Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2016
Mesajlar
11


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

Motor zaten güzelde plakalık on numara olmuş yeşil rengide varmı benelli yazısının bide nerde yaptırdın dostum

[url=http://hizliresim.com/njrYpV]

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

Motor zaten güzelde plakalık on numara olmuş yeşil rengide varmı benelli yazısının bide nerde yaptırdın dostum

Saol dostum bu adreste istedigin herşeyi yazıyorlar tekerin düz bassın
 
Katılım
28 Kas 2016
Mesajlar
11
TNT 250 vs Passat :) yarıştılar mı hiç :queen: :queen: :queen: :queen: Tekerin düz bassın. Plaka'da on numara olmuş.

EyvaALLAH tesekkür ederim hepimizin tekeri düz bassın kazasız belasız inşaALLAH

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------


Katlanır plakalık düşünüyorum ne dersiniz arkadaşlar varmı degiştiren foto....
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
EyvaALLAH tesekkür ederim hepimizin tekeri düz bassın kazasız belasız inşaALLAH

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------



Katlanır plakalık düşünüyorum ne dersiniz arkadaşlar varmı degiştiren foto....

Açılır kapanmır plakadan bahsediyorsun diye anladım onu yaptırmak yasaktı bi ara cezası falan olduğu söyleniyor du ?
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
EyvaALLAH tesekkür ederim hepimizin tekeri düz bassın kazasız belasız inşaALLAH

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------



Katlanır plakalık düşünüyorum ne dersiniz arkadaşlar varmı degiştiren foto....

Cezası var, değiştirmeyin.
 
Katılım
28 Kas 2016
Mesajlar
11
OVLkBz.jpg
[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

X9Xy4O.jpg
[/url]
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
http://i.hizliresim.com/BvALWj.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------



Bu eldivenden kullanan varmı arkadaşlar??
Venom V 9023

Venom ürünleri kaliteli oluyor. Bilek bölgesi uzun, tamamen deri 4 mevsim modelini kullanıyorum, çok memnunum. Elimi iyi sarıyor, debriyaj-fren kullanımı rahat. Memnun kalacağına eminim, tavsiye ederim.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Ben 95 Lira cezası var diye biliyorum, kuyruğu kontrol ediyorlar, baktı katlanıyor ceza yazıyor. Bir arkadaşımın başına geldi kendi anlatmıştı.

Memurdan memura göre değişir ama cezası var olduğu doğrudur ki %90 ben kontrol edeni görmedim rastlamadım
 
Katılım
15 Ocak 2017
Mesajlar
38
slm arkadaslar ismim salim yeni uyeyim ktm 200 ıle tnt25 arasına kaldım bir kac sorum olacak

1.butcem 9000 2. el düşünüyorum ,tnt 25 beni üzermi
2.kronik sorunu var mı cunku ıstanbul ankara gıbı buyuk sehırde yasamıyorum ama bır kuba servısı var bılgısı varmı bılmıyorum
3.aktıf ıstanbulda 1 yıl kuba 200 chopper kullandım 1 yıldan sonra bnı uzmeye baslayınca sattım malzeme kaıtesı nasıl
4.parca ve aksesuar durumu nasıldır tesekkurler tekerınız duz bassın :)
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
slm arkadaslar ismim salim yeni uyeyim ktm 200 ıle tnt25 arasına kaldım bir kac sorum olacak

1.butcem 9000 2. el düşünüyorum ,tnt 25 beni üzermi
2.kronik sorunu var mı cunku ıstanbul ankara gıbı buyuk sehırde yasamıyorum ama bır kuba servısı var bılgısı varmı bılmıyorum
3.aktıf ıstanbulda 1 yıl kuba 200 chopper kullandım 1 yıldan sonra bnı uzmeye baslayınca sattım malzeme kaıtesı nasıl
4.parca ve aksesuar durumu nasıldır tesekkurler tekerınız duz bassın :)

Konuyu yanlış yere açmışsın TNT 25 sayfasında bu yazdığın her sorunun cevabı fazlasıyla verildi. Yaşadığın şehir profilinde görünmüyor şehir belirt illaki forumda biri vardır servis ile ilgili yardımcı olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst