Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Ben siyahı aldım,kırmızıyı da bayi de başka bir arkadaş vardı o almak üzereydi,sizin motosikleti hazırlıyorlardı sanırım saat 17.00 civarı deponun olduğu yerde incirlikte,beyaz Citroen C5 ile gelmiştik siz ordamıydınız

evet evet hatırladım yeri sormuştunuz evet oradaydım. :) size de hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
6 Şub 2018
Mesajlar
60
Bugün teslim etmediler bana hazırlanması gerekiyormuş artık neler yapılıyor bilmiyorum,bakalım yarın bende foto atmayı umuyorum
Ayrıca plaka vs işlemleri hakkında bilginiz var mı?
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
arkadaşlar 2018 yeni teslim edilen trk502 lerde yan çanta demirlerinde çantayı bağlamak için aparat yoktu dikkat ettinizmi....
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Uğur arkadaşım bir kahvaltı çağrısı yapmış, ilgilenirseniz linki bırakayım buraya.
https://m.facebook.com/groups/128949557656439?view=permalink&id=232518237299570

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
motosikletini yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum,kazasız,cezasız kullanmanız dileklerimle.
ADANALI GÖK kardeşimizin dediğine bende dikkat ettim,evet o aparatlar yok.
eksik olan aparatlar şunlar,fotolarda işaretledim.










 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
aparat derken nasıl bir aparat

q1JHm3.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

motosikletini yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum,kazasız,cezasız kullanmanız dileklerimle.
ADANALI GÖK kardeşimizin dediğine bende dikkat ettim,evet o aparatlar yok.
eksik olan aparatlar şunlar,fotolarda işaretledim.
[url]https://i.hizliresim.com/4a5VaG.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/JQvzQQ.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/OoPzoD.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/vjqN64.png[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/MdrB89.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/QV9z8g.jpg[/url]
abi eline yüreğine sağlık vallahi bende nasıl resim atarım diye kurcalıyordum bilgisayarı sağolasın teşekkür ederim paylaşımın için......
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Bu motoru yeni alacak olan arkadaşlara bir önerim var.
"Psikolojik sebeplerin dışında" bu motoru 2. el olarak almamanız için hiçbir sebep yok. 29.000 TL gibi bir rakama, henuz 6 aylık çok çok az kullanılmış tertemiz 2017 modeller var.
2017 ve 2018 modeller tamamen aynı motorlar. Yaklaşık %11.5 civarında indirimle neden 6 aylık 2017 modeller olmasın?

Bence düşünmekte fayda var.

https://www.sahibinden.com/motosiklet-benelli-trk-502?a269_min=2017&a269_max=2017&sorting=price_asc
 
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
29
dominar mı alayım, nc 750x mi yoksa trk 502 mi derken bayağı ikilem (üçlem her neyse) arasında kalmıştım.
nihayet bugün yani 18 Nisan 2018 tarihi akşamında bir Benelli trk 502 sahibi oldum. bajaj boxer de gitti elden bu vesileyle.
beni biraz da buna dominarın çanta demirlerinin olmaması ve onun temini vesairesi ile uğraşmak zorunda kalacak oluşum, ayrıyeten naked olması, buna ilaveten honda fiyatlarının uçuşa geçmiş olması itti diyebilirim.
umarım benelli trk 502'den memnun olur ve uzun yıllar birlikte yolculuklarımız gerçekleşir.
yarın plaka ruhsat işini halletmeye çalışacağım vakit bulursam.
bu arada arkadaşların gündeme getirdiği yan çanta demirlerindeki aparatlar bende de yok. bu aparatlar motosikletle birlikte mi gelmeli yoksa çantaların parçaları olarak mı bilmiyorum. eğer motosiklet yan çanta demirlerinin ayrılmaz elemanları iseler, ben de onları talep edeyim. arkadaşların bu konuda bilgileri vardır sanıyorum.
kazasız belasız sürüşler dileklerimi sunarak iyi geceler temenni ediyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
dominar mı alayım, nc 750x mi yoksa trk 502 mi derken bayağı ikilem (üçlem her neyse) arasında kalmıştım.
nihayet bugün yani 18 Nisan 2018 tarihi akşamında bir Benelli trk 502 sahibi oldum. bajaj boxer de gitti elden bu vesileyle.
beni biraz da buna dominarın çanta demirlerinin olmaması ve onun temini vesairesi ile uğraşmak zorunda kalacak oluşum, ayrıyeten naked olması, buna ilaveten honda fiyatlarının uçuşa geçmiş olması itti diyebilirim.
umarım benelli trk 502'den memnun olur ve uzun yıllar birlikte yolculuklarımız gerçekleşir.
yarın plaka ruhsat işini halletmeye çalışacağım vakit bulursam.
bu arada arkadaşların gündeme getirdiği yan çanta demirlerindeki aparatlar bende de yok. bu aparatlar motosikletle birlikte mi gelmeli yoksa çantaların parçaları olarak mı bilmiyorum. eğer motosiklet yan çanta demirlerinin ayrılmaz elemanları iseler, ben de onları talep edeyim. arkadaşların bu konuda bilgileri vardır sanıyorum.
kazasız belasız sürüşler dileklerimi sunarak iyi geceler temenni ediyorum.

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
dominar mı alayım, nc 750x mi yoksa trk 502 mi derken bayağı ikilem (üçlem her neyse) arasında kalmıştım.
nihayet bugün yani 18 Nisan 2018 tarihi akşamında bir Benelli trk 502 sahibi oldum. bajaj boxer de gitti elden bu vesileyle.
beni biraz da buna dominarın çanta demirlerinin olmaması ve onun temini vesairesi ile uğraşmak zorunda kalacak oluşum, ayrıyeten naked olması, buna ilaveten honda fiyatlarının uçuşa geçmiş olması itti diyebilirim.
umarım benelli trk 502'den memnun olur ve uzun yıllar birlikte yolculuklarımız gerçekleşir.
yarın plaka ruhsat işini halletmeye çalışacağım vakit bulursam.
bu arada arkadaşların gündeme getirdiği yan çanta demirlerindeki aparatlar bende de yok. bu aparatlar motosikletle birlikte mi gelmeli yoksa çantaların parçaları olarak mı bilmiyorum. eğer motosiklet yan çanta demirlerinin ayrılmaz elemanları iseler, ben de onları talep edeyim. arkadaşların bu konuda bilgileri vardır sanıyorum.
kazasız belasız sürüşler dileklerimi sunarak iyi geceler temenni ediyorum.

hayırlı uğurlu olsun cümlemize arkadaşlar şimdiden kazasız belasız binmek nasip olur inşallah...araştırmama göre yan çanta demirlerinin üzerindeki parçalar standart geliyor ama bizim motorlarda eksik..... aldığım yerle görüştüm oda yetkililerle görüşmüş bu ay sonuna kadar ya yeni demir gönderirler dedi ( üzerindekini geri isteriz dedi ) yada parçaları bir şekilde hallederler dedi.....hatta ben anteple bile görüştüm bahsettiğimiz ürünün ellerinde olduğunu ve taleb olursa gönderim yapacaklarını söyledir garantiden veya ücretle ilgili bilgi vermediler....yan çantalarım var ama takamıyorum.demirlere herhangi bir işlem yapma dediler bana bu arada.......
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
dominar mı alayım, nc 750x mi yoksa trk 502 mi derken bayağı ikilem (üçlem her neyse) arasında kalmıştım.
nihayet bugün yani 18 Nisan 2018 tarihi akşamında bir Benelli trk 502 sahibi oldum. bajaj boxer de gitti elden bu vesileyle.
beni biraz da buna dominarın çanta demirlerinin olmaması ve onun temini vesairesi ile uğraşmak zorunda kalacak oluşum, ayrıyeten naked olması, buna ilaveten honda fiyatlarının uçuşa geçmiş olması itti diyebilirim.
umarım benelli trk 502'den memnun olur ve uzun yıllar birlikte yolculuklarımız gerçekleşir.
yarın plaka ruhsat işini halletmeye çalışacağım vakit bulursam.
bu arada arkadaşların gündeme getirdiği yan çanta demirlerindeki aparatlar bende de yok. bu aparatlar motosikletle birlikte mi gelmeli yoksa çantaların parçaları olarak mı bilmiyorum. eğer motosiklet yan çanta demirlerinin ayrılmaz elemanları iseler, ben de onları talep edeyim. arkadaşların bu konuda bilgileri vardır sanıyorum.
kazasız belasız sürüşler dileklerimi sunarak iyi geceler temenni ediyorum.

Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
son fotomda,işaretli,alttaki 2 demir parçası,o yan çanta demirine kaynaklıdır.(adanalı gök kardeşimin koyduğu foroda da belli) yan çantanın alt girintileri,o çıkıntılara giriyor ve üst taraftaki yine büyük parçaya kilitleniyor.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Plaka alırken plaka ücreti hariç birde zorla bağış alıyorlar. Makbuzlarınıza dikkat edin. Bağışı iptal ettirdim bana afra tafra yapıyor. Ama kimsenin sizden zorla almaya hakkı yok.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
ARKADAŞLAR BİRDE BÖYLE BAKIN.....
OaIl5f.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

vRktF8.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

Ka5fQl.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

qmKzEn.jpg
https://imageshack.com/a/img924/1145/v6qjB2.jpg BUDA BANA HAYIRLI OLSUN OZAMAN......:queen:
 
Son düzenleme:

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
ARKADAŞLAR BİRDE BÖYLE BAKIN.....https://imageshack.com/a/img923/115/OaIl5f.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

https://imageshack.com/a/img923/4070/vRktF8.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

https://imageshack.com/a/img922/9445/Ka5fQl.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

https://imageshack.com/a/img922/5914/qmKzEn.jpghttps://imageshack.com/a/img924/1145/v6qjB2.jpg BUDA BANA HAYIRLI OLSUN OZAMAN......:queen:

Maşallah.
Karter korumayı nereden temin ettiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst