- Katılım
- 28 Kas 2016
- Mesajlar
- 11
Motor süper geçen aldım ama egzozta sorun var satmak zorunda kaldım.
Motor zaten güzelde plakalık on numara olmuş yeşil rengide varmı benelli yazısının bide nerde yaptırdın dostum

Motor zaten güzelde plakalık on numara olmuş yeşil rengide varmı benelli yazısının bide nerde yaptırdın dostum
TNT 250 vs Passatyarıştılar mı hiç :queen: :queen: :queen: :queen: Tekerin düz bassın. Plaka'da on numara olmuş.
TNT 250 vs Passatyarıştılar mı hiç :queen: :queen: :queen: :queen: Tekerin düz bassın. Plaka'da on numara olmuş.
EyvaALLAH tesekkür ederim hepimizin tekeri düz bassın kazasız belasız inşaALLAH
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------
Katlanır plakalık düşünüyorum ne dersiniz arkadaşlar varmı degiştiren foto....
EyvaALLAH tesekkür ederim hepimizin tekeri düz bassın kazasız belasız inşaALLAH
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------
Katlanır plakalık düşünüyorum ne dersiniz arkadaşlar varmı degiştiren foto....
http://i.hizliresim.com/BvALWj.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
Bu eldivenden kullanan varmı arkadaşlar??
Venom V 9023
Cezası var, değiştirmeyin.
http://i.hizliresim.com/OVLkBz.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------
http://i.hizliresim.com/X9Xy4O.jpg[/url]
Ne kadar cezası var ve yakalanınca ne yapıyorlar ? değişim şart mı yani yoksa sadece ceza mı ?
İnşaata Götürme bari yazıktır motoraSiyah bi başka yakışıyor Benelli'ye
Ben 95 Lira cezası var diye biliyorum, kuyruğu kontrol ediyorlar, baktı katlanıyor ceza yazıyor. Bir arkadaşımın başına geldi kendi anlatmıştı.
slm arkadaslar ismim salim yeni uyeyim ktm 200 ıle tnt25 arasına kaldım bir kac sorum olacak
1.butcem 9000 2. el düşünüyorum ,tnt 25 beni üzermi
2.kronik sorunu var mı cunku ıstanbul ankara gıbı buyuk sehırde yasamıyorum ama bır kuba servısı var bılgısı varmı bılmıyorum
3.aktıf ıstanbulda 1 yıl kuba 200 chopper kullandım 1 yıldan sonra bnı uzmeye baslayınca sattım malzeme kaıtesı nasıl
4.parca ve aksesuar durumu nasıldır tesekkurler tekerınız duz bassın![]()