Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
Arkadaşlar merhaba. İstanbul benelli kullanıcıların bir WP gurubu varmı? Bende TNT 250 ye yeni sahip olanlardanım. Yaz Kış motora binen biriim. Özellikle İstanbul Anadolu yakasında olanlar varsa daha sık gorusulebilir. Ataşehirden selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba , ktm duke200 motosikletimi çok memnun olmama rağmen boyutunun ufaklığından dolayı tnt250 ile takaslamayı düşünüyorum. Yedek parça ve usta bulunurluğu , yakıt konusunda kullanıcı bilgisi almam mümkün mü acaba ?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaşlar merhaba , ktm duke200 motosikletimi çok memnun olmama rağmen boyutunun ufaklığından dolayı tnt250 ile takaslamayı düşünüyorum. Yedek parça ve usta bulunurluğu , yakıt konusunda kullanıcı bilgisi almam mümkün mü acaba ?

Şimdiye kadar hiç yedek parça problemim olmadı. Elbet servisin elinde olmayabiliyor bazı parçalar ancak genelde kısa sürede geliyor. Ankara'da Vento Motors'dan şahsen memnunum. Periyodik bakım 190 ve 250 lira. İki yağ değişiminde bir kez yağ filtresi değişiyor. Fiyat farkı bu yüzden oluyor genelde. Servisi dışında bir yere gitmediğim için yorum yapamayacağım usta bulunurluluğu konusunda.

Yakıt konusunda şöyle yorum yapayım,

Orjinalde 46 dişli ile geliyor motor. Şehir içinde bu dişli ile 2 çizgi kalana kadar kullanırken (12-13 litreye tekabül ediyor) 300-350km kadar yol yaptığım oluyor. Agresif kullanarak 270km de benzinliğe gittiğimde oldu.

Şuan üzerinde 42 dişli yapıp taktım. Ankara-Akçakoca ve düzce şehir içi gezindim 420 km yi devirdim. Seyir hızım da çok dip gaz yapmadan 110-130 arası değişti.

Birde ben 190 130kg biriyim. Sürekli artçılı gibi düşünebilirsiniz :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdiye kadar hiç yedek parça problemim olmadı. Elbet servisin elinde olmayabiliyor bazı parçalar ancak genelde kısa sürede geliyor. Ankara'da Vento Motors'dan şahsen memnunum. Periyodik bakım 190 ve 250 lira. İki yağ değişiminde bir kez yağ filtresi değişiyor. Fiyat farkı bu yüzden oluyor genelde. Servisi dışında bir yere gitmediğim için yorum yapamayacağım usta bulunurluluğu konusunda.

Yakıt konusunda şöyle yorum yapayım,

Orjinalde 46 dişli ile geliyor motor. Şehir içinde bu dişli ile 2 çizgi kalana kadar kullanırken (12-13 litreye tekabül ediyor) 300-350km kadar yol yaptığım oluyor. Agresif kullanarak 270km de benzinliğe gittiğimde oldu.

Şuan üzerinde 42 dişli yapıp taktım. Ankara-Akçakoca ve düzce şehir içi gezindim 420 km yi devirdim. Seyir hızım da çok dip gaz yapmadan 110-130 arası değişti.

Birde ben 190 130kg biriyim. Sürekli artçılı gibi düşünebilirsiniz :queen:

eyvallah hocam , bende Ankara da ikamet ediyorum. Yakıtı çok problem değil haftada 1 gün cmtsleri işe gidip geliyorum harici motosiklet gurubumuzla 200-300 km lik yolculuklar. Benimde boy 1.87 kg 85 duke200 de pek rahat edemiuorum , duke şehir içi ortalama 2.5 -3lt yakıyor 11 lt ile 400 km görüyorum :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Uçsun kaçsın beklentiniz varsa pek memnun kalmaya bilirsiniz. Gerçi duke200'den her halükarda daha iyi ancak alt devirleri cansız biraz. 7000'den sonra uyanıyor 9 binden sonra fırlıyor. :)

Ben kıçımın rahatlığına düşkün olduğum için aldıydım. Rahat, uzun yolda bayılmayan bir motor.

Test etmek isterseniz yardımcı olurum. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uçsun kaçsın beklentiniz varsa pek memnun kalmaya bilirsiniz. Gerçi duke200'den her halükarda daha iyi ancak alt devirleri cansız biraz. 7000'den sonra uyanıyor 9 binden sonra fırlıyor. :)

Ben kıçımın rahatlığına düşkün olduğum için aldıydım. Rahat, uzun yolda bayılmayan bir motor.

Test etmek isterseniz yardımcı olurum. :)

Eyvallah hocam , bu gün takas edeceğim arkadaşla görüşücez uygun bi vakit bulursak. Onu test edeceğim , yinede teklifiniz için teşekkür ederim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-gayet-temiz-511193727/detay

Almayı düşündüğüm motor bu piyasa değeri 9-10 bin tl arası olan abssiz duke200ümün üzerine 1.500 tl vermeyi düşünüyorum. Bakalım nasip kısmet
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Orjinal lastikler ile bu havalarda sakın kullanmayın. Yazın idare ediyor ancak bu havalarda Allah korusun...
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Arkadaşlar benim motorda yağ ışığı motor çalışırken çok az yanmaya başladı. ama ilk kontak açılığındaki gibi parlak değil sönük olarak yanıyor. yağ tam. mişürün alt soketini çıkarıp temizledim ama sorun hallolmadı hala.. varmı daha önce karşılaşan...
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
ben bu motoru çok beğeniyorum , umarım 2018 de gelmeye devam eder , 2. motor olarak almayı planlıyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar benim motorda yağ ışığı motor çalışırken çok az yanmaya başladı. ama ilk kontak açılığındaki gibi parlak değil sönük olarak yanıyor. yağ tam. mişürün alt soketini çıkarıp temizledim ama sorun hallolmadı hala.. varmı daha önce karşılaşan...

ampül veya led gidici olabilir.
 
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar bende tnt250 almayı düşünüyorum Bursa’da kullanan arkadaşlar var mı servis durumu nasıl, Bursa’da satmayı düşünen arkadaş var mı birde
 
Katılım
14 Ocak 2017
Mesajlar
23
Kastamonudan var 2016 model 2017 nisan çıkışlı kırmızı 12500kmde sıkıntısı yok ilana filan koymadım ama satmayı düşünüyorum. Detay istersen konuşuruz
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Satılıktır..
14.600km.de
Fiyat: 13.750Lira

zStqgH.jpeg
[/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------



 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst