YasinC
gidebildin mi bayiye?
Arkadaşlar merhaba , ktm duke200 motosikletimi çok memnun olmama rağmen boyutunun ufaklığından dolayı tnt250 ile takaslamayı düşünüyorum. Yedek parça ve usta bulunurluğu , yakıt konusunda kullanıcı bilgisi almam mümkün mü acaba ?
Şimdiye kadar hiç yedek parça problemim olmadı. Elbet servisin elinde olmayabiliyor bazı parçalar ancak genelde kısa sürede geliyor. Ankara'da Vento Motors'dan şahsen memnunum. Periyodik bakım 190 ve 250 lira. İki yağ değişiminde bir kez yağ filtresi değişiyor. Fiyat farkı bu yüzden oluyor genelde. Servisi dışında bir yere gitmediğim için yorum yapamayacağım usta bulunurluluğu konusunda.
Yakıt konusunda şöyle yorum yapayım,
Orjinalde 46 dişli ile geliyor motor. Şehir içinde bu dişli ile 2 çizgi kalana kadar kullanırken (12-13 litreye tekabül ediyor) 300-350km kadar yol yaptığım oluyor. Agresif kullanarak 270km de benzinliğe gittiğimde oldu.
Şuan üzerinde 42 dişli yapıp taktım. Ankara-Akçakoca ve düzce şehir içi gezindim 420 km yi devirdim. Seyir hızım da çok dip gaz yapmadan 110-130 arası değişti.
Birde ben 190 130kg biriyim. Sürekli artçılı gibi düşünebilirsiniz :queen:
bu motor 2018 yılında gelecek mi? bilen var mı?
Uçsun kaçsın beklentiniz varsa pek memnun kalmaya bilirsiniz. Gerçi duke200'den her halükarda daha iyi ancak alt devirleri cansız biraz. 7000'den sonra uyanıyor 9 binden sonra fırlıyor.![]()
Ben kıçımın rahatlığına düşkün olduğum için aldıydım. Rahat, uzun yolda bayılmayan bir motor.
Test etmek isterseniz yardımcı olurum.![]()
Arkadaşlar benim motorda yağ ışığı motor çalışırken çok az yanmaya başladı. ama ilk kontak açılığındaki gibi parlak değil sönük olarak yanıyor. yağ tam. mişürün alt soketini çıkarıp temizledim ama sorun hallolmadı hala.. varmı daha önce karşılaşan...
YasinC, sahibinden de satilik olan Ankarali tnt sizin mi![]()