Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
lianus geçen hafta İZMİR' deydim. Fırsat bulamadım. En dolu aksesuar sende var görmek isterdim. Bende bu aralar aksesuar bakıyorum. Yazlığa gitmeden hepsini taktırıcam. O zaman resim atayım.

Herkese saygılar.

Merhaba.

Başka zaman fırsat olursa haberleşir, tanışırız inşallah. Aksesuar konusunda aliexpress büyük nimet. Aynalar hariç her şey yurt dışından geldi. Resimleri bekliyoruz.
Yeni motorun hayırlı olsun, kazasız belasız.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Merhaba Arkadaşlar,

İlk aldığımdan beri kullandıkça zevk aldığım bu motor hakkında merak edenler için düşüncelerimi yazmak istedim.

Yamaha 1. seviye sürüş eğitimi ve ehliyet kursunda aldığım eğitimlerden sonra kuzenimin YBR 125 motorunu kısa süre 500-600 km kadar kullandım.

İlk motorumda MT-25 konusunda tam karar vermişken son indirimle birlikte TNT 250 sahibi oldum.

Görüntüsü ve sesi aklımı çelen oldu. Plastik ve metal parçalarının kalitesi KESİNLİKLE ucuz çin malı değil.

Başlangıç motoru olabilir. Rodajını dikkatli kademeli olarak yaptım. 10.000 devirlere kısa kısa geçtim.

1000km rodajı bittikten ve bakımı yapıldıktan sonra keyif çıkarmaya başladım. Bakımda yazılımla beraber daha atik bir hale geldi.

105 kiloyum 154 km rüzgarlı ve depoya tam yatmadan gördüm. Rodajda acaba sağır kalır mı düşüncem vardı ama şükür sıkıntı yok.

İlk 1000 km rodajda sakin kullanımda 4,6-5 litre, şimdi biraz yüksek devir olduğunan 5,5 litre 100km de.

Racing tadı vermez, R25 ile ışıklarda denk geldik 4. viteste anladım bunu bıraktım uzadı adam.

Ani gaz verdiğinizde motor tekere gelmek istiyor. 8. vites olsa istiyor. verdiği his bu.

Bazen gazladıktan sonra ışıkta tam duracakken egzosun patlamasıyla insanlar motorunuzu süzüyor. Kalkışta siz uzayınca bazıları sizinle yarışmak için kovalıyor. Ama nafile yetişen yok.

Bu ilk ve son motorum olur diyordum ama bu sıralar hız yapınca yok ya galiba bende 600 kadar çıkarım diyorum. Kısacası buna rakip tek alternatif bence MT-25 ama benim altımda cılız kalıyor ve PARAM YOK.



gelelim eksilere;


Lastikler ben değiştirmedim, düşünmüyorum da çünkü henüz diz koyma meraklısı değilim bana yetiyor. Ancak çok kötü çünkü kitlenmeye kaymaya meyilli.

Seleyi meraktan açtım kapatması bana zor geldi. Anahtarlık ve anahtarları kalitesiz. :)

İkinci el piyasasına güvenmediğinden insanlar motora ön yargılı, bu bakışları yolda sürerken siz fark ediyorsunuz ama gaz verince de kıskanıyorlar.

Sesini duyan apaçi arabacılar yarışmak için sizi sıkıştırıyor.

CF MOTO' yu değerlendiren AEA bu motoruda test edip yayınlasa emin olun satışları 3 katına çıkar. Belli olmaz yakın zamanda deneyebilir de.

Bu işi yatırım olarak düşünme zevk bu ve JAPON rakiplerinden daha çok zevk veriyor.


lianus geçen hafta İZMİR' deydim. Fırsat bulamadım. En dolu aksesuar sende var görmek isterdim. Bende bu aralar aksesuar bakıyorum. Yazlığa gitmeden hepsini taktırıcam. O zaman resim atayım.

Herkese saygılar.

Yazdiklarinizin %99 na katiliyorum ama AEA arpa yemedigi motoru incelemez. İncelese bile yerin dibine sokar. Bulur kotu bir ozelligini anlatir da anlatir..
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
2017 modeller gelmedi mi arkadaşlar bayilere birde fiyat yükseldi diyenler var ama web sayfasında hala kampanyalı fiyat görünüyor bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
2017 modeller gelmedi mi arkadaşlar bayilere birde fiyat yükseldi diyenler var ama web sayfasında hala kampanyalı fiyat görünüyor bilgisi olan var mı ?

TNT 25'ler dağıtıldı diye biliyorum TNT 250'ler ise henüz belli değil inş gelecektir. ama artık abs'siz modelin geleceğini sanmıyorum.
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
10
Arkadaşlar tnt 250 kullanan varmı nasıldır nedir titreşim varmıı yokmu alıpta pişman ildum diyen oldumu huc
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Eğer ikisi beraber dağıtılmadı ise demek ki TNT 250 ABS'siz modeller gelmeyecek Temmuz gibi ABS'li Euro4 modeller gelecektir.

Nisan ayından itibaren ülkeye euro4 olmayan modellerin girmeyceği ile ilgi bir yazı okumuştum haklı olabilirsin. Euro4'ler bu sene kesin getirilir yoksa firma ne satacak
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Euro 4 modelleri gelir artık dediğiniz gibi TNT 25'de gelenler son partiydi bence. TNT 250'lerde bir aya gelir her halde.
 
Katılım
6 Haz 2017
Mesajlar
2
Merhabalar,

Bir senedir sessiz sedasız takip ediyorum bu başlığı, her türlü paylaşımlarınız için çok teşekkürler.

Motorumdan çok memnunum fakat daha büyük bir tur motoru almak için şuan satılığa çıkarmış durumdayım. Bana mesajla ulaşabilirseniz linki atabilirim (ipucu: malum sitede kırmzı şeytan :)), hatta eğer uygunsa burada da paylaşabilirim.

Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
165
İZMİR VE ÇEVRESİNDE DÜŞÜK KM UYGUN FİYATA TNT250 SATAN VARSA YAZSIN
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Arkadaşlar motorun ikinci elini kara borsa mantığına çevirmişler, yok efendim bunun sıfırı 13,900 diyen gitsin bayiden alsın falan adam 15000₺ yazmış 17000₺ yazmış neyse canım mal sizin hayrını görün bişe demiyorum. Bayinin biri ön sipariş alıyor öbürü gelmicek diyor fabrika 2 aydır hergün farklı bişe diyor nisan ayından beri motoru almaya çalışıyorum ama kusura bakmayın ama çok sikimsonik bi hal aldı kara borsacılara sokağa atcak paramız yok, böyle distribütör de olmaz yok geldi gelcek gelmicek şu gelcek bu gelmicek falan filan ne dedikleri belli değil, anlayacağınız benelli almaktan vazgeçtim mt25,r25,cbr250 gibi bişe bakacağım hepinizi iyi sürüşler dilerim
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Merhabalar,

Bir senedir sessiz sedasız takip ediyorum bu başlığı, her türlü paylaşımlarınız için çok teşekkürler.

Motorumdan çok memnunum fakat daha büyük bir tur motoru almak için şuan satılığa çıkarmış durumdayım. Bana mesajla ulaşabilirseniz linki atabilirim (ipucu: malum sitede kırmzı şeytan :)), hatta eğer uygunsa burada da paylaşabilirim.

Tekeriniz düz bassın.

Uygundur paylaşabilirsin :) Tur motoru olarak hangi modeli düşünüyorsun enduro mu yoksa daha üst seviye mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

Arkadaşlar motorun ikinci elini kara borsa mantığına çevirmişler, yok efendim bunun sıfırı 13,900 diyen gitsin bayiden alsın falan adam 15000₺ yazmış 17000₺ yazmış neyse canım mal sizin hayrını görün bişe demiyorum. Bayinin biri ön sipariş alıyor öbürü gelmicek diyor fabrika 2 aydır hergün farklı bişe diyor nisan ayından beri motoru almaya çalışıyorum ama kusura bakmayın ama çok sikimsonik bi hal aldı kara borsacılara sokağa atcak paramız yok, böyle distribütör de olmaz yok geldi gelcek gelmicek şu gelcek bu gelmicek falan filan ne dedikleri belli değil, anlayacağınız benelli almaktan vazgeçtim mt25,r25,cbr250 gibi bişe bakacağım hepinizi iyi sürüşler dilerim

Distribütör şuan bir şey söylemiyor çalışmalarımız devam ediyor diyor sebebi bende şu; "Euro3 model artık ülkeye giremiyor Euro4'te bu model için yüksek maliyet olabilir " e buda yüzden getiremiyorlar ama alternatif olarak birşeyler yapacaklar diye düşünüyorum.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Arkadaslar yeni gelecek olan seri kesinlikle 17900 tl olacak ilk agizdan bilgidir. Dolar kuruna gore + - 500 oynayabilir fakat artik asla 13900e motor olmayacak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst