Hayırlı olsun,motosikletinizi canlı olarak gördüm ve çok beğendim,belki sizi de gördüm ama bende bugün satın aldığım BN251'i görme heyecanıyla konuşamamış olabiliriz
Güzel günlerde kullanın
kırmızı renk olan sizinki miydi?
Hayırlı olsun,motosikletinizi canlı olarak gördüm ve çok beğendim,belki sizi de gördüm ama bende bugün satın aldığım BN251'i görme heyecanıyla konuşamamış olabiliriz
Güzel günlerde kullanın
Ben siyahı aldım,kırmızıyı da bayi de başka bir arkadaş vardı o almak üzereydi,sizin motosikleti hazırlıyorlardı sanırım saat 17.00 civarı deponun olduğu yerde incirlikte,beyaz Citroen C5 ile gelmiştik siz ordamıydınızkırmızı renk olan sizinki miydi?
Ben siyahı aldım,kırmızıyı da bayi de başka bir arkadaş vardı o almak üzereydi,sizin motosikleti hazırlıyorlardı sanırım saat 17.00 civarı deponun olduğu yerde incirlikte,beyaz Citroen C5 ile gelmiştik siz ordamıydınız
arkadaşlar 2018 yeni teslim edilen trk502 lerde yan çanta demirlerinde çantayı bağlamak için aparat yoktu dikkat ettinizmi....
aparat derken nasıl bir aparat
abi eline yüreğine sağlık vallahi bende nasıl resim atarım diye kurcalıyordum bilgisayarı sağolasın teşekkür ederim paylaşımın için......motosikletini yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum,kazasız,cezasız kullanmanız dileklerimle.
ADANALI GÖK kardeşimizin dediğine bende dikkat ettim,evet o aparatlar yok.
eksik olan aparatlar şunlar,fotolarda işaretledim.
[url]https://i.hizliresim.com/4a5VaG.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/JQvzQQ.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/OoPzoD.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/vjqN64.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/MdrB89.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/QV9z8g.jpg[/url]
dominar mı alayım, nc 750x mi yoksa trk 502 mi derken bayağı ikilem (üçlem her neyse) arasında kalmıştım.
nihayet bugün yani 18 Nisan 2018 tarihi akşamında bir Benelli trk 502 sahibi oldum. bajaj boxer de gitti elden bu vesileyle.
beni biraz da buna dominarın çanta demirlerinin olmaması ve onun temini vesairesi ile uğraşmak zorunda kalacak oluşum, ayrıyeten naked olması, buna ilaveten honda fiyatlarının uçuşa geçmiş olması itti diyebilirim.
umarım benelli trk 502'den memnun olur ve uzun yıllar birlikte yolculuklarımız gerçekleşir.
yarın plaka ruhsat işini halletmeye çalışacağım vakit bulursam.
bu arada arkadaşların gündeme getirdiği yan çanta demirlerindeki aparatlar bende de yok. bu aparatlar motosikletle birlikte mi gelmeli yoksa çantaların parçaları olarak mı bilmiyorum. eğer motosiklet yan çanta demirlerinin ayrılmaz elemanları iseler, ben de onları talep edeyim. arkadaşların bu konuda bilgileri vardır sanıyorum.
kazasız belasız sürüşler dileklerimi sunarak iyi geceler temenni ediyorum.
dominar mı alayım, nc 750x mi yoksa trk 502 mi derken bayağı ikilem (üçlem her neyse) arasında kalmıştım.
nihayet bugün yani 18 Nisan 2018 tarihi akşamında bir Benelli trk 502 sahibi oldum. bajaj boxer de gitti elden bu vesileyle.
beni biraz da buna dominarın çanta demirlerinin olmaması ve onun temini vesairesi ile uğraşmak zorunda kalacak oluşum, ayrıyeten naked olması, buna ilaveten honda fiyatlarının uçuşa geçmiş olması itti diyebilirim.
umarım benelli trk 502'den memnun olur ve uzun yıllar birlikte yolculuklarımız gerçekleşir.
yarın plaka ruhsat işini halletmeye çalışacağım vakit bulursam.
bu arada arkadaşların gündeme getirdiği yan çanta demirlerindeki aparatlar bende de yok. bu aparatlar motosikletle birlikte mi gelmeli yoksa çantaların parçaları olarak mı bilmiyorum. eğer motosiklet yan çanta demirlerinin ayrılmaz elemanları iseler, ben de onları talep edeyim. arkadaşların bu konuda bilgileri vardır sanıyorum.
kazasız belasız sürüşler dileklerimi sunarak iyi geceler temenni ediyorum.
dominar mı alayım, nc 750x mi yoksa trk 502 mi derken bayağı ikilem (üçlem her neyse) arasında kalmıştım.
nihayet bugün yani 18 Nisan 2018 tarihi akşamında bir Benelli trk 502 sahibi oldum. bajaj boxer de gitti elden bu vesileyle.
beni biraz da buna dominarın çanta demirlerinin olmaması ve onun temini vesairesi ile uğraşmak zorunda kalacak oluşum, ayrıyeten naked olması, buna ilaveten honda fiyatlarının uçuşa geçmiş olması itti diyebilirim.
umarım benelli trk 502'den memnun olur ve uzun yıllar birlikte yolculuklarımız gerçekleşir.
yarın plaka ruhsat işini halletmeye çalışacağım vakit bulursam.
bu arada arkadaşların gündeme getirdiği yan çanta demirlerindeki aparatlar bende de yok. bu aparatlar motosikletle birlikte mi gelmeli yoksa çantaların parçaları olarak mı bilmiyorum. eğer motosiklet yan çanta demirlerinin ayrılmaz elemanları iseler, ben de onları talep edeyim. arkadaşların bu konuda bilgileri vardır sanıyorum.
kazasız belasız sürüşler dileklerimi sunarak iyi geceler temenni ediyorum.
son fotomda,işaretli,alttaki 2 demir parçası,o yan çanta demirine kaynaklıdır.(adanalı gök kardeşimin koyduğu foroda da belli) yan çantanın alt girintileri,o çıkıntılara giriyor ve üst taraftaki yine büyük parçaya kilitleniyor.
ARKADAŞLAR BİRDE BÖYLE BAKIN.....https://imageshack.com/a/img923/115/OaIl5f.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
https://imageshack.com/a/img923/4070/vRktF8.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
https://imageshack.com/a/img922/9445/Ka5fQl.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------
https://imageshack.com/a/img922/5914/qmKzEn.jpghttps://imageshack.com/a/img924/1145/v6qjB2.jpg BUDA BANA HAYIRLI OLSUN OZAMAN......:queen: