Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Hayırlı olsun kardeş egzosun üstündeki etiket mi yoksa gerçekten akropovic egzos mu takılmış :) Tekerin düz bassın.

aldığım yer pazarlık yaparken söyledi orjinal fln dedi ama ben sanmıyorum orjinal olsun :cherry:

ama cok tatlı sesi var egzozun biraz daha 4 silindire yaklaştırmış tüplü doğan sesi var :p
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
aldığım yer pazarlık yaparken söyledi orjinal fln dedi ama ben sanmıyorum orjinal olsun :cherry:

ama cok tatlı sesi var egzozun biraz daha 4 silindire yaklaştırmış tüplü doğan sesi var :p

Tüplü doğan sesi tatlı diyen ilk gördüğüm kişisin :) :) Bi video ile sesini paylaşabilirsen bizlerle iyi olur. Özellikle TNT 25'te taktırmayı düşünen arkadaşlar vardı ama fiyattan dolayı uzak durdular sesi duyan olursa belki takarlar :) Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Tüplü doğan sesi tatlı diyen ilk gördüğüm kişisin :) :) Bi video ile sesini paylaşabilirsen bizlerle iyi olur. Özellikle TNT 25'te taktırmayı düşünen arkadaşlar vardı ama fiyattan dolayı uzak durdular sesi duyan olursa belki takarlar :) Tekeriniz düz bassın.

doğan severlere biraz haksızlık etmiyor musun kardeşim :p espriydi o motorun sesini uzaktan duyunca etrafında bır doğan arıyorsun demek istedim :)

en kısa zamanda çeker yüklerim
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
doğan severlere biraz haksızlık etmiyor musun kardeşim :p espriydi o motorun sesini uzaktan duyunca etrafında bır doğan arıyorsun demek istedim :)

en kısa zamanda çeker yüklerim

Doğan sesi gibisi var mı biz millet olarak bmw mercedesi doğana es geçeriz :) Fakirlikten midir nedir bilemedim ya :) Akropovic'in tntdeki sesini merak ediyorum tabi orjinal akropovic ise piyasada muadili çok var. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Doğan sesi gibisi var mı biz millet olarak bmw mercedesi doğana es geçeriz :) Fakirlikten midir nedir bilemedim ya :) Akropovic'in tntdeki sesini merak ediyorum tabi orjinal akropovic ise piyasada muadili çok var. Tekerin düz bassın.

ben orjinal olduğunu sanmıyorum ama genede güzel sesi var video cektim arkadaşlar vites deyken dahada hoş sesi var :p
 
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
6
Bence yanılıyorsunuz modellerine kıyasla gerek fiyat gerekse performans açısından artıları olan mükemmel bir İtalyan aygırı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Benelli kalitesi bu ürüne fazlası ile yansımış rakiplerinden açık ara önde performans çok yüksek alınabilir.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Bence yanılıyorsunuz modellerine kıyasla gerek fiyat gerekse performans açısından artıları olan mükemmel bir İtalyan aygırı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Benelli kalitesi bu ürüne fazlası ile yansımış rakiplerinden açık ara önde performans çok yüksek alınabilir.

Marka güzel modeller iyi eyvallah ta daha fazlasını yapmaları gerekiyor. Servislere daha fazla sahip çıkılması lazım yada bizlerin şikayet etmesi gerekir.
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba,
Bir konuda görüşünüzü almak isterim. Tnt 250 kullanıcısı olarak uzunca süre başıma gelmediği için sevindiğim stop etme sorunu artık derdim oldu.
1. stop etme şekli şöyle; boştayken ya da debriyaj çekiliyken rolantide kalamıyor stop ediyor. sıkışık trafikte dert
2. stop etme şekli ise (başıma asıl bela olan bu) motorla seyir halindeyken kontağı kapatmış gibi stop etmesi. bütün ışıklar sönüyor devir saati bir anda sıfıra iniyor. 10-15 sn ye sonra tekrar ışıklar yanıyor, marşa basarak tekrar çalıştırıyorum. Motor kendini resetler gibi kapatıp açıyor. tekrar gaz alıp ivmelenmem ortalama 30sn ye sürüyor. bunun otoyolda 90-120 km süratlar arasında olması resmen ölüme davetiye çıkarıyor.

Vale motor oksijen sensörü değişecek dedi, bu hafta fabrikadan geliyor. UMarım bu sıkıntıya çözüm olur.
Size sorum Motorun hareket halindeyken kontak kapatır gibi kendini kapatıp açması acaba elektriksel bir sorun olabilir mi? çünkü o stop etme süresince ne yağ ne F1 ışığı yanıyor, kontak kapalı iken nasılsa öyle oluyor
Ya da motorun enjeksiyon ve diğer elektronik aksamını kontrol eden beyni sorunlu olabilir mi?
Fikri ve önerisi olan varsa sevinirim
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
@erdemt
Elinizde ölçü aleti varsa akü başlarından ölçüm yapmayı deneyebilir misiniz?
Motor çalışmıyorken 12V, farlar yanıyorken 11.5, çalışıyorken de 13V'tan düşük olmaması gerekiyor.
Değerler yaklaşıktır, tam hatırlamıyorum şu an. Ama bu civarlarda olması lazım. Değilse aküde ya da sargıda sorun vardır.
Bana sorun elektriksel gibi geldi. Sadece stop etse oksijen sensöründen olabilir ama reset sensörden olmamalı.
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
32
arkadaşlar 6. vites 7000 devir aralığında kadranda kaç km görüyorsunuz
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Arkadaşlar merhaba,
Bir konuda görüşünüzü almak isterim. Tnt 250 kullanıcısı olarak uzunca süre başıma gelmediği için sevindiğim stop etme sorunu artık derdim oldu.
1. stop etme şekli şöyle; boştayken ya da debriyaj çekiliyken rolantide kalamıyor stop ediyor. sıkışık trafikte dert
2. stop etme şekli ise (başıma asıl bela olan bu) motorla seyir halindeyken kontağı kapatmış gibi stop etmesi. bütün ışıklar sönüyor devir saati bir anda sıfıra iniyor. 10-15 sn ye sonra tekrar ışıklar yanıyor, marşa basarak tekrar çalıştırıyorum. Motor kendini resetler gibi kapatıp açıyor. tekrar gaz alıp ivmelenmem ortalama 30sn ye sürüyor. bunun otoyolda 90-120 km süratlar arasında olması resmen ölüme davetiye çıkarıyor.

Vale motor oksijen sensörü değişecek dedi, bu hafta fabrikadan geliyor. UMarım bu sıkıntıya çözüm olur.
Size sorum Motorun hareket halindeyken kontak kapatır gibi kendini kapatıp açması acaba elektriksel bir sorun olabilir mi? çünkü o stop etme süresince ne yağ ne F1 ışığı yanıyor, kontak kapalı iken nasılsa öyle oluyor
Ya da motorun enjeksiyon ve diğer elektronik aksamını kontrol eden beyni sorunlu olabilir mi?
Fikri ve önerisi olan varsa sevinirim

Motor hareket halindeyken birden motor stop etmesi TNT 25 kullanıcılarının başına çok gelmişti bi arkadaş oksijen sensörü ile kurtarmıştı diğer herkes yazılım güncellemesi bir kaç sayfa geri gidersen TNT 250' stop etme sorunu yaşayan bi arkadaş vardı oda mevcut yazılımı yeniden yükletmişyi ve sorunu çözülmüştü dediğim gibi yazılımsal olabilir ama sen uzun süre kullanmış gibisin sarf malzemelerden birinden de kaynaklanabilir. Sensör değişsin tekrar kontrol edersin.
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
466
Selam arkadaşlar 2017 fiyatları, ve renk seçenekleri hakkında fikri olanlar var mı
2016 modeller için yıl sonu kampanyaları bekleniyor mu
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Selam arkadaşlar 2017 fiyatları, ve renk seçenekleri hakkında fikri olanlar var mı
2016 modeller için yıl sonu kampanyaları bekleniyor mu

Yıl sonu kampanyası olmayabilir çünkü adamlar bi ara yetiştiremiyordu :D Turuncu rengi gelirse 2017 yılında çok güzel olur hade hayırlısı.
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
466
Yıl sonu kampanyası olmayabilir çünkü adamlar bi ara yetiştiremiyordu :D Turuncu rengi gelirse 2017 yılında çok güzel olur hade hayırlısı.

Dün konuştuğumda da yetiştiremiyoruz falan dediler ama satış politikası olabilir, yıl sonu sfır km almak ne kadar mantıklı olabilir bilmiyorum
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Dün konuştuğumda da yetiştiremiyoruz falan dediler ama satış politikası olabilir, yıl sonu sfır km almak ne kadar mantıklı olabilir bilmiyorum

Satış politikası olduğunu sanmıyorum tam satılması gereken sezonda motor bekleyenler vardı özellikle yeşil renginde sıkıntı yaşadılar fazla tutuldu. Sene sonunda illaki bi indirim yapılacaktır.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Bayi ile konuştum
Merkezi de aradım ama cevap veren olmadı
Bu da aklımdaki soru işaretlerini artırdı Benelli markasının Türkiye'deki duruşu ile ilgili...

Merkezi arayıp görüşemeyen kimse yok ? mesai saatleri dışında aradıysan yada öğle arasında cevap bulamamış olabilirsin. Tekrar ara ama böyle bi ihtimal varsa bile söylemezler şimdilik.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Hiç merak etmeye gerek yok bence marka tutuldu sayılır indirim olacağını sanmıyorum bu yıl ayağı bi tnt 25 satıldı 3 ay sonrada tnt 135 ve trk 502 modleini tanıtırlarsa patlar gider artık tabi fiyatlar önemli. Tekeriniz düz bassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst