slm arkadaslar ismim salim yeni uyeyim ktm 200 ıle tnt25 arasına kaldım bir kac sorum olacak
1.butcem 9000 2. el düşünüyorum ,tnt 25 beni üzermi
2.kronik sorunu var mı cunku ıstanbul ankara gıbı buyuk sehırde yasamıyorum ama bır kuba servısı var bılgısı varmı bılmıyorum
3.aktıf ıstanbulda 1 yıl kuba 200 chopper kullandım 1 yıldan sonra bnı uzmeye baslayınca sattım malzeme kaıtesı nasıl
4.parca ve aksesuar durumu nasıldır tesekkurler tekerınız duz bassın![]()
7 8 ay önce sıfırı 9.000 Tl'ye alınmıyordu o günki kur ile ama şuan alanmıyor alanlar sıfır fiyatına satıyor şuan