Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Eğitim alan ve dikkatli olop kendini bilen kişi sorun yaşamaz
Aldığınız taktirde takoz taktirmanizi tavsiye ederim son okarak şunu da ekleyeyim eğer çoğunlukla artçı ile kullanacaksanız inazuma alsanız daha iyi edersiniz
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Arkadaşlar, başlık 97 sayfa olunca malesef aradığımı bulamadığım için direkt sormak zorunda kalıyorum kusura bakmayın. Bu motoru 1e1 inazuma ile kıyaslayan var mı aranızda? 2sini de sürenler,
-sıkışık şehir içi trafiğinde kamyonların arasından kaçabilecek şekilde ivmelenmesi,
-debriyaj sertliği (tek parmakla rahatça kontrol sıkılabiliyor mu)
-kiloları neredeyse aynı olsa da ağırlık merkezi farklılıklarından dolayı inazuma'ya göre ağır/hafif hissedilmesi
konularında bilgi verebilirler mi? En sevmediğiniz yönlerini kabaca belirtebilirseniz ve lastik kalitesinden bahsedebilir misiniz?
Teşekkürler

97 sayfa içerisinde kaç defa geçti bilmiyrum ama ikisini kullanan bir kullanıcı vardı ve açıklamalarında çok şey yazmıştı tek hatırladığım fren sisteminde benelli'nin daha iyi olduğu idi :) sayfa 60 lardan başla okumaya :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tnt 250 motoru başlangıç motoru aldım ve bir yılı aşkındır kullanıyorum. bunu almadan önce uzun süre araştırdım diğer markalarla kıyasladım malzeme kalitesi olarak gerçekten iyi..motosiklet hakimiyetin iyi ise şehiriçi kullanımda inanılmaz keyifli ve ivmelenmesi gayet güzel.tireşim yok,heybetli,yakışıklı,fren mesafeleri gayet başarılı.250cc sınıfında olmayan bir çok özelik ve kalite bu motorda mevcut.eksi yanı ise alınca fabrika lastiklerini değiştirmek gerekiyor.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
tnt 250 motoru başlangıç motoru aldım ve bir yılı aşkındır kullanıyorum. bunu almadan önce uzun süre araştırdım diğer markalarla kıyasladım malzeme kalitesi olarak gerçekten iyi..motosiklet hakimiyetin iyi ise şehiriçi kullanımda inanılmaz keyifli ve ivmelenmesi gayet güzel.tireşim yok,heybetli,yakışıklı,fren mesafeleri gayet başarılı.250cc sınıfında olmayan bir çok özelik ve kalite bu motorda mevcut.eksi yanı ise alınca fabrika lastiklerini değiştirmek gerekiyor.

Fabrika lastikleri büyük markalar hariç tüm markalar için geçerlidir fiyat düşük görünsün diye ucuz lastikler kullanılır tabi sadece ülkemiz için geçerli bir kuraldır bu.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Fuar için bilet çekilişi yarışı yapacaklar mı arkadaşlar bilgisi olan var mı bu konu hakkında kuba veya benelli olarak ?
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
El korumaları da taktıktan sonra motorumun son hali budur arkadaşlar, paylaşmak istedim..







 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wawww gerçekten güzel olmuş.Allah nazardan saklasın.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bence 250 cc'de açık ara bundan daha güzel tasarımı olan bir motosiklet yok.
 

505

Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
59
İnazuma sı olan benim.İki yıldır gözüm inazuma fln da görmüyor.f kasa var hemde garajda 1500 kmde bide ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst