Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
Beyler kırmızısını arıyorum istanbulda 1-2 bayiye sordum kalmadığını söylüyor yardımcı olacak birisi var mı bu konuda

Sahibinden.com'da kırmızı 250 ilanları var. Onlarda satıldıysa Benelli'nin sitesine girip tüm bayilerin telefon numaralarını bulup arayın. Kırmızıya odaklandıysanız.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Yarın imkan olursa 1-2 tane daha yapayım.

Valla bana yaparsan masrafi neyse karsilamaya hazirim. Ama daha cok hava alacak sekilde tasarim yap bence cunku yazin cogu kisi sikinti yasamis bu korumlar yuzunden..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

Yeni bir grup kurulmuş Benelli ile ilgili bilginiz olsun. https://www.facebook.com/groups/benellitr
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Hepsini aradım beyler 2017 gelecekmiş yeni parti fiyat 17 küsürlerde bişe olacağı söylendi ama kesin değilmiş biriside pirelli lastikle geleceğini söyledi artık 13.900₺ 2016 üretim kalmamış bu kadar hızlı satılacağını düşünmemiştim, motor bildiğin KALMAMIŞ :)
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
45
Arkadaşlar aliexpresten kısa debriyaj ve fren kolları alıp kullanan varmı? ?varsa nasıl mennunmu? Görüntü olarak nasıl?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Valla bana yaparsan masrafi neyse karsilamaya hazirim. Ama daha cok hava alacak sekilde tasarim yap bence cunku yazin cogu kisi sikinti yasamis bu korumlar yuzunden..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

Yeni bir grup kurulmuş Benelli ile ilgili bilginiz olsun. https://www.facebook.com/groups/benellitr

Açıkçası tasarım için baya uğraşmam lazım ve lazerde kesilirken çok fazla ince olursa kesikler arası yer sıcaktan malzeme çekebilir.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Dun hava sicakti daga tirmandim 82 dereceyi gordum ekranda muhtemelen radyator koruma olsa sikinti cikardi..
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Ne gerek var bence gereksiz bir şey. Yine bir AEA bombası. Isının hızlı düştüğü deneyi de tam bir komedi.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ne gerek var bence gereksiz bir şey. Yine bir AEA bombası. Isının hızlı düştüğü deneyi de tam bir komedi.

Benzer sıvıyı sanayide bazı yerlerde kullanıyoruz. Antifreeze zaten konmaz radyatöre soğutma sıvısı konur. Evans bir markadır Motul'ün de benzer ürünleri var.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Benzer sıvıyı sanayide bazı yerlerde kullanıyoruz. Antifreeze zaten konmaz radyatöre soğutma sıvısı konur. Evans bir markadır Motul'ün de benzer ürünleri var.

Antifrizli su neden konmaz ?
o soğutma sıvısı net olarak sizin motorunuza ne faydalar getirecek?
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Yani şimdi evans koydursam mı yoksa eski sistem mi devam etsem,yoksa evansın bir zararı olurmu motora,kararsız kaldım :(
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yani şimdi evans koydursam mı yoksa eski sistem mi devam etsem,yoksa evansın bir zararı olurmu motora,kararsız kaldım :(

kullanalı kaç sene oldu neden değiştirmeyi düşünüyorsun ki, zaten belli bir km de veya yılda değiştirin diyor olması lazım, boşu boşuna gereksiz masrafa girmeyin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst