Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Anlaş Tournee aldım yeni tarihli,yeni radyal,630 tl sökme takma balans dahil,eski motorumda da anlaş kullanıyordum,gerçekten güzel lastik,şiddetle tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

S.A arkadaşlar şimdi bir sorum olacak;
kullanma kılavuzunu inceledim motor yağı olarak 10/50 yağ kullanın diyor, fakat servise sordum onlar dedi ki; biz 10/40 kullanıyoruz;
Bu konu hakkında ben kullanma kılavuzundan tarafım,ben 10/50 7100 serisi motul götürsem peryodik bakımda servis bu yağı koyarmı,motor yağı motosikletlerin kan'ı adeta ben bu konuda ne yapsam diye düşünüyorum açıkçası;
Benelli türkiye'ye mesaj attım geri dönüş yaptılar 10/40 castrol koy dediler,açıkçası böyle bir motorun fazlası ile motul gibi kaliteli bir yağı hakettiğini düşünüyorum,bu konuda siz neler yapıyorsunuz??

Castrol kötü yağ değildir.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
S.A arkadaşlar şimdi bir sorum olacak;
kullanma kılavuzunu inceledim motor yağı olarak 10/50 yağ kullanın diyor, fakat servise sordum onlar dedi ki; biz 10/40 kullanıyoruz;
Bu konu hakkında ben kullanma kılavuzundan tarafım,ben 10/50 7100 serisi motul götürsem peryodik bakımda servis bu yağı koyarmı,motor yağı motosikletlerin kan'ı adeta ben bu konuda ne yapsam diye düşünüyorum açıkçası;
Benelli türkiye'ye mesaj attım geri dönüş yaptılar 10/40 castrol koy dediler,açıkçası böyle bir motorun fazlası ile motul gibi kaliteli bir yağı hakettiğini düşünüyorum,bu konuda siz neler yapıyorsunuz??

Ben Tnt25'imin ilk bakımında(1000km) 2 kutu Motul 5100 10W-40 alıp Vale Moto'ya gitmiştim. (Yağı online almıştım, 10W-50 stokta yoktu)

"Ben kendi yağımı getirdim ama ayıp olmaz umarım" filan demiştim. Onlar da "Estağfurullah, nasıl istersen" demişlerdi.
Yetkili servis izin vermiyorsa ya yağ uygun değildir ya da kendi dandik yağını iteleyecektir. 2.'sini diyorlarsa o servise uğramamak lazım.

Motul 7100'e de gerek yok aslında. 7100 biraz yüksek performans işi, 5100 günlük kullanım için iyidir.
7100 yerine 5100 kullanarak, tasarruf ettiğiniz parayla hava ve yağ filtrelerini periyodik olarak değiştirebilirsiniz. Malum filtreleri temizlemek çok sağlıklı olmuyor.

Bir de Motul'ün sahtesi çok. Güvenilir yerlerden alın.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Ben Tnt25'imin ilk bakımında(1000km) 2 kutu Motul 5100 10W-40 alıp Vale Moto'ya gitmiştim. (Yağı online almıştım, 10W-50 stokta yoktu)

"Ben kendi yağımı getirdim ama ayıp olmaz umarım" filan demiştim. Onlar da "Estağfurullah, nasıl istersen" demişlerdi.
Yetkili servis izin vermiyorsa ya yağ uygun değildir ya da kendi dandik yağını iteleyecektir. 2.'sini diyorlarsa o servise uğramamak lazım.

Motul 7100'e de gerek yok aslında. 7100 biraz yüksek performans işi, 5100 günlük kullanım için iyidir.
7100 yerine 5100 kullanarak, tasarruf ettiğiniz parayla hava ve yağ filtrelerini periyodik olarak değiştirebilirsiniz. Malum filtreleri temizlemek çok sağlıklı olmuyor.

Bir de Motul'ün sahtesi çok. Güvenilir yerlerden alın.

Yok benim aldığım yer orjinal ondan adım gibi eminim,yani 5100 da iş görür diyorsun kardeşim,iyice bir araştırma yapmak lazım ben cbf'imde bile motul 300v kullanıyordum,bu motor için en iyisini kullanmak istiyorum,gerçi makina daha rodajda 2 günde işe git gel 250 km devirdim,herhalde önümüzdeki hafta rodajı tamamlarım
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Yasin teşekkürler masrafları birazdaha kıstım krediden haber bekliyorum motoru canlı olarak hiç görmedim ama kredi sonucuna göre aranızda olabilirim renk olarak siyah çoğunluğunu farkettim ama ben başından beri kırmızı düşünüyorum
Kırmızıda beğenmediğim tek şey amortisörün(yayın) siyah olması onu kırmızıyla değişebilirim fiyatı 230₺ idi yanlış hatırlamıyorsam, sonra lastikleri ve çamurluğu söküp katlanır plakalık düşünüyorum başlangıç olarak

Motoru alırsan galiba en çok aksesuar ve arça değişikliğini sen yapacaksın bol bol fotoğraf atarsın artık :)
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
arkadaşlar kuyruk iptali ve elcik değişimi yaptım. elcik takmak çok zor bilginiz olsun.

vbjkzp.jpg

brBq80.jpg

Lybkdb.jpg


aldığım elcik bu http://urun.n11.com/modifiye-urunler/rizoma-modeli-elcik-seti-siyah-P90234767

aldığım plaklalık bu http://urun.n11.com/yedek-parca/motosiklet-katlanir-plakalik-honda-yamaha-suzuki-plakalik-P151443427

plakalık tam uymuyor altına parça demir ile ek yaptırdım demircide 2 tl ye gayet güzel oldu..
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
arkadaşlar kuyruk iptali ve elcik değişimi yaptım. elcik takmak çok zor bilginiz olsun.

http://i.hizliresim.com/vbjkzp.jpg
http://i.hizliresim.com/brBq80.jpg
http://i.hizliresim.com/Lybkdb.jpg

aldığım elcik bu http://urun.n11.com/modifiye-urunler/rizoma-modeli-elcik-seti-siyah-P90234767

aldığım plaklalık bu http://urun.n11.com/yedek-parca/motosiklet-katlanir-plakalik-honda-yamaha-suzuki-plakalik-P151443427

plakalık tam uymuyor altına parça demir ile ek yaptırdım demircide 2 tl ye gayet güzel oldu..

Sırtına çamur yemeye hazırlan :) Bu arada orjinal ölçüde ki lastiklerle filan Ducati gibi duruyor namıssız.

Kazasız belasız keyfini çıkarman dileğiyle. Lastikler nasıl bahseder misin biraz
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Sırtına çamur yemeye hazırlan :) Bu arada orjinal ölçüde ki lastiklerle filan Ducati gibi duruyor namıssız.

Kazasız belasız keyfini çıkarman dileğiyle. Lastikler nasıl bahseder misin biraz

Lastikler michellen pilot 300 km lastik rodaji oldugu icin cok fazla yatirmadim motoru suana kadar en ufak bir kayma yasamadim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

Arkadaslar kesin olcum 100km de 6,45 yakiyorum sehirici sizce bu normal mi?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Nasıl kullandığına bağlı ancak 5 lt civarları olması lazım. 6 ve üstü çok yüksek
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
arkadaşlar kuyruk iptali ve elcik değişimi yaptım. elcik takmak çok zor bilginiz olsun.

http://i.hizliresim.com/vbjkzp.jpg
http://i.hizliresim.com/brBq80.jpg
http://i.hizliresim.com/Lybkdb.jpg

aldığım elcik bu http://urun.n11.com/modifiye-urunler/rizoma-modeli-elcik-seti-siyah-P90234767

aldığım plaklalık bu http://urun.n11.com/yedek-parca/motosiklet-katlanir-plakalik-honda-yamaha-suzuki-plakalik-P151443427

plakalık tam uymuyor altına parça demir ile ek yaptırdım demircide 2 tl ye gayet güzel oldu..

Çok güzel olmuş tekerin düz bassın. Egzoz görüntüsü ile ilgili fikrin nedir ? Değiştirmeyi düşündün mü hiç ? Yada değiştiren arkadaş var mı buralarda
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Çok güzel olmuş tekerin düz bassın. Egzoz görüntüsü ile ilgili fikrin nedir ? Değiştirmeyi düşündün mü hiç ? Yada değiştiren arkadaş var mı buralarda

motoru aldığımda üzerinde vardı ben değiştirmedim motorum orjinal sesini fazla bilmiyorum cokta merak ediyorum bi kere mecidiyeköyde trafikde denk geldim benim motorun sesinden duyamadim :)

daha öncede yüklemiştim buraya videoyu merak edenler için

 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
motoru aldığımda üzerinde vardı ben değiştirmedim motorum orjinal sesini fazla bilmiyorum cokta merak ediyorum bi kere mecidiyeköyde trafikde denk geldim benim motorun sesinden duyamadim :)

daha öncede yüklemiştim buraya videoyu merak edenler için

https://www.youtube.com/watch?v=w_YcxcnqiRo

Motorun sesi zaten harikaydı akropovic ile beraber ultra harika olmuş :) Görenler 600cc falan sanmıyor mu ? Aldığın arkadşa kaça taktırmıştı bilgin var mı?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
600 cc motor 4 silindirli olduğu için sesi daha tok çıkar ama yinede zanneden vardır. tnt 600 bir kaç yıl sonraki hedeflerimden birisi. şu an fiyatları yüksek ileride temiz bir 2 nci el denk getirirsem almayı planlıyorum.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
ben eğer 90-100 gidersem bir de ara ara tatmin olmak için gazlıyorum tabi onu yapmazsam olmaz.. 20-30 tl arası yakıyorum. Bandırma Bursa arası.ama kullandığın için anlatmaya gerek yok bu makine tank gibi birşey 4 binden sonra kimse tutamaz.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Motorun sesi zaten harikaydı akropovic ile beraber ultra harika olmuş :) Görenler 600cc falan sanmıyor mu ? Aldığın arkadşa kaça taktırmıştı bilgin var mı?

Sorma kardeşim motoru gören sesi duyan herkez bi moda giriyor hemen kapışmanın peşine düşüyolar ara gazı vermeler hızlı kalkmalar😁😁

Motoru soran tanıdıklarada 250 cc diyorum has.... tepkileri alıyorum

Egzozun fiyatını bilmiyorum kardeşim motoru bayiden aldım fıyatını sormadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst