırmızı ışıkta durdum motor kendi kendine stop etti. geri çalıştıramadım viteste olduğu için. 1. viteste ve boşa almıyor hiçbir şekilde vites değiştirmiyor. debriyaj çalışmıyor. debriyaj ile boşa alıp ittirerek çalışayım dedim o da olmadı. ne olduğunu tam anlayamadım tam 1 saat uğraştım şans eseri çalıştırabildim. ama debriyaj çalışmıyor eve zorla getirdim. yolda gelirken hiçbir şekilde debriyajın çalışmadığı kesinleşti otomatikten attım vitesleri hep. yarın servis bakacak inş başka birşey yoktur. daha 800km de motor.