Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
slm arkadaslar ismim salim yeni uyeyim ktm 200 ıle tnt25 arasına kaldım bir kac sorum olacak

1.butcem 9000 2. el düşünüyorum ,tnt 25 beni üzermi
2.kronik sorunu var mı cunku ıstanbul ankara gıbı buyuk sehırde yasamıyorum ama bır kuba servısı var bılgısı varmı bılmıyorum
3.aktıf ıstanbulda 1 yıl kuba 200 chopper kullandım 1 yıldan sonra bnı uzmeye baslayınca sattım malzeme kaıtesı nasıl
4.parca ve aksesuar durumu nasıldır tesekkurler tekerınız duz bassın :)

7 8 ay önce sıfırı 9.000 Tl'ye alınmıyordu o günki kur ile ama şuan alanmıyor alanlar sıfır fiyatına satıyor şuan
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Ürün hala 3294 dolar 9 10 ay önce 9.000 ile 9.500 arası sıfırı alınıyordu . Şuan 12.623 Tl olarak görünüyor 3.000 TL fark var az değil TNT 250 için durum daha vahim sıfır alanlar bugün sıfır fiyatına satabiliyor. Almadığıma çok pişman oldum abs'yi bekliyordum güya ebs'yi gördüm :)
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
slm arkadaslar ismim salim yeni uyeyim ktm 200 ıle tnt25 arasına kaldım bir kac sorum olacak

1.butcem 9000 2. el düşünüyorum ,tnt 25 beni üzermi
2.kronik sorunu var mı cunku ıstanbul ankara gıbı buyuk sehırde yasamıyorum ama bır kuba servısı var bılgısı varmı bılmıyorum
3.aktıf ıstanbulda 1 yıl kuba 200 chopper kullandım 1 yıldan sonra bnı uzmeye baslayınca sattım malzeme kaıtesı nasıl
4.parca ve aksesuar durumu nasıldır tesekkurler tekerınız duz bassın :)

Bir kaç ay daha beklersen sıfır bir tane 2016 model tnt 25 alabilirsin şuan alırsan zarar edersin bu dolar illaki düşecek. Hemde biraz daha para biriktirip ekipmanda alırsın.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bugun satıcıda çift silindire 18.000 tek silindire 12.300 tl dendi. Malum fiyatı dolarla.

Dolsa nolur dolmasa nolur derken:)
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Kawasaki Versys 300 için 29-30.000 Lira etiket var, benzin 5 Lirayı geçti, lastik fiyatları yükseldi filan hayırlısı bakalım...:silent:
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Düşünüyorsanız ben satıyorum cross almayı kafama koydum crf almayı planlıyorum
Dağa taşa tırmanıcam 8bin TL 11bin km servis bakımlı garantili 2016 tnt25
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
TNT 250 ile TNT25 arasında güç olarak fark hissediliyor mu ? Uzun yolda rahat rahat 130 civarlarında gidilebilir mi ?
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
TNT 250 ile TNT25 arasında güç olarak fark hissediliyor mu ? Uzun yolda rahat rahat 130 civarlarında gidilebilir mi ?

TNT 25 ile 250'nin kıyaslanması bile yanlış dostum biri tek silindir diğeri çift silindir biri 25 beygir diğer 32 beygir ikiside 250cc olabilir ama farklı segmentlerde modeller.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
TNT 25 ile 250'nin kıyaslanması bile yanlış dostum biri tek silindir diğeri çift silindir biri 25 beygir diğer 32 beygir ikiside 250cc olabilir ama farklı segmentlerde modeller.

Bu motoru benelli'nin yurt dışı sayfasında bulamadım 300 modeli var onla da teknik veriler uyuşmuyor ?

Açıkçası hiç canlı gözle göremedim. Sağda solda inceleyen biride denk gelmedi.
 

MFE

Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
20
Arkadaşlar, başlık 97 sayfa olunca malesef aradığımı bulamadığım için direkt sormak zorunda kalıyorum kusura bakmayın. Bu motoru 1e1 inazuma ile kıyaslayan var mı aranızda? 2sini de sürenler,
-sıkışık şehir içi trafiğinde kamyonların arasından kaçabilecek şekilde ivmelenmesi,
-debriyaj sertliği (tek parmakla rahatça kontrol sıkılabiliyor mu)
-kiloları neredeyse aynı olsa da ağırlık merkezi farklılıklarından dolayı inazuma'ya göre ağır/hafif hissedilmesi
konularında bilgi verebilirler mi? En sevmediğiniz yönlerini kabaca belirtebilirseniz ve lastik kalitesinden bahsedebilir misiniz?
Teşekkürler
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Arkadaşlar, başlık 97 sayfa olunca malesef aradığımı bulamadığım için direkt sormak zorunda kalıyorum kusura bakmayın. Bu motoru 1e1 inazuma ile kıyaslayan var mı aranızda? 2sini de sürenler,
-sıkışık şehir içi trafiğinde kamyonların arasından kaçabilecek şekilde ivmelenmesi,
-debriyaj sertliği (tek parmakla rahatça kontrol sıkılabiliyor mu)
-kiloları neredeyse aynı olsa da ağırlık merkezi farklılıklarından dolayı inazuma'ya göre ağır/hafif hissedilmesi
konularında bilgi verebilirler mi? En sevmediğiniz yönlerini kabaca belirtebilirseniz ve lastik kalitesinden bahsedebilir misiniz?
Teşekkürler

Kusura bakmayın inazuma kullanmadığım için inazuma ile alakalı değilde Tnt250 ile alakalı yazacağım
Sıkışık trafikte Cbr250de kullandım bunuda bu alet cbr250ye göre naked olduğu için daha konforlu ve daha işlevsel Kışın trafikte dur kalk çok olduğu zaman hararet olmuyor ama yazın dizlerinizin ısındığını hissediyordunuz ama aşırı hararet diye bir sorunu yok
Debriyaj sertliği ayarlanabiliyor fakat ben aldiğimda ayar nasilsa o şekilde kullanıyorum iki parmak ile hiç rahatsız olmadım
Kuru ağırlığı 185 kg olmasına rağmen ivmelenmesi gayet yeterli
Kalite olarak japonlardan geri kalır tarafı yok ama servisler kuba servisi baktığı için çoğu servis kötü
Malum fiyatlar uçtu bence ikinci el düşünüyorsanız 10k civarı alınabilecek en iyi makine..
 

MFE

Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
20
Kusura bakmayın inazuma kullanmadığım için inazuma ile alakalı değilde Tnt250 ile alakalı yazacağım
Sıkışık trafikte Cbr250de kullandım bunuda bu alet cbr250ye göre naked olduğu için daha konforlu ve daha işlevsel Kışın trafikte dur kalk çok olduğu zaman hararet olmuyor ama yazın dizlerinizin ısındığını hissediyordunuz ama aşırı hararet diye bir sorunu yok
Debriyaj sertliği ayarlanabiliyor fakat ben aldiğimda ayar nasilsa o şekilde kullanıyorum iki parmak ile hiç rahatsız olmadım
Kuru ağırlığı 185 kg olmasına rağmen ivmelenmesi gayet yeterli
Kalite olarak japonlardan geri kalır tarafı yok ama servisler kuba servisi baktığı için çoğu servis kötü
Malum fiyatlar uçtu bence ikinci el düşünüyorsanız 10k civarı alınabilecek en iyi makine..

Bilgiler için çok sağolun. Ağırlık olarak yakın olduklarından dolayı inazuma ile kıyas etme gereği hissetmiştim. Son olarak linkteki video'da motorun sahibi 9:40'da "kesinlikle başlangıç motoru değil, ağır" demiş. https://www.youtube.com/watch?v=xQz-H3Xuews
Siz motorunuzu başlangıç motoru olarak öneriyor ve ağır buluyor musunuz?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Bilgiler için çok sağolun. Ağırlık olarak yakın olduklarından dolayı inazuma ile kıyas etme gereği hissetmiştim. Son olarak linkteki video'da motorun sahibi 9:40'da "kesinlikle başlangıç motoru değil, ağır" demiş. https://www.youtube.com/watch?v=xQz-H3Xuews
Siz motorunuzu başlangıç motoru olarak öneriyor ve ağır buluyor musunuz?

başlangıç motoru olarak kullanılabilir hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst